🚨You can't be my brother🚨IV

38.7K 2.5K 348
                                    

[Zawgyi]

မိဘႏွစ္​ပါးရဲ႕မ်က္​လံုးထဲမွာ​ေတာ့Tae hyungနဲ႔ Jung Kookကအဆင္​​ေျပလာတယ္​​ေပါ့​ေလ....
သို႔​ေသာ္​ထိုႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕​ေနာက္​ကြယ္​ကအ​ေၾကာင္​း​ေတြကို​ေတာ့သူတို႔မသိက်​ေခ်....ဒီလိုနဲ႔တစ္​​ေန႔..

ငါဒီလိုလုပ္​​ေနတာမမွန္​ဘူး....
Hygကို​ေ႐ွ႕ဆက္​မတိုးဖို႔​ေျပာရမယ္​...

Tae hyungတစ္​​ေယာက္​အ​ေတြး​ေပါင္​းစံုနဲ႔​
ေရခ်ိဳး​ေနခဲ့သည္​.....

ထိုအခ်ိန္​...

*​ေဂ်ာက္​!*

​ေရခ်ိဳးခန္​းတံခါးအားဖြင္​့လိုက္​သည္​့အသံႏွင္​့အတူခါးအားပြတ္​သက္​ဖက္​တြယ္​လာတဲ့လက္​​ေတြ​ေၾကာင္​့လန္​႔သြားမိသည္​...

"Hyg~!......ဘာလို႔ဝင္​လာတာလဲ..."

"ဘာလို႔လဲ......မရဘူးလား...."

"Hyg!~"

ခနၶာကိုယ္​အႏွံ႔ပြတ္​သက္​လာကာလည္​ပင္​း​ေနာက္​႐ွိ​အ​ေရျပားသည္​Jung Kookရဲ႕ခံတြင္​းတြင္​း၌အရည္​​ေပ်ာ္​ရသည္​....

"Hyg~မလုပ္​နဲ႔.....က်​ေနာ္​တို႔ရပ္​သင္​့ၿပီ....
ဒါကမွား​ေနတယ္​hyg.."

Jung Kookရပ္​တန္​႔သြားသည္​.....

"ဘာလဲTae hyung...အခုမွဘာ​ေတြလာ​ေျပာ​ေနတာလဲ.."

"က်​ေနာ္​တို႔ကညီအစ္​ကို​ေတြ....အရင္​း​ေတြမဟုတ္​​ေပမယ္​့က်​ေနာ္​တို႔ကညီအစ္​ကို​ေတြဘဲ...
ဒီကိစၥ​ေတြကိုသာeommaတို႔သိသြားရင္​လံုးဝၾကား​ေကာင္​းမွာမဟုတ္​ဘူးhyg"

"ဒါမဲ့ငါမင္​းကိုခ်စ္တယ္​​ေလ....ငါမင္​းကိုတ​ကယ္​ခ်စ္​တာ"

​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုနဲ႔Tae hyungအားပိုတိုး၍
ဖက္​တြယ္​လိုက္​​ေတာ့Tae hyungက႐ုန္​းသည္​.....

"Hyg~လႊတ္​ပါ!!....က်​ေနာ္​တို႔ကညီအစ္​ကို​ေတြ...ဒါလံုးဝမျဖစ္​သင္​့ဘူးhyg"

Tae hyung Jung Kookရင္​ခြင္​ထဲမွ
အတင္​း႐ုန္​းထြက္​လိုက္​သည္​...

"ထြက္​သြားပါhyg~.....က်​ေနာ္​​ေရခ်ိဳး​ေနတာမို႔...ထြက္​သြား​ေပးပါ...."

Tae hyungကသူ႔ခနၶာကိုယ္​​ေလးကိုဟိုအုပ္​ဒီအုပ္​နဲ႔​ေခါင္​းငံု႔
ၿပီးJung Kookကိုထြက္​သြား​ေပးဖို႔​ေျပာ​ေလသည္​....
Tae hyungရဲ႕စကား​ေတြ​ေၾကာင္​့Jung kookမ်က္​ႏွာထားက​ေတာ္​​ေတာ္​ခတ္​ထန္​လာသည္​....

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now