— IU ! Te cheamă șeful, o informă pe
fată un băiat blond
— In regulă, mulțumesc .Cu pași apăsați , se îndrepta repede spre biroul dl. Min .
—M-ați chemat domnule ? Întrebă politicoasă , făcând o mica plecăciune sub formă de respect .
Bătrânul își ridică privirea din cartea pe care o citea și zâmbi , facandu-i semn angajatului din cameră , sa plece.
— Da , draga mea, surâse , privindu-o pe tânără.— Mi-a fost dor de tine ,papa, spuse și îl îmbrățișă .
—Și mie scumpo . Ar trebui să mă vizitezi mai des, chicoti el , facandu-i amuzat cu ochiul .
— Îmi pare rău , o să încerc să ajung mai des pe la tine, se scuză stânjenită.Acesta se mulțumi să-i zâmbească ,după care oftă stresat , căutând niste documente .
—Vreau sa îți comunic ceva foarte important, IU ! Astăzi , in jurul orei 12:13 , prin fața vilei noastre , a fost surprins un mascat. Pe moment , nu am pus prea mare importanță , deoarece nimeni nu știe din afara mafiei , că la subsolul acestei vile , avem o adevărată bază de date , iar codul , nici atât!...Dar se pare că ne-am înșelat!
IU îl privi bănuitoare , așezându-se pe unul din scaunele din cameră .
— După aproape jumătate de oră , acest mascat , a fost prins când încerca să spargă codul de la intrarea in bază !
— Poftim ? Șocată , strânse din pumn . Dar cum ... De unde ar putea știi de bază?
— Nu știu ce să zic, dar cert e că e eva la mijloc . De aceea te-am și chemat ! As vrea că tu sa îl interoghezi. Totuși...ceva îmi spune că aici și-a băgat coada Fiara Neagră. Numai el ar fii putut să facă asta. Știi și tu doar cât de bine sunt instruiți oamenii lui. Trebuia să ne așteptăm la așa ceva, mușcă din cuvinte, privind concentrat documentele.Fata îl privi temătoare, la auzul acelui nume blestemat. Acel monstru, era căpetenia mafiei BlueBlood, cea mai puternică mafie din Coreea. Se știa cât de crud era și câți oameni nevinovați fuseseră măcelăriți în 1996 când se ținuse unul dintre cele mai sângeroase războaie dintre mafii, unde ieșise învingător.
— O să...fim bine? șopti înfricoșată, captând atenția bărbatului.
—Hei, ce-i cu vorbele astea? Bineînțeles că vom fi bine, îi zâmbi fals, încercând să o încurajeze. Nici el nu știa ce avea să urmeze, dar erau în pericol.
— Sper..., atunci mă duc să văd ce pot face, spuse încercând să se îmbărbăteze
— Mulțumesc IU !Wool te v-a conduce la celula unde e închis.
Tânăra înclină din cap și părăsi încăperea fara să mai spună nimic , urmându-l pe Wool, gândurile fiindu-i încețoșate de teamă.~~~
— Mulțumesc Wool , poți să te întorci .
Învârti cu grija cheia în ușă și apăsă pe clanța.
Înăuntru a putut vedea un băiat înalt și bine făcut care stătea sprijinit de bara de la pat.
Il privi câteva secunde, inspirând aerul închis, încercând să se adune. Se așeză pe un scaun , la o distanta considerabila de băiatul adormit , apoi își drese glasul tremurând, băiatul imediat deschizându-si ochii .— Văd că te-ai trezit, spuse , așezându-se mai bine pe scaun. Băiatul o privi din cap până în picioare mărindu-si confuz ochii, vrând să spună ceva, dar renunță, revenind la privirea neutră.
— Tu cine mai ești, plescăi din buze, trecându-si plictisit mâna prin păr.
— Eu sunt cea care te v-a ,, interoga " ca sa spun așa, îi explică calmă, așezându-si rochia.Șatenul, o privi serios , după care izbucni în râs .
— Fii serioasa! Tu chiar ai chef de glume ?
—Taci o data și nu mai râde! se răsti , strâmbând din nas, la auzul ecoului puternic.
— Aish, urăsc să țip, așa că nu mă fă să ridic tomul mai mult decât e necesar, expira aerul nervoasă, prind spre bărbatul ce o privea sceptic.
