𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑁𝑎𝑚𝑒

205 25 16
                                    



Jungkook, observând că tânăra doar se...holba la el , hotărâ sa spargă el liniștea :

-Vad că te-ai trezit . Ești bine ?
- E-eu, ce s-a întâm- STAI ! Se ridică brusc când observă în ce poziție era și se ridică în picioare puțin amețită, dezechilibrandu-se , dar fu prinsa de talie de Jungkook. Amândoi se priveau în ochi intens , tensiunea dintre ei crescând .

IU îl împinse ușor și își ceru scuze .
- Sunt bine. Îți mulțumesc pentru grija . Nu trebuia , dar apreciez, spuse și grăbi pasul spre ieșirea din cimitir .

- Stai !! Măcar ...măcar spune-mi care e numele tau! Striga in urma ei, fata oprindu-se întoarcandu-si capul .

-Mă numesc Kim IU, răspunse și se făcu nevăzută in întunericul nopții .

Băiatul o privi până nu o mai vezi, apoi rase trist ...Se simțea ciudat...Cand o văzuse pe IU , totul i se paru altfel , nu simtise profite de ea , ci sa o protejeze . Își duse mana la inima si zâmbi......Oare asta e dragostea ?

--∆--

- Jungkoooks! Hai la club ! Daca ai stii ce tipă vine azi, una Demi nu stiu cum . Suho a vazut-o la competiția de motociclete si a spus că e tare fata, spuse Jimin zâmbind pervers.

- Da ! Daca ai fi văzut ce corp si ce fatuca drăguță avea , de buze nici nu mai zic ! Nici nu stiu cum m-am putut abtine sa nu o sărut!
- Sa nu va vad pe lângă ea , ca va rup gâtul ! Rase Suho .

-Da, da cum spui tu ! Ranji Jimin .
- Bai,Kook!! Tae!! Pe ce planeta sunteți acum ?! Ha ? Vorbim cu pereții, se rățoira Jimin si Suho , observând absenta prietenilor lor .

- Pe mine scutiți-mă, ca nu vin nicăieri, si mai potoliți-vă hormonii !Se rasti Jungkook, dandu-si ochii peste cap . Se ridică brusc , isi arunca geaca neagra de piele pe umăr si părăsi cameră, lasandu-i pe ceilalți cu gurile căscate.

- Ce o fii pățit? Niciodata nu a reacționat asa...Mereu a fost primul prin cluburi , iar acum? Aish ! Nu il inteleg, spuse revoltat Jimin .

- Ai perfecta dreptate, adauga si Suho.
- Ma rog . Hai Tae! Imbraca-te mai repede , nu mai dormi cu ochii deschisi !
- Nu vin nici eu, spuse Tae si părăsi nervos încăperea.

- Ce mai are si asta ?! Or fii pe ciclu si nu stiu eu !? Spuse în batjocora Jimin , pe Suho bufnindu-l râsul.

•••°°°

Demi stătea cu Sulli la bar si beau un suc de fructe fiecare . La un moment dat , a simțit o atingere pe șold. S-a întors repede , uimită. În fața ei stătea nimeni altul decât Suho care îi zambea pervers .

Fata mai ca leșină cand il vazu .
Facura cunoștință si începură să vorbească, Suho ademenindu-o sa bea si cate un pahar de bere . După vreo oră de cunoastere , Demi era beata . Suho observandu-i starea incepu sa o mângâie delicat de coapsa, fata începând sa rada .

Demi il privi câteva secunde , după care , isi presa brusc buzele de cele moi ale lui Suho . Acesta mari ochii , neașteptandu-se la asa ceva din partea ei , dar ii răspunse, preluând controlul . Fata isi duse mâinile in jurul gâtului lui Suho , iar acesta o lua în brațe și merse cu ea într-o cameră din spate. O întinse pe pat, nerupand sărutul. Începu să o sărute pe gât, aceasta chicotind dragalas .

La un moment dat , Demi , fiind sub influența alcoolului , începu să îi povestească lui Suho despre trecutul ei .
Suho rămase surprins cand auzi prin cate greutăți a trecut Demi .
Se opri din saruturile pe care i le aplica pe gât și își lasă capul in scobitura gâtului lui Demi , începând sa ,lacrimeze...Si el avusese un trecut foarte urat .

