Sᴇᴄʀᴇᴛᴜʟ Fᴀᴍɪʟɪᴇɪ Kɪᴍ

295 32 11
                                    


IU si Demi au reușit să se împrietenească cu un băiat pe nume Min Yoongi , in vârstă de 16 ani pe atunci . Acesta o placea de foarte mult timp pe IU . Prima data o văzuse acum 3 ani ,când bruneta avea 12 ani , la un magazin alimentar, iar de atunci a urmarit-o peste tot , dar niciodată nu a reușit să intre în vorbă cu ea . Observase că e o fire foarte rece și serioasă , și el era , dar ea avea o privire atât de pătrunzătoare că de fiecare dată când încerca să vorbească cu ea i se făcea pielea de găină și începea să tremure.

Norocul lui, a fost atunci când, într-o zi , trecând pe langa IU ,ca de obicei, s-a uitat la ea și din neatenție s-a împiedicat , iar ea l-a prins de braț . Atunci și-a făcut curaj și a vorbit cu ea, cu timpul devenind foarte buni prieteni .

El era fiul unui șef de mafie , dar nu i-a spus niciodată asta brunetei, nevrând ca acesta sa înceapă să se teamă de el.
Miru era și ea prezenta ,cat de mult putea ,in viața prietenei ei .


•••°°°•••

In ziua in care IU a împlinit 16 ani , cutia pe care o găsise in seif a fost in sfârșit deschisa . A vrut să o deschidă de când avea 8 ani , dar biletul ce se afla pe cutie , spunea clar că trebuie deschisa când v-a avea 16 ani.

Mai pe seara , după ce Demi se culcase , IU , Miru si Yoongi , au mers în camera secreta unde IU ținea toate lucrurile , obiectele părinților ei ,inclusiv pistolul pe care îl găsise acum 8 ani . Demi nu știa de aceasta camera .

- Eh..acum in sfârșit o poți deschide ! Spuse Miru incantata.
- Așa se pare, spuse bruneta , ochii negri stralucindu-i .

Deschise cu grija cutia . In ea erau , o scrisoare , o cheie și în medalion cu o semi luna aurie .
IU deschise repede scrisoarea și citi cu voce tare:

"Draga mea fetița , IU ,

Dacă citești aceasta scrisoare înseamnă că eu și tatăl tău nu mai suntem ...
Am vrut să citești aceste cuvinte scrise , la 16 ani deoarece ...ceea ce vei citi s-ar putea sa te marcheze intr-un sens rău sau bun...
Familia Kim , nu este familie chiar normala ...
Ei bine..eu și tatăl tău am fost șefii celei mai cunoscute mafii .
Știu că în clipa asta sigur ești speriata si nu intelegi nimic , dar asta e adevărul . Tu și Demi sunteți fiicele familiei Kim !
Tu , IU , ești următoarea conducătoare ! Ultima mea dorința este sa o conduci !
Fa-ne mândrii pe mine și pe tatăl tău .
Codul seifului ,,GoldMoon "as vrea sa fie noul nume al mafiei . Iar medalionul cu luna sa fie semnul si simbolul .
In plic o să mai găsești și un medalion cu soarele , acela să il dai surorii tale ! Soarele și luna mereu nedespărțite , așa vreau sa fiți și voi !
Singurul care ne-ar fii putut cauza moartea , este mai mult ca sigur , dușmanul nostru Jung Kai ,conducătorul mafiei BlackEyes!
Razbuna-ne moartea IU !
Fii un conducător bun ,ambițios și curajos ! Sa nu îți fie niciodată frica de moarte !
Ai grija de sora ta și iubește-o !
Acum mafia noastră este in mâinile unui bun prieten de încredere , Min Woo Sung .
Spune-i cine ești si ramai sub aripa lui .
Va iubim dragele noastre și va vom iubi mereu !
Cu iubire , soții Kim ."


~~~

IU termina de citit scrisoarea, toți rămânând tăcuți ...
IU își abținea lacrimile , Miru nu știa ce să facă sau să zică , iar Yoongi era cel mai pierdut . Scrisoarea spunea că tatăl lui Min Woo era actualul șef al mafiei , care fusese a părinților fetei pe care o placea !

- N-nu pot sa c-cred, rupse IU tăcerea. Sunt fiica unor criminali!

- E-eh...nu chiar c-criminali..,incerca Yoongi sa își liniștească prietena, simțindu-se într-un fel jignit.
- Totuși ,criminali sau necriminali , o sa ii îndeplinesc mamei dorința și voi conduce mafia și le voi răzbuna moartea ! Spuse IU hotărâtă , ura împânzindu-i ochii, ce își aminteau atât de bine, flăcările și sângele acelei zile negre.

Ceilalți o privira mirați, neașteptandu-se la așa o atitudine.
- Si ce o sa faci cu Demi ? Intrba Miru.
- Cred că o să fie destul de ușor . Demi este o fire rebela , ii place sa se bata , ii plac filmele de acțiune și polițiste , este destul de masculina . Sunt mai mult decât sigură că o sa fie cea mai incantata de aici ,că v-a face parte dintr-o mafie .
O să îi spun că am niste prieteni in mafie care m-au in solicitat să mă alătur lor și îi voi spune când v-a crește mai mare despre prinții ei . Acum e prea riscant sa-i umplu căpușorul cu ceva atât de crud și sinistru.
- Sper sa fie un spui tu, spuse neîncrezator Yoongi, privind pierdut podeaua.
- O să fie , Yoongi . Eu am încredere în IU . O să fie totul bine .
Eu îți voi fi alături, zâmbi Miru și își îmbrățișa prietena , mângâindu-i parul pentru a o liniști . Vrei in mafie? Foarte bine, atunci mafie o sa avem, chicoti fata, aducând câteva chicoteli și pe buzele celorlalți.

- Fie ! Și eu îți sunt alaturi și te susțin ! Spuse într-un final și Yoon , alăturându-se și el îmbrățișării, gândurile fiindu-i totuși, in alta parte...

MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum