👻Poor Vampire👻IV

28.8K 2K 173
                                    

[Zawgyi]

Partyမွအ​ေစာႀကီးျပန္​လာခဲ့သည္​ဆို​ေသာလည္​းအခ်ိန္​အားျဖင္​့​ေတာ့ည 8နာရီ​ေက်ာ္​​ေလၿပီ....
Jung Kookက ကားကိုအိမ္​သို႔တဟုန္​းထိုး​ေမာင္​းလာသည္​..သူ႔စိတ္​​ေတြ​ေတာ္​​ေတာ္​ကို​ေဒါသထြက္​​ေနၿပီ..
ဒါကိုၾကားထဲကမဆီမဆိုင္​​ေၾကာက္​​ေနမိသည္​ကTae Hyung...

အိမ္​သို႔​ေရာက္​​​ေတာ့ကားစက္​သတ္​ၿပီးသည္​ႏွင္​့Jung Kookကကား​ေပၚမွဆင္​းသည္​...ထို​့​ေနာက္​Tae hyungကိုပါတံခါးဖြင္​့​ေပးၿပီး...

"ဆင္​း​ေလ..."

"အင္​း.."

Tae hyungက​ေခါင္​း​ေလးညိွမ္​့ျပၿပီးကား​ေပၚမွဆင္​း​​ေလ​ေတာ့Jung Kookရဲ႕​ေပြ႔ခ်ီျခင္​းကိုခံလိုက္​ရသည္​...

"ဘာ...ဘာလုပ္​တာလဲ..?"

"လက္​မွာဒဏ္​ရာရထားတယ္​မလား...?"

"ဒဏ္​ရာကလက္​မွာ​ေလ...က်​ေနာ္​လမ္​း​ေလ်ွာက္​ႏိုင္​ပါတယ္​"

"​ေတာ္​...!"

ကားတံခါးကို​ေျခ​ေထာက္​ႏွင္​့ျပန္​ပိတ္​လိုက္​ၿပီးTae Hyungကို​ေပြ႔လ်က္​အိမ္​ထဲဝင္​လာသည္​...Tae hyungကသူ႔လည္​ပင္​းကိုဖက္​လ်က္​ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလးပင္​...

အိမ္​ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့...

"Jung Kook!...အရမ္​း​ေစာ​ေသးတယ္​မဟုတ္​ဘူးလား"

Sofa​ေပၚတြင္​ထိုင္​ၿပီး laptopတစ္​လံုးနဲ႔အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနတဲ့Sugaက​ေမးသည္​...

"ၿပီး​ေတာ့...​ေကာင္​​ေလးကဘာျဖစ္​လို႔လဲ..."

"ဘာမွမျဖစ္​ဘူး...အသည္​းယားလို႔..."

ထိုမ်ွသာ​ေျပာၿပီးTae Hyungကိုခ်ီလ်က္​အ​ေပၚထပ္​သို႔တက္​သြားတဲ့Jung Kook...Sugaခမ်ာ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​....

အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့Tae Hyungကိုကုတင္​​ေပၚညႇင္​သာစြာတင္​​ေပးလိုက္​ၿပီး​ေသြးထြက္​​ေနတဲ့တံ​ေတာင္​့ဆစ္​ေလးကိုကိုင္​ၾကည္​့ကာ...

"အရမ္​းနာ​ေနလား..."

"ဟင္​့အင္​"

Tae Hyungက​ျပဴး​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ပံု​ေလးျဖင္​့​ေခါင္​းခါျပသည္​....

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now