Değişmeyen tek şey ;değişimin kendisidir.
YAZARIN ANLATIMIYLA
Hilal ve Deniz, Miray'ın söyledikleri karşısında şok olmuşlardı. Bir insan bu kadar da kötü olamazdı.Ali 'nin bağırmasıyla kızlar arkalarına baktıklarında ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Sanki zaman durmuştu onlar için. Artık yolun sonuna geldiklerini düşünüyorlardı. Ne yapıp da bu durumdan kurtulabileceklerini bilmiyorlardı. Galiba bunu düşünmek için çok geçti...
Deniz'in babası yanlarına doğru gelip "Sizi kahpeler! Namusumuzu iki paralık ettiniz. Sizin yüzünüzden kimsenin yüzüne bakamıyoruz. Aşağılık, ailenin yüz karaları!" dedi. Hilal'in babası da "Hemen burdan gidiyoruz. Okumayı unutun. Lan size her şeyi verdik. Aşınızı verdik, sizi el bebek gül bebek büyüttük. Yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızdaydı. Bize karşılığını böyle mi verecektin? " dedi. Hilal de "Baba biz sizden sevgi, merhamet, anlayış istedik. Siz her şeyi paraya bağladınız. Biz para istemedik, merhametinizi istedik, hayallerimizin peşinden gitmek istedik ve siz bize bunu çok gördünüz. Bizi zorla istemediğimiz kişilerle evlendirmeye çalıştınız. Biz evlenmek istemiyorduk sadece okumak istiyorduk. "dedi. Babası bunların üzerine hiç acımadan etraftakileri görmezden gelip Hilal'e tokat attı. Hilal dengesini kaybedip yere düştü.
Deniz amcasına çok sinirlendi ve karşısına geçip" Her zamanki gibi gücünüzü kullandınız sevgili amcacım! Siz bu kadarsınız işte kadınlara verdiğiniz değer bu! Acıyorum size. "dedi. Deniz'in babası" Lan sus orospu! Seni öldürürüm kahpe."dedi. Deniz bunu duymamazlıktan geldi. O sırada Ali, Hilal'i yerden kaldırmak için elini uzattığında Deniz" Bırak dokunma ona!"dedi.Etraftaki herkes olanları izlerken Kadir ve Barış kalabalığı görünce oraya yöneldiler. Hilal'in yerde olduğunu görünce Kadir hemen oraya gitti. Hilal'i tam yerden kaldıracakken Deniz" Sen de dokunma lan ona, hepiniz aynı malsınız."dedi. Kadir Deniz'i umursamayıp tekrar Hilal'e eğildiğinde Ali araya girip yumruğunu Kadir'in yüzüne indirdi ve ekledi."Lan sen kim oluyorsun da sözlüme dokunma cüretini buluyorsun kendinde?" dedi. Kadir yakasından tutup "Lan ne sözlüsü? Ona sorsana bakalım seni seviyor mu? Zorla alıkoyarak mı seni sevecek it herif!" dedi.
Barış da olayları anlamadığı için Deniz'e "Burda ne oluyor? İyi misiniz? Bunlar kim?" dedi. Murat bunun üzerine "Sana ne lan sen kimsin de nişanlımla konuşuyorsun? Öldürürüm seni!" dedi.
Barış da "Oha nişanlın mı? Sen nişanlı mısın? Ben şok!" dedi. Deniz de Barış'a dönüp "Memnun oldum, ben de bim." dedi. Bu durumda bile Deniz Barış' a laf sokmadan duramıyordu. Galiba biraz delilik vardı. Deniz, Murat' a döndü ve"Ben senin nişanlın falan değilim, defol git. İğrenç herif. "dedi.
Kadir ve Ali kavga ederken Hilal nihayet yerden kalkıp" Kesin şunu! İkinizden de nefret ediyorum. "dedi. Kadir'e dönüp" Sen kimsin? Sana demedim mi benden uzak dur. "dedi.
