𝑾𝒊𝒕𝒉 𝑴𝒚 𝑻𝒆𝒂𝒓𝒔

203 19 9
                                    

 


      Yoongi se așeză abătut și obosit , pe scaunul de lângă șatena care plângea în continu. O privi câteva secunde, apoi își trecu mâna prin părul ciufulit, oftând.

—Cred că a venit timpul să îți afli trecutul, rupse tăcerea, acaparând-ui atenția lui fetei, ce îl privi trist, trăgându-si zgomotos nasul.
— Vezi tu, acum 12 ani , tu și sora ta ați trecut prin cea mai cumplita perioadă din viața voastră. Sora ta avea 8 ani pe atunci , iar tu 6 . IU era plecată la Miru , iar tu erai acasă . Seara când s-a întors , a auzi țipete și împușcături ...atunci a fost momentul când IU și-a văzut părinții împușcați , asta ștergându-i definitiv zâmbetul sincer de pe buze . A fost și ea împușcată în picior , și ...încă mai are o cicatrice pe piciorul drept...A încercat să-și salveze mama , dar a fost prea târziu, totuși a aflat despre secretul familiei voastre , faptul că tatăl tău era liderul actualei noastre mafii. IU a fugit cu tine și a făcut tot ce a putut că sa trăiești . Țin minte că...atunci când , eu si sora ta ne-am cunoscut , nu mai mâncase de vreo 3 zile , numai că tu sa nu flămânzești și asta nu e nimic pe lângă tot ce a îndurat.
A făcut atâtea sacrificii pentru tine. Demi,ești singura ei familie , de aceea și exagerează mereu cu regulile și grija față de tine .
Te iubește enorm, de aceea când i-ai spus acele cuvinte ea- incearcă să continuie , dar lacrimile nu-l mai lăsară . Își luă fața în mâini, lăsându-si capul în jos.

Demi nu spunea nimic , doar privea pierdută în gol , inecandu-se in propriile lacrimi .
Deja era prea mult pentru ea.
Se ridică repede de pe scaun și fugi lângă salonul unde se afla IU și căzu lângă ușă, lăsându-si capul sa i se sprijine de lemnul masiv.

Îmi pare atât de rău IU ! Iarta-ma, iarta-ma. Te iubesc...,lacrimile îi curgeau șiroaie, iar buzele îi tremurau agresiv.
Te rog sa te trezești...

— Cum este? Ai aflat ceva?
— Încă nu. Doctorul a ieșit doar o dată și a spus că încă o examinează, spuse înghițind în sec, privindu-si prietenul.
— Se pare că e ceva mai grav la mijloc, ăsta nu e un simplu leșin, își frecă gânditor ceafa, clipind des.
— Jin, nu mă îngrijora și tu mai mult decât trebuie cu bănuielile tale, oftă lăsându-si spatele sa i se odihnească de spătarul tare și rece al scaunului din sala de așteptare.

Bărbatul își privi prietenul îngrijorat, așezându-se lângă el.

— Yoon, ar trebui sa mergi acasă să te odihnești, stai aici de ceva vreme. Rămân eu aici și te sun imediat ce aflu ceva, îl bătu prietenește pe umăr, zâmbindu-i.
— Nu vreau sa o las singura și-
— Sunt și Demi și Miru aici, pe lângă mine. Și crede-mă, IU nu s-ar bucura să te vadă cu o față atât de obosită.

Într-un final, brunetul cedă, ridicându-se și plecă înapoi la vila, nu înainte de a mai privi o data spre ușa salonului unde se afla bruneta.

°°′°°°°′′

— Buna ziua, sunteți însoțitorii pacientei Kim?

Cei trei se ridicară imediat de pe scaune, privind doctorul cu speranță.

