🚢On The Sea🚢II

20.6K 1.8K 135
                                    

[Zawgyi]

..ဒုကၡ​ေရာက္​​ေနတဲ့သူ​ေတြကိုဝင္​ကယ္​​ေပးတယ္​ထင္​​​ေနခဲ့တာ..
သူတို႔ကလည္​းယုတ္​မာၾကတာပဲ....

"ပါလာတဲ့​ေငြ​ေတြအကုန္​​ေပး​ေနာ္​...
ဟို​ေကာင္​​ေတြ..​ေသခ်ာစစ္​...
ဖြက္​ထားတဲ့သူကိုသတ္​ပစ္​လိုက္​"

ခံုႏွစ္​ခံုတြင္​​ေဘးခ်င္​းယွဥ္​ထိုင္​​ေနတဲ့Jung Kookနဲ႔Yoon Gi...​Jung Kookက​ေတာ့​ေဆးလိပ္​​ေသာင္​​ေနရင္​း​ေအးရာ​ေအး​ေၾကာင္​းသာ....Yoon Giကသူတို႔တပည္​့​ေတြကိုအမိန္​႔​ေပး​ေနသည္​.....

သူတို႔​ေ႐ွ႕တြင္​ကား​ သ​ေဘၤာ​ေပၚ႐ွိလူအားလံုးကိုဒူး​ေထာက္​ထိုင္​ခိုင္​းထားကာသူတို႔၏တပည္​့​ေတြက​ေသနတ္​​ေတြႏွင္​့ခ်ိန္​ထားၾကသည္​......

Yoon Giကတပည္​့​ေတြကိုအမိန္​႔​ေပး​ေနရင္​း​ဒူး​ေထာက္​ခိုင္​းထားတဲ့လူ​ေတြထဲကိုတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​ရာ သူ႔အလွ​ေလးကသူ႔အားမ​ေက်မခဲအၾကည္​့မ်ိဳးႏွင္​့ၾကည္​့သည္​ကို​ေတြ႔သည္​.....

​ေအးစက္​စက္​မ်က္​ႏွာသည္​အျပံဳးတစ္​ပြင္​့ဖ်က္​ခနဲ...

"မ​ေက်နပ္​လို႔လားJimin​ေလး"

မိမိ၏နာမည္​အား​ေခၚလိုက္​ျခင္​း​ေၾကာင္​့အနည္​းငယ္​​ေတာ့တုန္​လႈပ္​မိသြားတဲ့Jimin....
Jimin​ေဘး​ေတြ​ေဘးခ်င္​းကပ္​ရပ္​ဒူး​ေထာက္​ထိုင္​​ေနTae hyungကJiminကိုသူ႔ကိုယ္​လံုးနဲ႔မသိမသာကြယ္​လိုက္​သည္​....
ထိုလုပ္​ရပ္​​ေလးက ​ေဆးလိပ္​​ေသာက္​​ေန​ေသာကိုလူ​ေခ်ာအားအသည္​းယား​ေစသည္​....

"မစပါနဲ႔Min Yoon Giရယ္​....ဟိုမွာ​ေၾကာက္​​ေနၾကၿပီ"

Jung Kookကထိုသို႔ဝင္​​ေျပာ​ေတာ့Tae hyung​ေဒါသထြက္​မိသည္​ႏွင္​့...

"​ေသနတ္​အားကိုးနဲ႔မိုက္​​ေနတဲ့ခမ်ားတို႔ကိုက်​ေနာ္​တို႔က​ေၾကာက္​မယ္​ထင္​​ေနတာလား..."

"Tae hyung!!"

ျပႆ     နာတက္​မည္​စိုး၍Jiminကအသံတိုးတိုးႏွင္​့ဝင္​ဟန္​႔သည္​....

"Woah~!....Jeon Jung Kookခံလိုက္​ရၿပီ"

Yoon Giကစပ္​ျဖဲျဖဲႏွင္​့Jung Kookကိုစသည္​...

"Hk....ဒီ​ေကာင္​​ေလးငါ့ဆီကအမွတ္​​ေတြစြတ္​ယူ​ေန​ေရာဘဲကြာ..."

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now