Pufni sictirit, întorcandu-si capul în partea opusă privirii fetei.
— Sper că nu mă ignori in momentul asta, îl întrebă, încrucișându-si brațele.
Acesta o privi nemulțumit și își dădu ochii peste cap.Aceeasi replica, exact ca atunci...
— Cum te numești? îl privi curioasă, bărbatul, in ciuda înălțimii considerabile și a feței neutre, părându-i-se destul de inofensiv.
— Mă numesc Na- Joon, deși nu cred că asta e treaba ta, scuipă cuvintele, bruneta analizându-l .
Nu avea sens să se enerveze chiar așa din prima. Până la urmă, și ea ar fi procedat la fel daca ar fi fost în locul lui.— Poate nu e treaba mea, după cum spui tu, dar ce pot sa zic, îmi place să mă bag in treburile celorlalți, dădu din umeri, blondul privindu-o preț de câteva secunde, surâzând discret.
— Cred că mi-am dat seama de asta și singur.
— Bineînțeles, pufni sarcastic. Și ești criminal și faci parte din mafia BlueBlood, concluziona IU, blondul privindu-o amuzat.
— Doar una ai ghicit-o. Și, serios acuma, am eu față de criminal? se revoltă, bruneta privindu-l mirată.
Avea dreptate într-un fel. El chiar nu avea față de criminal. Dar atunci ce era?
— Înțeleg... atunci ești...,de fapt știi ceva? Tu ar trebui să-mi spui mai repede, pentru că am și altceva de făcut, se bosumflă, strâmbând din nas.La fel de copilăroasă.
— Mă ocup de partea tehnică. De tot ce ține de informatică, tehnologie, securitate, spargerea codurilor, chestii din-astea. Spuse într-un final, oftând .
Bruneta își închise ochii stânjenită, vrând să se bată și singură. Ar fi trebuit să-și fi dat seama! Logic că, cu asta de ocupa! Doar cineva care se ocupa cu așa ceva, ar fi putut sparge codul.
— Minunat, am în față un geniu, deci, plescăi din buze, blondul surâzând la remarca tinerei .
— Sincer, nu-mi dau seama dacă tu acum interoghezi un dușman, sau încerci să întreții o conversație cu un băiat, își ridică o sprânceană, privindu-o amuzat.Bruneta nu schiță nimic, gândindu-se. Așa era. Chiar se comporta că și cum nu are ce face. Dar nici ea nu își dădea seama de ce . Unde era acea bruneta care le tăia tuturor vorba din gură și își păstra aliura dominata peste tot? Put și simplu simțea sa fie mai degajata. Ceva la acest Joon, i se părea extrem de familiar.
— In locul tău as zice mersi că nu ai fost legat de pat și schingiuit că sa spui adevărul, pufăi pe nas, blondul bolborosind scârbit.
— In fine, cred că te voi " investiga" mâine sau cat de curând. Pur și simplu m-ai prins într-o stare buna, și nu reușesc să mă adun, minți, privind atenta podeaua.
— Oricum nu aveam de gând să-ți mai răspund la vreo întrebare, deci ai luat o decizie minunată, spuse nonșalant, întinzându-se relaxat, înapoi în pat.Bruneta își dădu ochii peste cap, ridicându-se de scaunul rece.
— Cum zici tu. Dar data viitoare o să mă asigur că voi afla tot ce mă interesează, spuse serioasă înainte sa iasă din celula întunecată.
— Te-ai schimbat mult brunețico, șopti trăgându-si mai bine pătura peste cap, întorcandu-se cu fața la perete.
•••°°°
— Cum ?!
— Îmi pare rău domnule , dar momentan nu avem ce face ...— Adică prietenul și camaradul meu Namjoon a fost prins și tu îmi spui că nu avem ce face ?! Răbufni Jungkook plin de nervi , trântind cu pumnul în perete .
— Liniștește-te, Kooks ...găsim noi ceva, incerca Jimin sa isi liniștească prietenul .
— Așa să faceți! Scrâșni din dinți, părăsind nervos camera, argintiul privindu-l trist .
CITEȘTI
MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ
RomanceÎn încercarea disperată de a supraviețui și de a se proteja pe ea și pe sora ei mai mică după moartea tragică a părinților lor, IU găsește adăpost și cămin, în sânul uneia dintre cele mai puternice mafii din Seul, un mare secret legănându-i strâns v...