🚨You can't be my brother🚨II

35.7K 2.5K 301
                                    

[Zawgyi]

​ေနာက္​​ေက်ာပဲျမင္​လိုက္​ရတာ​ေတာင္​တကယ္​ perfectျဖစ္​လြန္​းသည္​.....

မ်က္​ႏွာအ​ေ႐ွ႕ဖက္​သာျမင္​လိုက္​ရရင္​ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​​ေခ်ာမလဲမသိဘူး......

ဒါhygလြယ္​အိတ္​ပဲ.....
ဘာ​ေတြ႐ွိမလဲမသိဘူး....

​ေမြးကတည္​းကစပ္​စုသည္​့အက်င္​့က​ေဖ်ာက္​မရသည္​​ေၾကာင္​့
ဘာ​ေတြ​႕​ေတြ႔စပ္​စပ္​စုစုပင္​....

​ေက်ာပိုးအိတ္​အားဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့အထဲတြင္​စာအုပ္​မ်ားသာ...
စာအုပ္​ဆို​​ေတာ့လည္​းစာအုပ္​ဆိုသလိုယူၿပီးဖြင္​့ၾကည္​့ျပန္​​ေသးသည္​ ...

"Woah~hygကလက္​​ေရးတကယ္​လွတာဘဲ...."

ပထမဦးဆံုးရဖူးတဲ့hygအသစ္​ဆက္​ဆက္​မို႔သူ႔hygနဲ႔ပက္​သတ္​တာတိုင္​းကအထူးအဆန္​းပင္​....

စာအုပ္​​ေတြတစ္​အုပ္​ၿပီးတစ္အုပ္​ဖြင္​့ၾကည္​့​ေနရာမွဒီတစ္​ခါဖြင္​့ၾကည္​့မိသည္​ကာပံုဆြဲစာအုပ္​.....

လက္​ရာ​ေျမာက္​လြန္​း​ေသာပံုတို႔အားပါးစပ္​အ​ေဟာင္​းသားျဖင္​့တစ္​ပံုျခင္​းၾကည္​့​ေနမိသည္​......

သစ္​ပင္​​ေအာက္​မွာထိုင္​​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ပံု...

ဒန္​းစီး​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ပံု....

ရီ​ေမာ​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ပံု.....

ပံု​ေလး​ေတြကအသက္​ဝင္​လြန္​းသည္​....

သို႔​ေသာ္​​ေတြးမိသည္​ကhygက​ေယာက္​်ား​ေလးျဖစ္​ပါရဲ႕နဲ႔ဘာလို႔​ေယာက္​်ား​ေလးပံု​ေတြပဲဆြဲ​ေနရတာလဲ.....

မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ....hygကLGBTလား....

"What the......!"

​ေတြး​ေနတုန္​း႐ွိ​ေသးျမင္​လိုက္​ရသည္​့ပံုတစ္​ပံု​ေၾကာင္​့မ်က္​ႏွာတို႔ရဲတက္​ၿပီးအာ​ေမဋိတ္​သံ​ကလႊတ္​ခနဲ.....

ကြက္​ကြက္​ကြက္​ကြင္​းကြင္​းမဆြဲထား​ေပမယ္​့ဒါက်ိန္​း​ေသ​ေပါက္​​ေယာက္​်ား​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​လိင္​ဆက္​ဆံ​ေနတဲ့ပံုပင္​...

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now