**Yume**
Am ajuns in fata casei gri cu porti inalte si negre. Tufele de trandafiri visinii aratau mai bine ca de obicei, semn ca menajera a trecut pe aici. Oricat de mult ar incerca, florile din fata casei nu pot ascunde atmosfera neprimitoare a acesteia. Parca un nor negru era deasupra ei, facand o sa aiba un aer sinistru.
Acest loc neprimitor si intunecat e locul pe care eu trebuie sa il numesc acasa.
Am apasat cu grija pe clanta si am intrat in liniste in holul micut al casei. Mi am lasat pantofii in raftulet si am mers pe varfuri pana la sufragerie.
Mirosul de tigara m a luat usor prin surprindere asa ca am tras rapid din inhalator.
Mama mea statea pe canapea cu un pahar de vin in mana si una dintre acele tigari clasice, subtiri si negre, intre buzele ei date cu ruj rosu. Si a intors privirea spre mine, analizandu ma cu o expresie plictisita, privindu ma intrebator mai apoi.Mi am ajustat postura si am salutat
- Sarutmana mamă!
Femeia isi ridica o spranceana si trage din tigara. Lasa fumul sa ii scape printre buzele subtiri si ma priveste usor iritata.
-Ce faci acasa atat de devreme? ma intreaba ea pe tonul ei clasic, rece.
-Profesoara noastra de chimie are un deces in familie si nu...
-Ha,normal! Asta ma enerveaza la invatamant, profesorii astia scapa prea usor de munca. isi da ochii albastri peste cap si mai trage odata din tigara, mai apoi mutandu si atentia spre mine.
-Stai drept copile, si nu mai sta pe varfuri, vreau sa cred ca nu am crescut o pizda, desi se stie deja ca esti poponar, incearca sa nu ma faci mai mult de rusine.
Imi ajustez postura din nou. Mama isi da ochii peste cap inca o data si imi face semn sa plec. Imi plec capul si imi cer scuze inainte de a urca scarile spre camera mea.
Inchid usa in spatele meu si oftez. Am scapat ieftin de data asta...
Ma schimb in haine mai comfortabile, scot cartile din ghiozdan si incep sa imi fac temele. Trebuie sa termin pana in ora 17:00 ca sa o ajut pe Lisbon, bucatareasa noastra, cu prepararea mancarii. Tata ajunge la 18:30 si daca mancarea nu e gata ii va taia lui Lisbon din salariu, iar pe mine ma va pedepsi, asta in cel mai bun scenariu..Imi las stiloul jos si strang cartile de pe birou. Aranjez totul si cobor la bucatarie. Imi pun sortul si imi prind parul, spalandu mi mainile cu apa calda si sapun, asa cum ma invatat Lisbon. Vorbind de Lisbon, aceasta ma urmarea cu atentie din pragul usii. Avea in mainile ei micute o sticla cu vin, cel mai probabil pentru felul de mancare pe care urma sa il preparam.
-Domnisorul Kawa e foarte harnic astazi. Ati venit cu 10 minute mai devreme.
-Lisbon, te rog lasa formalitățile, spune-mi Yume. M am gandit ca felul pe care trebuie sa il prepari e mai complicat azi, avand in vedere ca e vineri si asta e 'tradtita noastra' mai nou.
-Bine gandit, Yume. Intradevar, azi avem de facut ceva mai complicat, dar se merita. Sper ca esti pregatit.
Femeia roscata imi zâmbește si se apropie de mine. Dau aprobator din cap si ne apucam de treaba. Lis e minunata cand vine vorba de mancare dar e si o femeie extraordinară. E inteligenta si carismatica si ma trateaza ca pe propriul fiu. Sincer locul ei nu e aici, in casa asta trista, ci intr un restaurant de lux sau ceva asemănător. Merita ceva de o mie de ori mai bun.
Totul era aproape gata. Am pus masa impreuna cu Julia, servitoarea noastra, si am pregatit discul preferat al tatei. Totul trebuie sa fie impecabil cand tata vine acasa, mama ar trebui sa se asigure ca totul e perfect dar in general e prea beata ca sa o faca asa ca responsabilitatea imi ramane mie. Cand consider ca totul e perfect, urc la etaj si ma schimb in ceva mai prezentabil, cum ar fi o camasa alba si pantaloni lungi, de preferat negrii. Mama trebiue sa se îmbrace într-o rochie elegantă, sau cu o usoara nota provocatoare pentru ca vineri, dupa masa, mama si tata au 'timpul lor special' asa cum il numesc ei.
In aceasta casa se pune pret doar pe bunastarea stapanului, adica trebuie sa facem tot posibilul ca tata sa fie fericit. Daca nu reusim sa atingem acest scop...toti avem de suferit.Am coborat la masa. Mama astepta pe scaunul ei, in dreapta tatei, cu un pahar de vin in mana.
-Buna seara mamă!spun asigurandu ma ca am postura potrivita.
-Ah, atat de politicos! Stii, intr o zi, o sa stai in locul tatalui tau! spune aratand spre scaunul din capul mesei. Si in locul meu o sa stea frumoasa ta sotie! chicoteste usor, vizibil ametita de alcool si, mai bea o gura din vinul rosu pe care il rotea in pahar. Desigur, nu la fel de frumoasa ca mine! Hahaha~
Am zambit politicos si am dat aprobator din cap. Nu imi doresc locul tatei...vreau o cabana in padure...vreau prieteni si, poate, o persoană care ma va iubii cu adevarat...vreau...ca Higashii sa fie din nou parte din viața mea, ca prieten daca nu mai mult...
Gandirea mi a fost intrerupta de sunetul usii. Am tras o privire pe hol unde Julia ii lua haina tatei si o aseza cu grija in cuier. Am mers pana la intrarea in bucatarie si am anuntat o pe Lisbon de sosirea tatei, apoi, am mers la pick-up si am pus discul preferat la tatei, cel cu Amalia Rodriguez, care statea la loc de cinste in colectia lui. Odata ce totul era la locul potrivit am asteptat impreuna cu mama intrarea in incapere a tatei.
Imediat ce barbatul inalt a intrat in sufragerie mama l a sarutat pe obraz si l a salutat zambitoare.-Buna seara, tată! spun pe acelasi ton hotarat, cu ceea ce eu numesc 'un zambet ospitalier'.
Tata inspecteaza cu privirea masa si, cand nu gaseste inperfectiun, se aseaza pe scaun, urmat de mine si mama. Lisbon si Julia aduc mancarea pe masa la semnul meu subtil.
Servirea primului fel a fost ca la carte, mici conversații destul de reci petrecandu se din cand in cand, ceea ce e imi arata ca tata a avut o zi usoara la lucru.
Aveam speranta ca seara va decurge bine si de data aceasta, dar ceva ma facea sa simt ca un lucru groaznic urma sa se intample, si,chiar asa a fost.
La servira celui de al doilea fel, Julia s a impiedicat, mancarea pe care o tinea cazand pe podea.-Ce inseamna asta?! intraba tata pe un ton apăsat, intorcandu se spre mama. Parca ti am spus sa educi sevitoarele! Una din treburile tale e sa ai grija de casa! Lucrez toata saptamana ca sa va ofer ce e mai bun si indraznesti sa nu iti faci treburile! Asa ma rasplatesti?!
-Imi pare rau dragule...am fost neatenta, te rog iarta ma! spune femeia tremurand in fata propriului sot.
-Daca nu esti in stare sa educi o femeie fara scoala, o menajeră, inseamna ca nu te am educat destul! spune si isi ridica palma, deja nervos.
Ma ridic si ii prind mana, in speranta ca nu va reusi sa o loveasca pe mama. Omul si a intors privirea manioasa spre mine si, fara ezitare, isi foloseste mana libera pentru a mi lovi ovrazul cu putere. I am dat drumul la mana si mi am acoperit obrazul.
-Din nou, sunt nerespectat! Copile sa nu mai inervii in treburile mele niciodată! ma priveste dupa care isi aranjeaza cravata. Macar ai reusit sa educi copilul asta putin...ma mir cum...
Tata părăsește camera, mama urmandul in fuga, stiind ca exista un singur mod de al impaca.
Julia imi analizează obrazul, rosu de la lovitura si, incepe sa isi ceara scuze. Femeia se grabeste sa adune cioburile de vesela sparta de pe podea in timp de continua sa implore iertare. Ma asez pe vine langa ea si ii prind mana intre ale mele.
-Nu e nici o problemă Julia, lasa ma sa te ajut sa cureti. ii zambesc cald si merg sa aduc o matura si un faras.
.....
M am asezat in pat dupa ce am terminat curatenia si am facut un dus.
Am scapat usor azi...daca era intr o dipozitie mai proasta, o batea pe mama cat si pe mine. Nu stiu de ce o mai apar pe femeia aia...ma trateaza ca pe un sclav...cred ca in final, chiar daca e rece cu mine, ea ramane mama mea...
Oftez adanc si ma asez mai confortabil in pat. Imi inchid ochii si ma las purtat de vise, usurat ca ziua a trecut intr un sfârșit.^^^^^^^^^^^^^^^^
Imi pare rau ca dureaza atat de mult publicarea capitolelor. Sincer nu m am simtit in stare sa scriu. Voi incerca sa postez mai des. Imi pare rau daca exista greseli, le voi mai corecta cu timpul.
Daca doriti informatii extra cu privire la personaje cartea mea '~Art from 6 dimensions~' contine fise de referinta si informatii legate de catile mele, printre care si 'Vis '.
Cam atat!
Byee!
CITEȘTI
~Vis~
Storie d'amore⚠BL/ boys love I-am spus ce simteam. Am vorbit mai mult cu sufletul. Nu avem sperante, stiam ca nu o sa imi accepte sentimentele din cauza faptului ca sunt băiat, dar m-am gandit ca o sa mi se ridice o greutate de pe umeri daca ii spun. Am avut drep...