🥀5🥀

31 9 33
                                    

Dış görünüş sadece basit insanları etkiler. Özel insanlar iç güzelliği görür...

YAZARIN ANLATIMIYLA
       Deniz ve Hilal piknikten döndükten sonra eve döndüler. İkisi birlikte biraz ders çalıştıktan sonra bildirim sesi ile ikisi de başlarını dersten kaldırdılar. Mesaj aynı kişiden gelmişti. Çisem'in yarın akşam doğum günü partisi vardı ve ikisini de davet ediyordu. Hilal, Deniz'e dönüp "Gitmeli miyiz sence? Daha yeni tanıyoruz kızı, güvenmeli miyiz?"dedi. Deniz de "Gidelim ya sıkıntı yok. Bir şey olursa döneriz. İyi bir kıza benziyor." dedi.
     İkisi de Çisem'e geleceklerine dair mesaj attılar. Ama ikisi de Çisem'e ne alacağını bilmiyordu. Hilal Deniz'e Çisem'in sevgilisi Görkem'e mesaj atıp ne tür şeylerden hoşlandığını söyledi. Bunun üzerine Hilal Görkem'e mesaj attı. Görkem de onlara daha çok naif şeylerden hoşlandığını söyledi. Bunun üzerine Hilal ve Deniz ne alacaklarını düşündüler ve nihayet bir karara vardılar. Deniz ona kar küresi, Hilal de bileklik alacağını söyledi.

    Ertesi gün Hilal ve Deniz Çisem'e hediye almak için dışarı çıktılar. İki saatin sonunda eve döndüler, partiye iki saatin kaldığını görüp hemen hazırlanmaya başladılar.

   İkisi bir saatin sonunda hazırlanmıştı. Hilal;beyaz renk, dizüstü, sade bir elbise tercih etmişti. Ayakkabı olarak siyah, kadife bot giymişti. Saçlarını da su dalgası yapmıştı. Çok güzel gözüküyordu. Adeta bir kuğu misali güzeldi.

   Deniz ise siyah bir pantolon, üstüne beyaz bir gömlek, altına beyaz spor ayakkabılarını giymişti. Saçları da at kuyruğu idi. Her zamanki gibi.

   Bunu gören Hilal Deniz'e kızıp hemen üstünü değiştirmesini söyledi. Deniz böyle daha rahat olduğunu söylese de Hilal takmadı. Onu direkt kendi odasını doğru yönlendirdi. Çünkü biliyordu ki Deniz'in dolabında adamakıllı bir şey yoktu. Hilal ona kırmızı, dizüstü, arkası uzun kırmızı bir elbise verdi. Altına da siyah, sivri burun kalın topuklu ayakkabı verdi. Deniz mırın kırın etse de maalesef nafileydi. Hemen tuvalete gidip giyindi. Çıktıktan sonra Hilal onu görünce "Vav harika!" dedi ve hemen makyaj masasına götürüp salaş bir topuz yaptı ardından elbisesine uygun bir makyaj yaptı. İkisi de çok güzeldi. Parti için hazırdılar.

    Partinin bulunduğu yere geldiklerinde içeri girdiler. İçeri girmeleri ile tüm gözler onlara döndü.
Yankı onları görünce içtiği şu boğazında kaldı, Hasan hemen sırtına vurup kendine gelmesini sağladı. İçeride Miray, Barış ve Kadir de vardı. Hey, Kadir ve Barış'ın burda ne işi vardı? Miray tamam da o ikisi ne alaka? Aynı sınıfta bile değillerdi.

   Deniz ve Hilal üstlerinde olan gözleri görmezden gelip Çisem' in olduğu tarafa doğru gittiler. Selam verip masaya oturdular. Masada Çisem, Görkem, Yankı ve Hasan vardı.
Yankı hemen Deniz ile konuşmaya başladı. Çok güzelsin, harikasın, mükemmelsin ve dahası... Deniz de teşekkür etti. Hep birlikte koyu bir sohbete daldılar. Deniz, Çisem'e Barış ve Kadir'in niye partiye geldiğini söyledi. Çisem de ona abisinin arkadaşları olduğunu söyledi.

    Miray onları gördüğü zaman kıskandı. İçinden "Kimse benden daha güzel olamaz. Siz görürsünüz. "dedi. Bu arada Miray da; bebek mavisi elbisesi ile göz dolduruyordu. O da çok güzel olmuştu. Miray kendi haline takılırken Kadir'in sakin olan kızın çok güzel olduğunu söyledi. Miray da" Sen Hilal'den mi bahsediyorsun? Onun neresi güzel?"
Kadir de" İsmi Hilal mi çok güzel parlıyor. " Barış da atladı:" Ya hırçın kızın ismi ne? Miray da "Deniz." dedi.
Miray, Barış ve Kadir'in onlardan bahsettiğini görünce küplere bindi ve ordan uzaklaştı.

   Çisem' in abisi Mert, Hilallerin oturduğu masaya geldi. Çisem abisini Hilal ve Deniz ile tanıştırdı. Sonra Hilal'in yanına oturup onların sohbetine katıldı. Barış ve Kadir de Mert'in arkadaşları olduğu için onların masasına gelip oturdu. Kadir, Hilal'in karşına, Barış da Deniz'in yanına oturdu. Onların gelmesiyle masada sessizlik hakim oldu. Sessizliği arkada çalan slow şarkı bozdu. O sırada Hilal ve Kadir göz göze geldi. Bakışmaları Mert'in Hilal'i dansa kaldırması ile son buldu. Yankı da hemen Deniz'i dansa davet etti. Deniz de daha fazla masada oturmamak için kabul etti. Görkem de de Çisem'i kaldırdı. Masada Kadir, Barış ve Hasan kaldı. Miray yanlarına gelip Kadir'e "Dans edelim mi?" dedi. Kadir de kabul etti. Mert'in Hilal'i dansa kaldırması Hilal'e yüzünün kızarmasına neden oldu. Mert Hilal'e çok güzel olduğunu söyledi. Bunun üzerine Hilal de teşekkür etti. Kadir, Mert'in yanına gelip " Eş değiştirelim mi?" dedi. Mert de kabul etti. Bu ne Miray'ın ne de Hilal'in hoşuna gitti.

   Barış, Yankı'nın Deniz ile gülüşmelerini görünce daha fazla dayanamadı ve masadan kalkıp soluğu Deniz ile Yankı' nin yanında aldı. Yankı'ya "Koçum! Biraz da biz dans edelim değil mi?" dedi. Yankı da Barış' tan korktuğu için Deniz'in elini Barış'ın eline bıraktı. O sırada arkada "Beni kendinden kurtar" şarkısı çalıyordu. Deniz elini çekeceği sırada Barış buna izin vermedi. Deniz ona yorulduğunu ve dans etmek istemediğini söylese de Barış onu dinlemedi. Elini beline koyup ellerini kenetledi ve kendisine çekti. Deniz de direnmeyi bırakıp ona ayak uydurdu. Barış ona "Yankı'ya çok güvenme, yavşağın teki."dedi. Deniz de" Güvenilmeyecek birisi varsa o da sensin Bay Ukala!"dedi. Dans ederlerken Barış ve Deniz göz göze geldi. Ne Barış gözlerini çekebildi ne  de Deniz. Barış ona"Hırçın kızım."dedi. Bunu duyan Deniz gözlerini ayırıp ondan uzaklaştı ve ekledi" Ben yoruldum. Masaya geçiyorum. "dedi. Barış da" Ben daha çok yoruldum eğilmekten. Boyun benim bir bacağım kadar. "dedi. Deniz de ona dil çıkarıp masaya doğru gitti. Barış'ın" Ben o dilini bir gün koparacağım" dediğini duydu.

    Kadir ve Hilal dans ederken Kadir "Sen hep bu kadar sessiz sakin bir şey misin? Hiç konuşmuyorsun? Kuzenin hiç sana benzememiş. Dili maşallah pabuç gibi."dedi. Hilal de" Ben sizin gibi egosu tavan olan kişilerden pek hoşlanmam. Kuzenim hakkında da düzgün konuş lütfen."dedi.
   Kadir" O gün siz Miray ile neden kavga ettiniz? Her an sizi öldürecek gibi davranıyor. Siz de aynı şekilde."dedi. Hilal" Okula ilk geldiğimiz gün Hasan'ın yanına oturmuştum. O da kalk yerimden bilmem dağdan geldiniz bağdakini mi kovuyorsunuz gibisinden konuştu. Tam kalkacağım sırada Deniz araya girip izin vermedi. Okul çıkışı da varoş falan diyince Deniz kendini tutamadı,saldırdı ona. Ben de kuzenime yardım ettim. "dedi. O sırada müzik bitti, Hilal de Kadir'den ayrılıp masaya oturdu.

    Kadir'in eş değiştirmesi Miray'ın çok zoruna gitti ve Hilal'e çok sinirlendi.

   Pasta kesim saati geldiğinde herkes Çisem'in etrafına toplandı. Çisem pastayı üfleyip kesti. Herkes alkışladı. Hediyeler, tebrikler vs...

    Hilal masaya geçeceği sırada Miray elbisesine vişne suyu döktü. Hilal ona bağırıp "Ne yapıyorsun? Dikkat etsene mahvettin elbisemi." dedi. Miray da güldü ve "Aaa çok pardon bilerek oldu hahaha." dedi. Deniz bunu görünce hemen Miray'ın saçına yapıştı. Buse de Miray'a yardım etti. Kavgayı gören Kadir ve Barış da onları ayırmak için hamle yaptı ama nafile. Bir anda Deniz'in ayakları yerden kesildi, tekmeleri boşlukta savruldu. Deniz ne olduğunu bilmeden, kim tarafından kavgadan çıkarıldığını anlamadan bahçede buldu kendisini. Onun "Bırak beni." demesi boşunaydı. Çünkü hala tutuyordu. Bir anda Deniz'in onun kasıklarına tekme atmasıyla kendini yerde bulması bir oldu. Barış'a dönüp "Ne yapıyorsun sen? Kendinde misin?" dedi. Ama Barış ağrısından onu duymuyordu bile. Deniz'e dönüp "Sen ne yaptığını sanıyorsun kızım? Seni mahvederim dedi." Deniz oralı bile olmadan içeri girdi.

    Hilal lavaboya gidip elbisesini temizlemeye çalışsa da nafileydi. Elbisesi batmıştı. Deniz lavaboya giderek Hilal'i aldı ve masaya gidip çantalarını aldıkları sırada Kadir ve birinin kavga ettiğini gördüler. Ama boş verip kafeden çıktılar.

    Deniz ve Hilal eve geldiklerinde ışığın açık olduğunu görünce tedirgin oldular ama yine de bozuntuya vermediler. Çünkü ışığı açık bırakmış olabilirlerdi. Eve girdiklerinde içeriden seslerin geldiğini duydular. Sesler salondan geliyordu, ikisi de salona geçtiğinde salonda bir adamın olduğunu görüp bağırmaya başladılar.

                         ****

Yeni bölümde acaba neler olacak?
Deniz ve Hilal'in evine gelen kimdi?

Lütfen vote atmayı ve destek olmayı unutmayın. Seviliyorsunuz 🖤

   

RÜZGAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin