Lᴏsɪɴɢ ᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴀʙʏss ᴏғ ʏᴏᴜʀ ɢᴀᴢᴇ

226 25 6
                                    

IU s-a întors la pista, dar spre dezamăgirea ei, frumosul băiat, nu mai era si din cate a inteles de la ceilalți, plecase împreună cu ceilalți participanți sa dea un interviu .

- Păi, se pare ca asta a fost ,așa că ar trebui să plecăm, spuse Yoongi gânditor. IU ii observa starea , asa ca isi propuse sa il întreba ce a pățit, cand ajung la vila .

Ajunși, fiecare merse la treburile lui . Yoon se îndrepta agale spre camera lui , dar fu oprit de o mână. Se intoarse curios si o vezi pe IU , care încerca să schițeze un zâmbet.

- IU! S-a întâmplat ceva ?
-Nu oppa...dar vreau sa vorbim, îi răspunse, privindu-l gânditoare.
- Oh, da sigur!

Mersera in camera lui IU , si se așezara fiecare pe un fotoliu . IU isi lua un pahar cu iaurt de fructe și îi zâmbi băiatului, încurajator.

- Si, despre ce vrei sa vorbim? întrebă curios, privindu-o atent pe brunetă.

- Despre tine Yoonie...Despre tine
- Despre mine? O întreba curios, ridicându-si o sprânceană .
- Da . Vreau sa stiu de ce ai fata asta. Yoonie , suntem cei mai buni prieteni! Pe tine te frământă ceva, și as vrea să-mi împărtășești gândurile tale.

- Păi, atunci...voi fi sincer. Eu plac pe cineva. Spuse si isi lasa capul in jos rușinat, așteptând reacția celei de lângă el.
- Tu, tu vorbești serios ? Nu pot sa cred! Cine e norocoasa care i-a furat inima preaiubitului mei prieten ? Hm ?îl întreba curioasă si entuziasmată, bucurându- se pentru brunet.
- Ei bine, nu o cunoști, dar să știi că e o persoană minunată, răspunse privindu-o pe furiș cu coada ochiului.

IU isi închise ochii, zâmbind.

- Mă bucur așa mult că în sfârșit ai găsit iubirea si dacă o să te facă fericit aceea persoana , atunci..atunci , eu te voi susține.

Băiatul o privi drăgăstos, totuși cu o urmă de tristețe.
- Mulțumesc IU...pentru că îmi ești alături.

Bruneta doar îi zâmbi si ii mângâie tandru părul.

♡︎♡︎♡︎♡︎

Miru rămăsese in oras . Voia să mai stea puțin sa se plimbe si sa bea o cafea .
Intra intr-o cafenea drăguță si comanda , apoi se așeze la o măsuță așteptându-si comanda . Dar deodată , ceva ii atrase atenția.

Un băiat înalt , elegant îmbrăcat, împreună cu un alt tip mai înalt, intrara în cafenea . Miru ii privi mai bine si aproape ca isi scapă telefonul din mână. Era chiar Kim Taehyung si acel Jeon Jungkook!!!

Taehyungo o vazu si ii făcu din ochi . Miru il privi pe dinăuntru deja moarte de emoție. Băiatul se îndrepta spre masa ei si cand ajunse lângă masa ei , ii zâmbi și îi puse pe masa un bilețel , apoi ii facu semn cu mâna spre telefon si se intoarse la prietenul lui .

Abia după ce băieții ieșită din cafenea ,Miru isi reveni din transa . Apuca repede biletul si il desfăcu. Pe el era notat numărul lui Taehyung!! Cand vazu, fata se ridică brusc si scoase un țipăt de fericire . Toti cei din cafenea se intoarsera spre Miru curioși , ea imediat aplecandu-se , cerându-si scuze. Se aseza la masa si începu să privească visătoare biletul . Il mirosi si constata ca mirosea a parfum ! Parfumul lui Kim Taehyung!
Fata chicoti, baga cu grija biletul in geanta , se ridică isi lua cafeaua si pleca fericită spre vila.

Ajunsă acasă , le povesti tuturor ce pățise , IU rămânând fixata pe numele celui care îi furase de ceva vreme mintea.

---༒︎---

MASCA : ⁱⁿ ⁱⁿᶠʳᵘⁿᵗᵃʳᵉᵃ ᵖʳᵒᵖʳⁱᵉⁱ ᵐᵃˢᵗⁱ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum