🚢On The Sea🚢

25.5K 2K 187
                                    

[Zawgyi]

မွိန္​ျပျပအခန္​းတစ္​ခန္​း၏အတြင္​း​ေယာက္​်ားအမ်ားစုကစု​ေဝး​ကာထိုင္​​ေနၾကသည္​....
ထိုထဲတြင္​မွ​ေျခ​ေထာက္​ႏွစ္​ဖက္​အားခ်ိတ္​ထိုင္​ရင္​း​ေဆးလိပ္​ဖြာ​ေန​ေသာသူကား​ျသဇာ႐ွိမည္​ထင္​....
​​သူ႔​ေဘး႐ွိ​မ်က္​ႏွာ​ေသႏွင္​့​ထိုင္​​ေန​ေသာအသားျဖဴ​ေဖြး​ေဖြးလူသည္​လည္​းျသဇာ​ေခပံုမရ.....
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အားက်န္​​လူမ်ားကတ​ေလးတစားမ်က္​လံုးတို႔ျဖင္​့သာၾကည္​့​ေနရင္​း​ေျပာမည္​့အမိ္​န္​႔ကိုနားစြင္​့​ေနသည္​...

"Maria thirteen....!"

​ေဆးလိပ္​​ေသာက္​​ေသာသူ၏ႏႈတ္​ခမ္​းပါးတို႔မွထြက္​လာတဲ့စကားလံုးအခ်ိဳ႕.....
သူ၏လက္​​ေအာက္​ငယ္​သားအခ်ိဳ႕ကထိုစကားလံုးအနည္​းငယ္​၌မ်က္​စိမ်က္​ႏွာပ်က္​​ေနၾကသည္​.....
သူ၏​ေဘး႐ွိအသားျဖဴျဖဴ​နွင့္​လူသည္​လည္​း သိပ္​ဘဝင္​​မ​ေတြ႔​ေခ်..

"အဲ့ဒိသ​ေဘၤာက G.I ဂိုဏ္​းကအရင္​ခ်ိန္​ထားတာJung Kook...."

ထိုအသားျဖဴျဖဴႏွင္​့လူမွဖြင္​့ဟလာသည္​....
Jung Kookဟူ​ေသာလူ၏မ်က္​ခံုးတို႔ကထိစပ္​မတက္​​ေကြးၫႊန္​႔သြားၿပီး....

"သူတို႔ဆီကျပန္​တိုက္​မယ္​.....Min Yoon Gi...
မင္း​ကသူရဲ​ေဘာ​ေၾကာင္​​ေနတာလား"

ထိုစကား​ေၾကာင္​့Yoon Giကႏႈတ္​ခမ္​းအားတစ္​​ေစာင္​း ျပံဳးလုိက္​ၿပီး​ေဘးတြင္​နား​ေထာင္​​ေန​ေသာသူတို႔လူ​ေတြဆီလွည္​့ကာ....

"ဒီတစ္​ေခါက္​ target က Maria thirteen ...
အဲ့ဒိသေဘၤာမွာလိုက္​မဲ့ R.K ဘယ္​​ႏွ​ေယာက္​​ေလာက္​႐ွိလဲ...နာမည္​​ေတြပါမက်န္​သိခ်င္​တယ္​"

မိမိ၏စိတ္​ဓာတ္​ႏွင္​့တစ္​သားတည္​း​​ေသာသူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​သူ​ေၾကာင္​့Jung Kookသ​ေဘာ​က်စြာျပံဳးမိ​သည္​..

"LG company က CEO Lee Seong in,
JS Groupက အႀကီးအကဲ Yoo Jae Seokနဲ႔Ha Dong Hun,
သူေဌးႀကီးMr.Kimရဲ့သားနဲ့Mr.Parkရဲ႕သား,ၿပီး​ေတာ့,@#! >π&*³!-*/°#"

Target ထားမည္​့သ​ေဘၤာမွခ်မ္​းသာ​ေသာသူ​မ်ား၏နာမည္​စာရင္​းရြတ္​ျပသည္​့တပည္​့တစ္​ဦး...
Company, Groupတို႔မွအႀကီးအကဲ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားလိုက္​ပါစီးနင္​းမည္​့သ​ေဘၤာပင္ျ​ဖစ္​သည္​....

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now