Bill Pov
Tudtam hogy Richie ezt miattunk tette. Sose gondolt ilyenekre eddig és ez Stanleynek is feltűnt. Azonnal félrehívtam beszélni.
-Figylej beszélnünk kell.
-Igen ezt én is így gondolom.
Bementünk Richie szobájába ahol még feküdt majd mikor láttuk hogy nincs itt senki belekezdtem.
-Szóval jól tudjuk hogy Richie látott mindent. És ezért tette ezt.
-Igen. Annyira szörnyen érzem magam hogy ezt megtettük vele és Eddievel. Hiszen kihasználtuk. Annyira undorodom most magamtól.
-Én is. Ugyérzem hogy ez most miattunk történt és borzalmas. Majdnem meghalt Richie és Eddievel meg olyat tettünk volna amit nem szabad.
-Meg is tettük hiszen a pólóját levettük róla.
-Igaza van a felnőtteknek. Richie érdemli meg Eddiet.
-Igen mindig is ott volt mellette.
-Akkor megegyeztünk?
-Megegyeztünk.
Ezután már csak arra vártunk hogy Richie felébredjen. Tudtuk legbelül hogy szeretnénk Eddiet de azzal is tisztában voltunk hogy ez így helyes. Nem sodorhatjuk az életüket veszélybe egyikőjüknek se a mi kicsinyes vágyaink miatt. Plusz emelett Richie ellenünk nem tett semmit míg mi igen. És ez rossz. Mivel elvileg barátok vagyunk. Mégis milyen barát tesz ilyet. Ezt helyre kell hoznunk és erre egy esély van. Ha lemondunk Eddieről. És most így jobban belegondolva ránk soha nem tekintett úgy. Csak barátokra. De viszont Richiere mintha csak ő létezne. Szóval kiderült hogy közülünk kinek sikerült elnyerni Eddie szerelmét. A győztes Richie volt. És ahogy erre gondoltam mocorgást hallottunk az ágyból. Majd láttuk hogy Richie felébredt.
-Végre felkeltél azt hittük már meghaltál!-rohantunk oda hozzá és azonnal átöleltük. Akármi is történt köztünk attól még aggódtunk érte.
-Miért csináltad ezt?-kérdezte Stanley miközben elengedtük hogy kapjon valami levegőt.
-Előjöttek bennem azok a gondolatok amit csak Eddie tud elnyomni és mivel nem volt itt átvették a kontrollt.
-Figyelj sajnáljuk amit tettünk. Nemcsak téged bántottunk meg hanem még Eddiet is kihasználtuk. Bocsánat-mondtuk szinte egyszerre Stanleyvel. És komolyan gondoltuk. Megbántottuk őket. Olyat tettünk velük ami nem barátokhoz méltó.
-Nem probléma. Tudom hogy mindenkinek van esélye.
-Valójában már csak egy embernek.
-Mi?
-Richie mi feladjuk. A tiéd lehet Eddie.
-Tényleg?
-Igen tényleg. Te sokkal jobban megérdemled mint mi.
-Köszönöm srácok-mondta majd megölelt minket. És mint egy varázsszóra belépett a felnőtt Beverly.
-Fiúk Richie feléb.... Úristen mindkettő Richie él!-mondta majd ő is átölelte-Miért csináltad? Ugye nem a kettő idióta miatt! Kérlek mondd hogy nem.
-Elsőnek is nem. Másodszor meg elengedsz kérlek mert nem kapok levegőt-válaszolt egy ölelésektől fuldokló Richie.
-Persze. De akkor miért csináltad?
-Ezt hosszú lenne elmondani mert csak Eddie tudja.
-Ha nem akarod elmondani nem muszály. De ígérd meg hogy nem csinálsz többet ilyet.
-Nem fogok ígérem. Kérdezhetek valamit?
-Igen bármit.
-Eddie felébredt?-kérdezte. Majd ekkor jött a felébredés bennünk hogy Eddiet egyedül hagytuk a házba. Egy enyhe csend telepedett a szobára és azon agyaltunk mit mondjuk. Az igazat vagy hazudjunk. De végül Beverly megszólalt.
-Nem tudom-mondta. Akkor az igazat mondjuk el.
-Ezt mégis hogy érted?
-Őt...otthagytuk-mondta el halkan az igazat.
-Most? Amikor elájult és Az bármikor megtámadhatja?! Ezt hogy képzeltétek!?-kérdezte aggódva.
-Nyugi oda küldöm Billt. Rendben? Megnézi biztos jól van. Nem történt vele semmi. Oké?
-Köszönöm-mondta Richie. Erre Beverly csak mosolygott és kiment az ajtón.
-Mi az a dolog amiről beszéltél?-kérdezte Stanley.
-Tessék?
-Amit csak Eddienek mondtál el.
-Oh igen. A szüleimről van szó. Emlékeztek hogy néhány hónapja Eddie fizeti az ebédem?
-Igen de ehhez mi köze a szüleidhez?
-Maxre emlékeztek?
-Igen de mi a lényeg?-kérdeztük értetlenül. Nem értettük az összefüggéseket. Azt tudtuk hogy Maxet nagyon szereti de hogy ehhez mi köze van azt nem tudtuk.
-Max 3 hónapja öngyilkos lett. Hagyott hátra nekem egy levelet amibe azt írta le hogy a szüleim miatt tette. Mivel elmondta nekik hogy barátnője van. És a szüleim megvonták tőle az ételt meg minden módot arra hogy beszéljen a lánnyal. Utánna meg nekem annyit írt hogy mondjak el Eddienek mindent de a szüleim megtalálták a levelet amibe ezeket leírta. Mert ugye vele beszéltem az érzéseimről hogy mit érzek Eddie iránt. És a szüleim miután elolvasták csak az után adták oda és tőlem is megvonták az ételt. Ezért vett nekem Eddie. Neki ezt mindet elmondtam kivéve az érzéseimet és segített túllendülni ezen. De most hogy nem volt itt ez mind az eszembe jutott.
-Annyira sajnáljuk Richie. Mi erről nem tudtunk-mondtam. Sajnáltam Richiet. Tudom milyen elveszteni a testvéredet ezért átéreztem.
-Igaziból senki se tudhatta.
-És miért nem mondtad soha?
-Nem akartalak titeket terhelni a problémáimmal.
-Ezzel nem terhelsz minket. Szívesen meghallgatunk.
-Köszönöm-mondta majd megöleltük egymást. De ezt a megható pillanatot a felnőtt Bill zavarta meg.
-Srácok van egy jó és egy rossz hírem. Melyikkel kezdjem?
-A rosszal-válaszolt félve Richie.
-Elmentem megnézni Eddiet és nem volt ott-mondta halkan. Tudta hogy Richie mit fog reagálni ezért készítette fel.
-Hogy mi?! Miért nincs ott Eddie?!-kezdett el kiabálni Richie.
-Várj, és mi a jó hir?-kérdezte Stanley.
-Tudjuk hol van. Elvitte Pennywise.
Na ennyi kihagyás után ide is megérkezett az új rész. Közbe elkezdtem egy új storyt is ami Reddies(ki gondolta volna😅) ami picit hasonlítani fog a Fiúknak akiket valaha szerettem című filmre. Szóval ennyi. Ja és a Richie nővérét én hoztam bele remélem nem baj. Na de ennyit a rizsából. A kövi részig
Helooooooo
YOU ARE READING
A Második Esély /BEFEJEZETT/
FanfictionAz legyőzése után mindenki maradt a városban. Richie rájött az érzéseire és elakarja mondani de mivan ha késő? Mivan ha az élet nem azt adja neki amit szeretne. És emelett elkezdődtek a rémálmok amik talán megváltoztatnak egy dolgot. Igen ez egy fan...