🚢On The Sea🚢III

23.5K 1.7K 173
                                    

[Zawgyi]

လူႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အတင္​းဆြဲ​ေခၚမႈနဲ႔အတူYoonGi​သြားသည္​့အခန္​း​ေနာက္​Jiminပါ လိုက္​ပါခဲ့ရသည္​...

"က်​ေနာ္​့ကိုလႊတ္​!....."

အခန္​း​ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ထိုလူႏွစ္​​ေယာက္​ကိုJiminကိုကုတင္​တစ္​ခု​ေပၚပစ္​တင္​ခဲ့ၿပီးအခန္​းအျပင္​ထြက္​သြားၾက​ေလသည္​...
Jiminလည္​းကုတင္​​ေပၚမွအတင္​းၾကံဳးထကာပိတ္​သြား​ေသာတံခါးကိုအတင္​း​ေျပးဖြင္​့​ေသာ္​လည္​းဖြင္​့လို႔မရ​ေတာ့​ေခ်..

"တံခါးဖြင္​့​ေပး!!...ကယ္​ၾကပါဦး!!..."

တံခါးလက္​ကိုင္​ကိုအတင္​းဆြဲဖြင္​့ရင္​း​ေအာ္​ဟစ္​​ေနတဲ့JiminကိုYoonGiကကုတင္​​ေဘး​တြင္​မတ္​တပ္​ရပ္​လ်က္​အတိုင္​းသားၾကည္​့​ေနသည္​...

"​Jimin​ေလး....အဲ့​ေလာက္​​ေအာ္​မ​ေနနဲ႔...အားကုန္​တာပဲ႐ွိမယ္​"

YoonGi​ေျပာ​ေသာ္​Jiminကမ်က္​ရည္​လည္​​ေန​ေသာမ်က္​လံုး​ေလးမ်ားျဖင္​့လွည္​့ၾကည္​့ၿပီး..

"က်​ေနာ္​့ကိုျပန္​လႊတ္​​ေပးပါ...."

"ဘာလို႔လဲ...ဘာမွ မွမထူးတာ...စိတ္​မ႐ွည္​​ေတာ့ဘူးကြာ"

"လႊတ္​!!!"

YoonGiကJiminကိုတံခါးနားက​ေနအတင္​းဆြဲျပီးကုတင္​​ေပၚတင္​လိုက္​၏...

"Tae hyung​ေရ!!!ငါ့ကိုဒီလူ...အား..အ့..ဟင္​့"

အက်ႌအားဆြဲျဖဲလိုက္​ၿပီးႏို႔​ေလး​​ေတြက္​ိုသြားနဲ႔ဖိကိုက္​​ေတာ့မ်က္​ရည္​တို႔ကတား၍မႏိုင္​....

*ႁပြတ္​*

"မလုပ္​ပါနဲ႔....အ့..မကိုက္​ပါနဲ႔​ေတာ့..."

Jiminရဲ႕အသံ​ေသး​ေသး​ေလးကYoonGiကိုပိုမႊန္​​ေစတယ္​လို႔​ေျပာရမလား...

YoonGi​ေတာ္​​ေတာ္​ယစ္​မူး​ေနမိၿပီ...
ႏို႔​ေလး​ေတြကိုကိုက္​​ေနျခင္​းအားခဏရပ္​လိုက္​ၿပီးJiminရဲ႕မ်က္​ႏွာအားစိုက္​ၾကည္​့လိုက္​ရင္​း...

"Min Yoon Giလို႔​ေအာ္​ၾကည္​့ပါလား"

ထိုအခါJiminကပါးစပ္​​ေလးပိတ္​ကာ​ေခါင္​းခါသည္​....

"​​ေအာ္​လို႔​ေျပာ​ေနတယ္​​ေလကြာ"

"ဟင္​့...ဟင္​့အင္​...."

PARADISE OF TK - 2Where stories live. Discover now