Demi , se opri din povestit , se ridică în fund, il privi uimită, apoi ii ridica capul, ii sterse lacrimile si ii sărută cu dragoste ,buzele . Il lua în brațe și îi aseza capul pe pieptul ei , apoi se lăsară pe spate , adormind îmbrățișați .

••••

Demi se trezi prima , din cauza unei dureri de cap . Începu să privească prin cameră, încercând să își amintească ce facuse noaptea trecută. Se opri cu privirea pe chipul adormit al lui Suho .

Își mari brusc ochii , imediat ridincand pătura, expirand ușurată, cand vazu ca era îmbrăcată. Încet , incet , începu să își amintească ce facuse aseara . Cand reuși si isi aminti tot , surase veselă, apoi isi duse usor mana pe fata băiatului, privindu-l drăgăstos .

După vreo 15 minute, Suho se trezi , fiind întâmpinat de zâmbetul lui Demi . Ii zâmbi și el , luandu-o în brațe și sarutandu-i scurt buzele .

-Stii ...chiar imi pare rau ca ieri era sa profit de tine ...iarta-ma !
- Nu, nu spune asta ! Important e ca nu ai facut-o si ca iti pre rau, adauga ea , pupandu-i mâna. Si la drept vorbind,...as minți dacă aș spune că nu m-am simțit bine sau nu mi-ar fi placut, spuse, bagandu-si rușinata capul in tricoul băiatului.

- Esti asa drăguță cand roșești!
De odata , telefonul lui Demi începu să sune , fata răspunzând fără să se mai uite cine suna .
-Alo ?"
"......"
- IU !!?"
"....."
- Da...umm..ok. Acum vin!"
"..."
- Da ...ok. Pa !"

- Scuze ..era sora mea ...
-Nu-i problema .Umm...Stii... Nu am inceput-o prea bine ...Hai sa o luam de la inceput ! Bună! Eu sunt Suho !

- Hihi ! Bună! Eu sunt Demi!
- Vrei sa iesi la o întâlnire cu mine ?

Fata chicoti, aprobând din cap.

- Da- mi numărul tău de telefon. "
"Bine. 07*******."

Se ridicară și se îndreptara spre ieșire, împreună cu Sulli si Jimin care dormisera pe unde apucaseră.

La despărțire, Suho o lua im brate pe Demi si ii săruta umărul si obrazul .
Fata se inroși si ii făcu timidă din mână.
Fusese cea mai frumoasă noapte din viata ei , deoarece dormise in bratele celui de care s-a îndrăgostit.

♡_____________________________________♡

Tae privea stelele de la balconul camerei lui din vila mafiei . Își verifică telefonul din 2 in 2 minute. Spera ca tânără frumoasă din cafenea sa-i dea mesaj sau să îl sune ...

Miru stătea întinsă in pat si privea pierdută biletul cu numărul lui Taehyung.
"Oare sa ii scriu ? Sau sa ii dau mesaj ? Daca nu imi raspunde?"
După vreo 15 minute de de gândire, se hotărâ si ii dădu mesaj .

Buna ! Sunt fata de la cafenea..

Tae primi notificarea si aproape scapă telefonul cand citi mesajul .

Oh ! Bună, frumoaso ! Ma bucur ca mi-ai dat mesaj .

Mm..Da.. umm..sa stii ca sunt o mare fană de a ta ...Imi plac foarte mult fotografiile tale !

Uh ! Mersi pentru apreciere si susținere . Poate ai vrea sa ne întâlnim la o cafea sau ceva . Ce zici?

Miru chicoti emoționată acceptând propunerea brunetului .

Bine,. Ne vedem maine la ora , la cafeneaua ***.

°°°°

Miru il aștepta pe brunet la o masă, în cafeneaua unde s-au întâlnit dată trecută.

Usa cafenelei se deschise , pe ea intrând Taehyung , îmbrăcat într-o cămașă albă cu niste pantaloni negrii .

-Buna ! Eu sunt Kim Taehyung!
- B-Buna! Eu sunt Lee Miru !

Cei doi au vorbit mai mult de o oră , intelegandu-se foarte bine , având multe lucruri in comun . Au hotărât să se mai întâlnească de câteva ori în săptămâna aceea .

°°°

Miru se tranti in pat si începu să dea din mâini și picioare, ținând de fericire.
Era atât de bucuroasă si ...îndrăgostită!!



" Inima ta ce știu că bate pentru mine, vreau sa mi-o dăruiești mie, tu cel ce ai deja inima mea "

MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum