Hoseok era venit împreună cu mafia lui la competiție pentru a-și susține un prieten ce participa. Pe când statea și vorbea cu niște băieți , se simți urmărit . Sceptic , își întoarse privirea , ducându-si ușor mana in spatele pantalonilor unde avea un pistol . Mai privi o data și observa o fata înaltă cam de 1,68 , bruneta , cu o piele foarte alba , buze roșiatice , îmbrăcată foarte elegant și extrem de frumoasa .
— Wha, asta da priveliste! Hm..și are și gusturi grozave la ținută, gândi și se apropie de tânără . Se opri mai departe și o privi în ochi .
Deodată, observa cum ochii fetei se măresc , că și cum descoperise ceva . Se mai apropie un pic , acum văzându-i mai bine ochii și încremeni ! Aceeași ochii negri care îl fermecaseră Acum 12 ani ! Acea privire pătrunzătoare, plină de secrete și durere, și acel chip angelic, acum mai matur și mai rigid, trecerea anilor spunându-si cuvântul. Dar, cum se putea ?
— Nu ! Am înnebunit ?! Nu e ea! Își spuse in gând iritat .
—IU! Aici erai ! Ți-am luat limonada fluffy, se auzi vocea unui băiat .
"I-IU?! Așa o chema și pe acea fata !! Dar cum se poate ?! Ea e !
Crezuse că acea fata murise . Cum putuse un copil de numai 8 ani sa supravietuiasca , mai ales și cu o împușcătură in picior ?!
Dar, adevărul era că era ușurat că bruneta trăia. Intenționat nu o împușcase atunci, într-un loc fatal. Iar faptul că nu omorâse dinadins, trebuia să rămân secret. Îi fusese milă și era doar un copil nevinovat. El nu era un criminal de copii. Totuși nu se așteptase să supraviețuiasca. Chiar daca incercase să nu o omoare, părea prea firava pentru a se descurca singură. Și totuși uite-o in fața lui, sănătoasă și înfloritoare . Se pare că avea o voință care depășea posibilul.O privi din cap până în picioare , simțind cum inima lui o să o i-a la goană! Și dacă acum 12 ani i se păruse frumoasa , acum i se părea superbă sau , nici nu avea cuvinte! Crescuse frumos, meritase să o lase în viața. Acest gând, îi aduse un zambet pe buze, care pieri la vederea băiatului ce o îmbrățișă pe fată, asta făcându-l să se simtă ciudat, cumva invidios. Nu ar fi admis că gelos, până la urmă nici nu o cunoștea, doar acea întâmplare cumplită din acea noapte legându-i indirect.
•••°°°•••
— IU ! Ajuta-ma ! Demi a înnebunit, striga Miru , plesnindu-o pe Demi peste obraz , încercând să o trezească din visare !
— Ce se petrece aici ? Ce a mai făcut, întrebă bruneta, privindu-si nemulțumită sora.
— Pai din cate am reușit să descifrez , Demi s-a ciocnit de un tip extrem de frumos și politicos ...și acum e îndrăgostita până peste cap ! Nici nu mai reactioneaza, povesti pe scurt Miru, IU oftând exasperată.
— Demi. Uită-te la mine.Revino-ti in clipa asta și lasă circul pe mai târziu, spuse ferm, fata conformându-se instantaneu.
— Nu te mai prosti atât și maturizează-te ! Acum haideți să mergem , pentru că începe competiția, încheie IU plecând spre stadion, ceilalți urcându-o tăcuți. .
•••
Erau toți îngrămădiți lângă grilajul care despărțea pista de locul de unde se privea .
IU era scârbită până peste cap, privind plictisita in jurul ei. Nu suporta sa fie atinsă și sa stea între atâția oameni transpirați și needucați. Demi era cea mai fericita, nici nu-i mai pasă de ce se întâmplă în jur, privirea ei fiind numai pe motocicliști.
Miru stătea și ea langa IU , facandu-i din când , in când , vânt cu un evantai . Și ea ura imbulzeala. Cele două aveau destul de multe in comun , și de aceea se înțelegeau așa de bine, deși totuși, existau și diferente destul de vizibile.
CITEȘTI
MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ
RomanceÎn încercarea disperată de a supraviețui și de a se proteja pe ea și pe sora ei mai mică după moartea tragică a părinților lor, IU găsește adăpost și cămin, în sânul uneia dintre cele mai puternice mafii din Seul, un mare secret legănându-i strâns v...