🚢On The Sea🚢V

32.7K 1.9K 220
                                    

[Zawgyi]

အခ်ိန္​ဆိုတဲ့အရာႀကီးက​ေတာ့ခိုင္​း​ေစမယ္​့သူမ႐ွိဘဲသူ႔ဟာသူ​လည္​ပတ္​​ေနခဲ့တယ္​...

လ​ေပါင္​းမ်ားစြာၾကာသည္​အထိ...
နာရီပိုင္​းမ်ွသာ​ေတြ႔ခဲ့ရသည္​့ထိုလူက​ေတာ့က်​ေနာ္​့ႏွလံုးသားထဲကို​ေနရာယူလို႔ယူမွန္​းမသိယူသြားခဲ့ၿပီ....

ယံုၾကည္​စရာမ႐ွိတဲ့သူ႔ရဲ႕စကား​ေတြကိုက်​ေနာ္​အခုယံု​ေနတုန္​းပဲဆိုရီစရာႀကီးျဖစ္​​ေနလိမ္​့မလား​ေနာ္​...
"တာဝန္​ယူမယ္​"တဲ့....
အင္​း.....က်​ေနာ္​့ကိုတာဝန္​ယူမယ္​ဆိုၿပီးသူကတ္​ိ​ေပးခဲ့တယ္​..

ဘာမဟုတ္​တဲ့ထိုကတိစကားကို​ယံုၾကည္​​ေနတဲ့က်​ေနာ္​့ကိုက်​ေနာ္​လည္​းအံ့ျသမိ​ေနဆဲ​ပါ....

က်​ေနာ္​့မ်က္​လံုး​ေတြမွာဘယ္​လိုစြမ္​းအား​ေတြ႐ွိ​ေနလည္​းမသိ​​ေပ..သူ႔ရဲ႕ပံုရိပ္​​ေတြကိုအလြတ္​မွတ္​မိ​ေနသည္​....

အ​ေၾကာင္​းရင္​းမဲ့စြာလြမ္​းသည္​....
​ေနရင္​းထိုင္​ရင္​းလြမ္​းသည္​....
သူက​ေတာ့က်​ေနာ္​့ကို​ေခါင္​းထဲ​ေတာင္​႐ွ္​ိပါ​ေတာ့မလား​ေနာ္​?

အစြဲလမ္​းႀကီးတတ္​သည္​့က်​ေနာ္​့ကိုက်​ေနာ္​တ​ေျဖး​ေျဖးမုန္​းမိ​ေတာ့မည္​....

ဘယ္​မွာ​ေနမွန္​းမသိ...နာမည္​လည္​းမမွတ္​မိ​​ေတာ့တဲ့သူ႔ကို​ေမ့​ေဖ်ာက္​ပစ္​ဖို႔ကက်​ေနာ္​့အတြက္​ခက္​ခဲ​ေနတယ္​.....

ပံုဆြဲရတာဝါသနာမပါ​ေသာက်​ေနာ္​သည္​အျဖဴ​ေရာင္​စာရြက္​အလြတ္​​ေပၚတြင္​ မ်က္​လံုးထဲ၌​ေပၚ​ေန​ေသာသူ႔မ်က္​ႏွာပံုသ႑ာန္​ကို​ေရးဆြဲ​ေနသည္​.....

Jiminနဲ႔က်​ေနာ္​ကအခု appaတို႔ company အလုပ္​​ေတြကို​ဦး​ေဆာင္​​ေနရၿပီ...CEOႏွစ္​ဦးႏွင္​့ company ​ေပါ့....
လူကလည္း​အား​ေနသည္​ႏွင္​့ သူ႔ပံုကိုထိုင္​ဆြဲ​ေနမိသည္​....

*​ေဒါက္​*​ေဒါက္​*

တံခါး​ေခါက္​သံႏွင္​့အတူအခန္​းတြင္​းသို႔ဝင္​တဲ့Jimin...က်​ေနာ္​လည္​းက်​ေနာ္​ဆြဲ​ေန​ေသာပံုဆြဲစာအုပ္​အားအျမန္​ပိတ္​လိုက္​သည္​......

"ဘာ​ေတြ​ေရး​ေနတာလဲကြ?"

Jiminကသူ႔လက္​ထဲ႐ွိ fileတြဲ​ေတြကိုစားပြဲ​ေပၚလာတင္​ရင္​းက်​ေနာ္​့ကို​ေမးသည္​....
က်​ေနာ္​လည္​းမသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ရင္​း...

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now