Her vazgeçiş bir başlangıçtır
DENİZ
"Asla olmaz. Seninle evleneceğime ölürüm daha iyi." dedim. Hilal, Ali 'ye "Siz çıkın, biz biraz düşünelim." dedi.
Onlar çıktıktan sonra Hilal'e dönüp"Ne düşüneceğiz? Hayatta olmaz. "dedim. O da" Deniz,kabul edelim. Dört yıl sonra ne olacağı belli değil. Tek çıkış noktamız bu. İyi düşün kabul edelim bence. Meslek sahibi olduktan sonra Türkiye'de kalmayız. Yurt dışında yaşarız. Lütfen iyice düşün. "dedi. Aslında düşününce mantıklı gelmeye başlamıştı. Hilal'e Tamam. Kabul ediyorum. Mantıklı senin dediğin." dedim.Bunun üzerine Hilal, Ali'yi çağırıp kabul ettiğimizi söyledi. Ali de babalarımız ile konuşacağını söyledi. Odada Ali'den haber beklerken birden hepsi içeri girdiler. Babalarımız kabul ettiklerini ama bir şartlarının olduğunu söylediler. Osman Amca "Davut Hoca'nın evinden taşınıp buraya yerleşeceksiniz. Biz Mardin'e döneceğiz ama arada sizi kontrol etmek için buraya geri geleceğiz. Bir süreliğine de Ali ve Murat burada kalacaklar. Yerleşmenize yardım edecekler." dedi.
Biz de bunun üzerine şartlarını kabul etmekle yetindik.Sabah uyandığımızda Ali ve Murat ile eski evimize gidip eşyalarımızı toplamaya gittik. Eve varınca Yiğit ve Davut Hoca'yı orda gördük. Hemen yanımıza doğru geldiler. Yiğit" İyi misiniz? Sizi çok merak ettik. "dedi. Hilal de" İyiyiz. Sadece artık burada yaşamamıza izin vermiyorlar. Kendi evimize geçeceğiz. Artık orada yaşayacağız. Eşyalarımızı almak için geldik. Her şey için çok teşekkür ederiz. "dedi. Merdivenlere doğru gittiğimizde Yiğit bana seslenip" Deniz biraz konuşabilir miyiz. "dedi. Ben de olumlu anlamda başımı salladım. Tam gideceğim anda Murat kolumdan tuttu. Ben de hemen kolumu çekip" Sen üste çık, Hilallere yardım et. Ben geliyorum. "dedim. O da bunun üzerine bir şey demeden üst kata çıktı.
Yiğit bana" Sizi zorla mı tutuyorlar? Öyleyse söyle yardım edelim size. "dedi. Ben de" Yok anlaştık biz. Okumamıza izin verecekler. "dedim. Onun üzerine" Peki bu adamlar niye hala yanınızda dolaşıyorlar? "dedi. Ben tam ağzımı açacakken Murat" Çabuk ol, seni bekliyoruz. "dedi. Ben de Yiğit'e hoş çakal diyip üst kata çıktım.
Eşyalarımızı toplayıp evden çıktık. Hilal, Davut Hoca'ya anahtarını vermek için kapısını çaldı." Hocam bize yardımınızı asla unutmayacağız. Her şey için çok teşekkürler, hoş çakalın. "dedi.(Bir hafta sonra)
Nihayet bir haftanın ardından okula tekrar başlayacaktık. Babamlar Mardin'e dün döndüler. Ama bu iki hanzo maalesef bir süre daha bizimle kalacaklardı. Neyse ki işleri oldukları için onlar da dönmek zorunda kalacaktılar. Yoksa bunlarla yaşanılmazdı. Okula "Biz kendimiz gideriz, size gerek yok." desek de kıskançlık yüzünden bizi okula bırakıp alacaklarını söylediler.
Okula gitmek için arabaya bindik. Hilal ve Ali öne, ben ve Murat hanzosu arkada oturduk. Okula vardıktan sonra arabadan inince gene her zamanki gibi tüm yüzler bize döndü. Buna Barışlar da dahildi. Yanlarında Miray da vardı ve o kızdan nefret ediyordum. Az kalsın hayatımızı mahvedecekti. Kendi kendime bir söz verdim: "Artık o kıza bulaşmayacaktık. Ne hali varsa görsün boya kutusu. Üç ton makyaj yapardı her zaman."
YAZARIN ANLATIMIYLA
Ali, Kadirlere bakıp "Bunlardan uzak durun. Yoksa anlaşmayı bozarız." dedi ve hemen ardından arabanın kapısını açıp içinden bir kutu çıkardı. Kutuyu açıp içindeki yüzüğü Hilal'e takması için verdi. Hilal istemeye istemeye yüzüğü parmağına taktı. Kadir bunu görünce kaşlarını çattı. Sonra Hilal'e sarılmak istedi. Hilal ne kadar istemese de sarılmak zorundaydı. Bunu gören Murat Deniz'e sarılmak için yaklaştığında Deniz bir adım geri gidip "Denemeye bile kalkışma. Biz evlenebiliriz ama sen bana asla dokunamazsın. Unutma bunu " diyince Murat'ın yüzü düştü, arabaya bindi. Ali "Okul çıkışı sizi almaya geleceğiz. Bekleyin." dedi.
Tam okula girecekleri anda yanlarına Kadir ve Barış geldi. Kadir "Sizi çok merak ettik. İyi misiniz? O piçler size bir şey yaptılar mı?" dedi. Hilal de "Pardon da sen kim oluyorsun da beni merak ediyorsun? O benim nişanlım. Hepsi o Miray denen arkadaşınız yüzünden oldu.
Yeter artık yorulduk, bizden uzak durun. Anladınız mı?" dedi. Deniz'in kolundan tutup hemen içeri götürdü.MİRAY
Ben Kadir'i iki yıldır seviyordum. Ama o beni sadece arkadaşı hatta kardeşi olarak görüyordu. Bu benim çok zoruma gidiyordu. Hiçbir şekilde beni görmüyordu. O yeni gelen kıza çok başka bakıyordu sanki. Uzun zamandır bir kıza böyle bakmamıştı. Aldatıldıktan sonra ilk defa birine böyle baktığını gördüm. Onları araştırmaya başladım. Onlar bu okuldan gitmeliydiler. Uzun sayılmayacak bir araştırmadan sonra nihayet hayat hikayelerini öğrendim. Bu hiç zor olmadı. Çünkü aileleri tanınan bir aileymiş ve bunlar nişanlıymış. Bunu öğrenince şok oldum.
Hemen Hilal'in nişanlısı olan Ali 'ye ulaştım. Hilallerin bizimle aynı üniversitede olduklarını söyledim. O da bunun üzerine adresi istedi. Ben de hiç düşünmeden adresi verdim.
Onlar okula geldikleri gün Ali beni aradı. Ben de okul çıkışına kadar beklemelerini söyledim. Ve nihayet zil çalıp da dışarı çıktığımızda Ali 'nin "Hilal" diye bağırdığını duydum. Evet o gün gelmişti. Artık onlardan kurtuluyordum. Onlar Hilal ve Deniz'e yaklaştıklarında olanları habersiz izliyordum. Bir anda Hilal'e tokat atıldığını görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Böyle olacağını bilmiyordum. Sadece okuldan alacaklarını düşünüyordum. Kadir, Hilal'i yerden kaldırmak için gittiğinde Ali denen çocukla kavga ettiklerini gördüm. Ben orda olanları şok içinde izliyordum. Şimdi ne olacaktı?
Kızları zor da olsa arabaya bindirmişlerdi. Araba gözden kayboluncaya kadar izledim. Kadir ve Barış'ın yanına gidip onlardan kurtulduğumuzu söyledim. Bunu duyan Kadir bana çok kızdı. Nasıl böyle bir şey yaptığımı söyledi. Hatta kızları öldürebileceklerini söyledi. Ben böyle olmasını istemezdim. Tek derdim onların okuldan alınmaları. Barış da aynı şekilde konuştuğunda gözlerim dolu bir şekilde ordan ayrıldım. Gerçekten öldürebilirler miydi? Onlardan bir şekilde özür dilemem gerekiyordu.
Bir hafta sonra onları okulun önünde görünce mutlu olmuştum. Onlardan bir şekilde özür dilemeliydim. Kantinde onları görünce hemen yanlarına gittim. Tam ağzımı açacağım sırada Deniz "Hemen buradan defol git. Ne cüretle buraya gelirsin. Artık bizden uzak dur." dedi. Ben " Sadece özür dilemek istiyorum. Yaptıklarım için gerçekten çok pişman ve üzgünüm. Böyle olacağını bilmiyordum. Lütfen beni affedin." dedim. Deniz" Affetmek mi? Seni asla affetmeyeceğiz. Sen bize dünyanın en büyük kötülüğünü yaptın. Şimdi defol git. "dedi. Ben de oradan ayrıldım.
Vicdan azabı çekiyordum. Ama gerçekten pişmandım...YAZARIN ANLATIMIYLA
Kızlar okul çıkışı kapıda Alileri beklerken yanlarına Yiğit geldi." Nihayet okula geldiniz. Bir haftadır sizi merak ediyorduk. "dedi. Tam Yiğit'e gerçekleri anlatacakları anda yanlarına Barış ve Kadir de geldi. Barış Yiğit'e" Sen sevgilinin nişanlı olduğunu biliyor muydun? "dedi. Deniz de" Ne sevgilisi be salak. Biz sevgili falan değiliz. Bunu anlamayacak kadar kıt beyinlisin. "dedi. Barış bunun üzerine bozuldu. Kadir" Bunlar nasıl okula dönmenize izin verdiler? O adamlar niye yanınızdalar"dedi. Bunun üzerine Deniz "Sana ne lan hanzo? Ne karışıyorsun?" dedi. Kadir de "Lan bir kere de insan olup doğru düzgün cevap ver." dedi. Hilal hemen olaya el atıp anlatmaya başladı. "Okula tekrar başlamamız için onlarla evlenmemizi istediler. Biz de kabul ettik." dedi. Yiğit de " Niye uğraşıyorsunuz ki? Direkt polise gidelim."dedi. Hilal de" Polisi karıştırmak istemiyoruz. Böylesi daha iyi. "dedi.
Murat ve Ali okulun önüne geldiklerinde gördükleri ile şok oldular. Hemen arabadan inip kızların yanına gittiler. Murat" Ne oluyor burada lan? Hemen gidiyoruz. Siz de nişanlılarımızdan uzak durun. "dedi. Barış da" Sana ne lan! Kiminle konuşacaklarını sana mı soracaklar? "dedi. Ali, Hilal'e" Hemen arabaya binin, gidiyoruz. "dedi.
Kadir, Ali 'ye" Sen kimi zorla götürüyorsun? "dedi. Tam yakasına yapışacakken Hilal araya girip" Deniz hadi gidelim. "dedi. Bunun üzerine arabalarına binip ordan uzaklaştılar.******
📌Bu bölüm nasıldı? Lütfen fikirlerinizi belirtin.
Vote atmayı ve destek olmayı unutmayın. Seviliyorsunuz 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGAR
Ficção Adolescenteİki kuzen hayallerini gerçekleştirmek için her şeyden vazgeçip bilmedikleri bir şehre Rüzgar ile sürükleniyorlar. Peki siz bu iki kuzenin hayat hikayesine ortak olmaya var mısınız???