Deniz'in babası Bilal" Yeter lan artık, hemen gidiyoruz burdan. Bide utanmadan sevgili mi yaptınız? Hemen Mardin'e dönüp evleniyorsunuz. "dedi. Hilal" Hayatta dönmeyiz. Biz ne zorluklarla geldik buraya. "dedi. Hilal babasına yalvarmaya başladı." Baba lütfen biz okumak istiyoruz. İzin verin lütfen. "dedi.
Hilal ve Deniz babaları tarafından zorla götürülürken Kadir" Hiçbir yere götüremezsiniz. Onlar reşit ve ne yapacaklarını size söyleyecek değiller. Bu yaşı geçtiler. Anladınız mı? Eğer hemen bırakmazsanız derhal polisi ararım. "dedi. Murat araya girip" Ne diyorsun olum sen? Onlar bizim nişanlılarımız. Yakında karılarımız olacaklar. Bilmem anlatabildim mi? "dedi. Deniz amcasına dönüp" Tam Allah'ın belaları olay çıkartmayın. Geliyoruz sizinle. Kadir sen de rahat dur. "dedi.Deniz ve Hilal arabaya bindirilip okuldan ayrıldılar.
Kadir bu duruma çok endişelendi. Barış olanların şokundan çıkıp Kadir'e" Oğlum ne oluyor burda! Bunların bir açıklaması var mı? Ben bir şey anlamadım. Sen sanki biliyordun. Anlat hemen. "dedi.
Kadir kalabalığa doğru" Dağılın lan burdan. Ne bakıyorsunuz. Defolun. Yoksa çok kötü olur. "dedi. Etraftakiler kendi aralarında konuşup ordan ayrıldılar.
Miray yanlarına gelip" Sonunda onlardan kurtulduk. Artık bize karışamazlar. Ailelerine ben haber verdim. "dedi. Bunu duyan Kadir delirdi." Lan sen nasıl böyle bir şey yaparsın? Belki öldürecekler onları. Bunların vebali senin boynuna. Nasıl bu kadar kötü olabildin? Yazık sana acıyorum. "dedi.
Miray gözleri dolu bir şekilde" Ama beni dün okula rezil etti Deniz. Ben sadece intikam almak istemiştim. Böyle olacağını bilmiyordum, bana sadece okuldan alacaklarını söylediler "dedi. Barış da" Lan kızım Deniz sabah yanına gelip senden özür dilemedi mi? Gözün nasıl bu kadar kör oldu? "dedi.
Miray da Kadir'e dönüp" Hepsi senin yüzünden! Sen hep o kıza yüz verdin. Ona nasıl baktığını gördüm, beni bir kere bile görmedin bu zamana kadar. Oysaki o yeni gelmişti. Benim sana olan aşkımı görmedin ki sen. "dedi. Kadir de" Lan böyle sevgi mi olur! Sen sevginin, aşkın ne olduğunu nerden bilebirsin. Yazık sana. "dedi. Miray, Kadir'e tokat atıp ordan uzaklaştı.Yiğit olanlardan habersiz hocanın ona verdiği kağıtları dolduruyordu. İşleri bittikten sonra okulun önüne çıktığında orada Kadir ve Barış'tan başka kimseyi görmedi. Onların yanına gidip" Deniz ve Hilal neredeler? İşim vardı, onlara beklemesi için mesaj atmıştım."dedi. Barış " Lan nerdesin sen? Kızların babaları gelip onları aldı ve senin yeni haberin oluyor. Sen nasıl sevgilisin şerefsiz? "dedi. Yiğit de" Nasıl götürmelerine izin verirsiniz? "dedi. Kadir" Zorla götürdüler. Onları nereye götürdüklerine dair bir fikrin var mı? "dedi. Yiğit de olumsuz anlamda başını salladı.