— Da, noi suntem! Cum se simte sora mea? E bine? se impacienta Demi, privind ușa din spatele medicului.
— Am o veste bună și una rea, atât pot spune acum. Voi incepe cu cea rea. Pacienta a avut parte de Sincopa vasovagala.
— Sico-sipo-ce?
— Sincopa vasovagala, este printre cele mai frecvente cauze de lesin, fiind de fapt un raspuns exagerat la o serie de stimuli. Termenul provine de la nervul vag, care controleaza procesele interne ale organelor, inclusiv ale inimii. Sincopa vasovagala intervine brusc, ca raspuns la un stimul vizual precum sange sau la emotiile puternice, cum e in cazul pacientei. Acestea scad brusc ritmul cardiac si tensiunea arteriala, provocand reducerea aportului de sange in creier si pierderea cunostintei. De cele mai multe ori, sincopa vasovagala se declanseaza ca urmare a unui stres emotional, dar poate fi declansata si de alti factori, caldura, deshidratarea sau oboseala acumulata.

— Deci...deși nu am înțeles chiar tot... e gravă situația? întrebă Jin, celelalte două fete, încuviințând.

— Da și nu. In unele situații poate provoca boli cardiovasculare.  Dezechilibrul psihic şi emoţional influenţează activitatea inimii şi a vaselor de sânge, ceea ce poate duce la o cantitate scăzută de oxigen spre ţesuturi, bătăi tot mai puternice ale inimii, hipertensiune arterială, angină şi chiar infarct. Stresul joaca și el un rol central in aparitia si manifestarea tulburarilor de somn, care implica dificultati in a adormi si apoi in trezitul de dimineata.
Iar după consultația noastră, din păcate pacienta suferă și de aceste complicații.

— O Doamne...nu credeam că  e atât de complicat, murmură Miru, mângâindu-i spatele lui Demi care nu se mai oprea din plâns.
— Totuși vestea buna e că nu e nimic care să nu poată fi tratat. Să mulțumim cerului că nu a avut parte de un infarct. Dacă ar fi avut...nu am mai fi putut face nimic. Așa că, o vom interna și în 2-3 săptămâni ar trebui să o scoatem ca noua. Voi solicita și un psiholog pentru problemele cu stresul și pentru un inceput de depresie, încheie doctorul, verificandu-si încă o dată fișele.
Puteți intra la pacientă, cred că s-a trezit, le zâmbi încurajator părăsind holul, urmat de doua asistente.

Cei trei se priviră câteva clipe, apoi intrară val-vârtej în salon privind îngrijorați spre IU care își deschise ochii din cauza zgomotului ușii.

— IU! O Doamne cate griji mi-am făcut, mai mult striga Jin, repezindu-se spre pat și prinzându-i mâna fetei. Cum ești? Te doare ceva?

Bruneta dădu negativ din cap, privind obosită spre ușa, unde, Demi stătea cu capul plecat, ascunzându-si lacrimile. Nu voia să se apropie. Nu după tot ce a zis. Îi era prea rușine să dea ochii cu bruneta. Îi cauzese numai neplăceri. Era o soră groaznică. Numai când o privise cum stătea pe acel pat, conectată la aparate și cu acea mască de oxigen, simțise că-i cedează picioarele.

Dar bruneta nu era supărată pe ea. O privea cu dragoste, așteptând să se apropie și să-i vorbească. Întinse lent mână spre ea, Jin și Miru privindu-o întrebători pe albăstruie.

— Hai Demi, vino. Uite, vrea să te țină de mână, îi zâmbi brunetul, tânăra nemaiputandu-se abține și răbufni în plâns, prinzând disperată mâna surorii ei, sfârșind undeva pe jos, lângă patul alb.

— Sunt atât de recunoscătoare cerului că ești bine! IU, iartă-ma pentru tot! Sunt o soră groaznică...Nu știu ce a fost în capul meu, dar îți promit că o să am grijă mereu de acum sa nu mai fac nimic care să te amărască. Am sa fac orice numai să fii mereu bine și fericită, exclama, ținându-i strâns mâna.

Bruneta îi zâmbi pe sub masca de oxigen,  mângâindu-i delicat părul marin.



O iertase de mult.

MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum