🚨You can't be my brother🚨

37.2K 2.2K 92
                                    

_Zawgyi_

"သား​ေရ......!!....ျမန္​ျမန္​ထြက္​လာ​ေတာ့​ေလကြယ္​..."

"ၿပီးၿပီeomma​ေရ!!"

​ေက်ာပိုးအိတ္​​ေလးထဲသို႔အႀကိဳက္​ဆံုးအဝတ္​အစား​ေတြဖိသိပ္​ထည္​့ၿပီး​ေက်ာင္​ျပင္​ထက္​လြယ္​လိုက္​ကာအိမ္​အျပင္​သို႔အျမန္​​ေျပးထြက္​လာ​ေလတဲ့Tae Hyung....

ဒီ​ေန႔သူတို႔သားအမိ​ေတြအိမ္​​ေျပာင္​းသည္​​ေလ...

"သားရယ္​....ၾကာလိုက္​တာ....."

ကား​ေ႐ွ႕တြင္​ရပ္​ကာTae Hyungအားဆူ​ေန​ေလ​ေသာ
သူ၏အ​ေမ....

"က​ေလးကိုဆူမ​ေနပါနဲ႔ကြာ....ၾကာ​ေတာ့လည္​းဘာျဖစ္​လို႔လဲ...ကိုယ္​့အိမ္​ကိုယ္​သြားမွာပဲကို"

ထိုအခါကား​ေပၚမွလွမ္​း​ေျပာ​ေလတဲ့Tae hyungအ​ေမရဲ႕
အမ်ိဳးသား...

"သားၾကာသြားရင္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​ဦး..."

"ဘယ္​ကသာဦးရမွာလည္​းကြာ.....appaလို႔​ေခၚပါလားကြယ္​....ဒါ​ေပမယ္​့...သားအဆင္​​ေျပမွပါ..."

ဟုတ္​ပါတယ္​...Tae hyungရဲ႕ပ​ေထြး​ေပါ့....
Tae hyungရဲ႕အ​ေမကမိတ္​ဆက္​​ေပးထားတာ
မၾကာ​ေသး​ေပမယ္​့သူ၏ပ​ေထြးကသူ႔အားသားအရင္​း
သဖြယ္​ခ်စ္​႐ွာပါသည္​...

"အာ....ဟုတ္​ကဲ့...appa..."

ထိုသို႔​ေခၚ​ေလ​ေတာ့သူ႔အ​ေမ​​ေရာပထြးျဖစ္​သူ​ေရာျပံဳးမိၾကသည္​.....

"ကဲ...ကား​ေပၚတက္​ၾက​ေလ....."

Tae hyungရဲ႕အ​ေမကကား​​ေခါင္​းပိုင္​းတြင္​ဝင္​ထိုင္​ၿပီးTae hyungက​ေတာ့​ေနာက္​ခန္​းတြင္​သာဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​...

ကား​ေပၚ​ေရာက္​သည္​ႏွင္​့​ေတြးမိတာ​ေတြ႐ွိသည္​...
ငယ္​ငယ္​​ေလးထဲကဖခင္​​ေမတၱာငတ္​မြတ္​ခဲ့၍ဒီအခ်ိန္​မွာအ​ေဖ​ေခၚစရာ႐ွိလာသည္​ကိုအလြန္​ဝမ္​းသာသည္​...

တစ္​ဦးတည္​​း​ေသာသားျဖစ္​၍ငယ္​ငယ္​တည္​းက​ေတာင္​့တခဲ့တာ႐ွိသည္​....Hyung.....

အ​ေမျဖစ္​သူက​ေျပာထားသည္​...Tae hyungရဲ႕
ပ​ေထြးျဖစ္​သူ၌သားတစ္​​ေယာက္​႐ွိသည္​ဟု...

အျမဲတမ္​းစိတ္​ကူးယဥ္​​ေနခဲ့ရတာ....အခု​ေတာ့သူလိုခ်င္​တဲ့မိသားစု​ေလးတစ္​ကယ္​ျဖစ္​လာ​ေလၿပီ..

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now