Olanlardan sadece Barış'ın haberi yoktu. " Biriniz bana adam akıllı anlatın. "dedi. Kadir de her şeyi anlatınca Barış çıldırma noktasına geldi. Bir baba nasıl bu kadar zalim olabilirdi? Aklı almıyordu.
HİLALOkuldan ayrıldıktan sonra arabaya bindirilip o kadar aşağılamalarına rağmen sesimizi çıkarmadan bizi götürecekleri yere varmıştık. Şimdi ne olacaktı, biz ne yapacaktık? Mardin'e dönmek istemiyorduk. Dönmeyecektik de. Ucunda ölüm olsa bile. Arabadan inip eve girdik. Bizi zorla bir odaya kilitleyip "Akıllanana kadar burada kalacaksınız." dediler.
Deniz çok korkmuştu. Hem benim için hem de kendisi için. Yanına yaklaşıp ona sarıldım ve "Korkma, biz birlik olursak her şeyin üstesinden geliriz." dedim. Gözümün içine bakıp "Galiba bu sefer yolun sonuna geldik."dedi. Deniz çok güçlü bir karakterdir ama çabuk pes eder. Ben de tam tersi çabuk pes etmeyen bir karakterdim. İkimiz de birbirimize sarılıp ağladık. Ne kadar olduğunu bilmeden uyuyakalmışız. Uyandığımızda hava kararmıştı. Odanın kapısı açıldı. İçeriye Ali ve Murat'ın geldiğini görünce hemen ayağa kalktık.
Murat "İyi misiniz, aç mısınız? Bir şeyler ister misiniz?" dedi. Deniz de "Sence iyi mi görünüyoruz? Açlıktan ölsem bile senin getireceğin bir şeyi asla yemem şerefsiz, adı köpek." dedi. Ben Ali'ye "Lütfen bize yardım edin. Biz okumak istiyoruz sadece." dedi. Ali tam konuşacağı sırada içeriye babalarımız girdi.
Amcam ikimize dönüp "Böyle olmasını istemezdik. Siz bizi zor durumda bıraktınız."dedi. Ben de" Biz ne yaptık ki. Biz sadece okumak istedik. "dedim. Babam da" Konuşma lan. Nasıl ne yaptınız? Nişanlı olduğunuz halde sevgili yapmışsınız. Bir de karşıma 'geçip biz okumak istiyoruz' diyorsunuz. Yarın dönüp nikah işlemlerini başlatıyoruz. Artık İstanbul'u rüyanızda görürsünüz. "diyip odadan çıktılar. Hepsi çıkarken Ali'ye" Biraz konuşabilir miyiz? "dedim. Bunun üzerine Ali de gülümseyip başını salladı.Ben Ali'ye" Lütfen bir şey yap. Burada kalalım, okulumuzu bitirelim. Sen benim çocukluk arkadaşımsın. Okumayı ne kadar istediğimi en iyi sen biliyorsun. Lütfen! "dedim. O da bir şey demeden odadan çıkıp kapıyı kilitledi.
Yaklaşık üç saat sonra içeri Ali ve Murat girip" Biz size yardım etmeyi kabul ediyoruz. Ama bir şartla. "dedi. Ben de çok sevinmiştim ama şartının ne olduğunu da merak ediyordum. Hemen" Nedir? "diye sordum. Murat da" Eğer okulu bitirdiğiniz zaman bizimle evlenmeyi kabul ederseniz babalarınızı ikna ederiz. "dedi. Deniz" Asla olmaz. Seninle evleneceğime ölürüm daha iyi. "dedi.******
📌Sizce hayalleri için şartı kabul etmeliler mi?
📌Olay nasıl gelişecek?
Lütfen vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGAR
Teen Fictionİki kuzen hayallerini gerçekleştirmek için her şeyden vazgeçip bilmedikleri bir şehre Rüzgar ile sürükleniyorlar. Peki siz bu iki kuzenin hayat hikayesine ortak olmaya var mısınız???