Mʀ. Uɴᴋɴᴏᴡɴ

258 28 10
                                    

𝑷𝒓𝒆𝒛𝒆𝒏𝒕

- IU! Hai o dată, se făcu auzită vocea jucăușă a lui Demi in dormitorul lui IU .

Menționata spre strâmbă, băgându-si fața printre perne.
- Iesi afara, Demi! Vreau sa mai dorm.

- Dar ai spus ca azi mergem sa vedem cursa de motociclete, se răsti albăstruia, bosumflandu-se .
IU isi ridica cu greu mana si isi lua telefonul verificând ora.

- AI INNEBUNIT ?! E ORA 06:00 ! Cursa începe la 09:00, țipa bruneta , ridicându-se instant in fund, încercând să-și stăpânească nervii.
- Păi...trebuie să ne pregătim, raspunse Demi visătoare. Dacă imi gasesc acolo prima dragoste si nu o sa fiu frumoasă,spuse punându-si mana in dreptul inimii si privind pe geam in zare .

IU o privi ciudat, apoi surâse, oftând puternic

- Demi ...nu mai dramatiza atât. Esti culmea serios acum ! Sa zicem ca iti întâlnești iubirea , si ce daca ? Daca te v-a iubi , te v-a iubi pentru ceea ce esti, nu pentru ceea ce vrei tu sa îi arăți la exterior. Ce e atât de complicat, spuse exasperata căzând din nou cu fata in perne.

- Pfff! Auzi la ea. Cică te v-a iubi pentru ceea ce esti, bolborosi , imitandu-o pe brunetă .
- Ai face bine să te trezesti macar pe la 07:00 , pentru că nu vreau sa întârzii,adauga si iesi bosumflată din camera .

- Ce copil răsfățat! Cine o fii crescut-o ? A , da ...EU ! Sigur , dacă mi-a trebuit mie sa o las sa stea in majoritatea timpului cu Jin! Ala toata ziua o răsfață si ii gătește. Nu m-as mira ca într-o zi ,,draga " mea surioara sa nu mai poata intra pe usa .
Dar nu-i nimic. Lasă că scot eu figurile astea din tine imediat, așteaptă numai să mă trezesc, cască adormind la loc buștean, cum atinse din nou suprafața patului.


Dɪɴ Tʀᴇᴄᴜᴛ

După moartea părinților lor , IU a aflat de la Yoon ca tatăl lui e șeful mafiei . A mers si a vorbit cu tatăl băiatului, arătându-i scrisoarea și colierul, acesta acceptând ca cele două să facă parte din mafie. Domnul Min Woo a avut grijă de cele 2 ca de ficele lui .

De la aceste întâmplări au trecut 5 ani in care IU si Demi au muncit mult pentru a fii pregătite mereu .
Demi imprietenindu-se cu mulți dintre membrii mafiei.

~~~~

După 2 ore de somn , IU s-a trezit, pregătindu-se pentru competiție.
Cei 6 intrară în mașini și porniră spre locul unde se ținea competiția .


Ajunși , merseră să își cumpere cate ceva de băut sau mâncat .

Demi merse sa își i-a o cola , dar din neatenție se izbi de cineva, dezechilibrându-se. Dar 2 brațe puternice o prinseră înainte să facă contact cu pământul . Mirată , își ridică privirea și încremeni.

Cel care o prinsese era cel mai frumos băiat pe care îl văzuse vreodată . Avea parul brunet , aranjat într-o parte, ochii îi erau mici și negri , buzele le avea rozalii și cărnoase , și înălțimea sa era considerabilă . Era băiatul visurilor ei !

- Dumnezeule , ce bine arata, spuse ea in uimire, gândind cu voce tare.
- Poftim ? se miră băiatul privindu-o amuzat.
- Ce ? A nimic, spuse și sări că arsa, realizând cum stătea.

- Va rog să mă scuzați nu v-am văzut și va mulțumesc, zise și se înclină în formă de respect . El făcând la fel .

- Nu este nicio problema , mă bucur că am ajutat așa o fata frumoasa și drăguță,adaugă el , apoi ii făcu cu ochiul plecând spre o gașcă de tineri.

- Ah! Inima mea ! Spuse ea și zâmbi privindu-l până nu îl mai vazu .

•••°°°•••

- Pe unde umbla copila asta ! A spus că merge sa isi i-a ceva de băut , ce îi durează atât, comenta IU îngrijorată, privindu-si din minut in minut ceasul
-Hei, liniștește-te ! E fata mare se descurcă ea, o liniști Yoongi, zâmbindu-i.

- Poate ai dreptate. Încă nu reușesc să realizez că ea chiar a crescut, recunoscu, privind în gol, amintiri cu micuța Demi, apărându-i pe retină.
- Te înțeleg, nici noi nu prea ne putem obișnui, dar trebuie să-i lăsăm și ei puțin spațiu, spuse brunetul, chicotind slab.

- Mă duc să i-au ceva de mâncare , mai vine cineva cu mine ? atrase Jin atenția.

- Noi ! spuseră deodată toți, râzând.
-Bine pofticioșilor. IU, tu nu vii ? o întrebă Miru, apropiindu-se de ea.
- Nu . Am ciugulit ceva înainte sa plec, răspunse, așezându-si mai bine cămașa.
- Oh, bine atunci. Așteaptă-ne aici, îi zâmbi și fugi spre ceilalți .

IU ramase singura , așa că începu să se plimbe , gânditoare .
Deodată , ii trase atenția un păr roșcat , extrem de familiar.
Se apropie ușor , încercând sa ii vadă chipul .

Băiatul simțind o privire asupra lui , se întoarse . IU îl privi în continuare , i se prea atât de cunoscut , dar nu își prea dădea seama de unde îl știe .

"O fi vreun vechi coleg ? Mm..nu ..pare mai mare decât mine . Oare eram prieteni când eram mici ? Nu , nici asta."

Aish ! Și arată și bine , unde l-am mai văzut !?" Gândi ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aish ! Și arată și bine , unde l-am mai văzut !?" Gândi ea.

La un moment dat , tânărul o zări și o privi , apropiindu-se ușor de ea . IU rămase nemișcată așteptând să vadă ce se v-a intampla. Băiatul se opri cam la 2 metri de ea , privindu-o insistent în ochi .

Deodată IU își mari ochii , amintiri dureroase acaparandu-i mintea . Acea privire , acei ochi , acel par , acel moment ! Identic ca acum 12 ani ! Tânărul de asemenea o privea destul de sceptic , parcă citindu-i gândurile . Rămaseră așa o vreme parcă cautandu-si răspunsurile la întrebări în ochii
celuilalt.

- IU Aici erai ! Ți-am luat o limonada , fluffy ! Întrerupse Yoon momentul .
IU clipi buimacă de câteva ori și își întoarse privirea spre prietenul ei . Acesta o îmbrățișa scurt și îi întinse paharul cu limonada .

Aceasta îl luă , apoi își întoarse din nou privirea spre tipul misterios . Acesta o privea de data asta , atât de șocat ,parcă speriat și captivat în același timp . IU ridica o sprânceană , apoi îl luă pe Yoon de braț și merse spre ceilalți , privind încă în spate spre băiatul care rămăsese nemișcat .

"Cat de ciudat și frustrant moment ! Ne-am holbat că ultimii prosti , eu vrând să văd de unde îl știu , iar el sigur pentru alte motive tâmpite !" Își spuse in gând .

"Am vrut să uit, sa las sa treacă , sa iert, dar nu pot! Am un țel care după mult timp și-a găsit scopul ..."

MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum