"A te hibád"

167 11 1
                                    

Eddie Pov

-Mit jelent az hogy "meghaltam"-kérdeztem. Én is ezt álmodtam de miért álmodta mindenki ezt? És miért volt benne AZ?

-Várjunk ki mit álmodott pontosan?- kérdezte Bill.

-Újra a csatornába voltunk és.....és Eddie lebegett. Mindenki félt. Majd megjelent az a hülye bohóc és már majdnem nyertünk mikor Eddiet.......megölte.-Mondta Richie

-Hogy ölte meg?- kérdezte Ben

-Leharapta....leharapta a kezét.

- Nekem más volt. Éppen a hídnál sétáltunk amikor Bowers és a hülye bandája nem érkeztek meg. Elkezdték Eddiet verni és már vért köpött. Majd ezek után beledopták a tóba és elkezdett úszni a part felé de ekkor megjelent AZ és összeszorította a bordáját. Hallottam a reccsenését és egy sikítást Edditől. Ezek után csak annyit mondott hogy szeretlek és-

-Várj azt mondta hogy szeretlek!-Akadt ki Richie

-Igen azt elfelejtettem mondani hogy itt jártam vele de nem ez a lényeg. Miután ezt kimondta a bohóc kiharapott belőle egy darabot és egy csomó piros lufi jelent meg. (Az 2 sry)

-Tehát ha jól értelmezem-kezdett beszélni Beverly-mindenki mást álmodott de mindegyikben Eddie halt meg.

-Miért neked mi volt az álmodban?

- A Neibolt háznál voltunk és nem tudom miért de Eddiet beküldtük-

-Miért küldtetek be engem?!-akadtam ki. Megrémisztett az hogy mindegyik álomba meghaltam. És csakis én. Az miatt.

-Nem tudom csak bementél és vártunk rád de te nem jöttél ki ezért bementünk. Nem láttunk sehol és mikor felmentünk az emeletre..-itt elkezdett sírni.Beverly ritkán sír ő az egyik legkeményebb lány akit valaha láttam és most úgy tűnt mintha félne.-És..és ott voltál de bárcsak ne láttunk volna. Mert a hasadba volt egy óriási lyuk é-és...fel-felvoltál akasztva.

Itt mindenki elcsendesedett csak Beverly halk zokogását lehetett hallani de még nem fejezte be a mesélést láttam rajta és ezt a többiek is tudták. Hogy mit éreztem? Félelmet. Megint mint négy évvel ezelőtt. De most nem a leprás rémített meg. Hanem az hogy azokat akiket szeretek lehet elkell hagynom.

-De még nincs vége-folytatta Beverly-ezek után megjelent Pennywise és közeledett Richie felé de...de az álom beli éneink nem akartak neki segíteni. Ekkor elkezdett valami titokról beszélni meg a felesz és merszről hogy ne feleljen meg hasonlók. Utánna meg annyit mondott Richinek hogy az egész az ő hibája hogy nem mentette meg. Utánna mi is elkezdtük neki mondani majd felébredtem. De annyit még hallottam hogy azt mondta hogy Richie tudjuk a piszkos kis titkodat.

-Milyen titok?-kérdeztem.

Richie Pov

Nem tudhatja meg. Nem még nem. Főleg nem itt és így. Most eszembe jutott a négy évvel ezelőtti dolgok és amikor belevéstem a kezdőbetűinket a hídba. Azóta minden évben azon a napon abban az órában átírom. Hátha egyszer valóra válik. Ezért írtam a kulcstartóba is bele azt.

-Nem tudom milyen titokról beszélt-mondtam. Pedig pontosan tudtam miről beszélt.

- Nekem is hasonló álmom volt mint Beverlynek egy kivétellel.-kezdte Mike.-itt AZ azt mondta hogy Richie hibája hogy Eddiet nem tudta megmenteni felnőtt ként.

Ekkor mindenki Eddire és rám nézett majd megszólalt Eddie.

-Nekem is volt egy álmom de felnőttek voltunk.






Haloooo megint hoztam egy részt és igen megint hajnalba. Nem tudom milyen lett de remélem tetszik.

A Második Esély /BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon