Capitolul 8

55 3 0
                                    

° Matei

Am ajuns la birou, iar spre deosebire de tatăl meu vitreg, eu nu pot avea încredere în Ovidiu.

- Am cerut extrasele bancare... De ce nu sunt pe biroul meu? îl întreb

- Ți le-am trimis pe mail... îmi răspunde Ovidiu

- Nu era nimic detaliat!

- Nu înțeleg de ce ai nevoie de ele... Am avut eu grijă de tot

- Ăsta este motivul pentru care îmi doresc să mă uit.

Ovidiu, rămâne să privească în gol, iar eu nu-mi pot da seama ce se petrece. Nu pot să am încredere in el!

- De ce nu-mi faci rost de un contabil? Oricum ai multe pe cap.

- Ce drăguț din partea ta! îmi spune Ovidiu

Ovidiu iese din biroul meu, trântind ușa nervos. Sunt destul de sigur că se petrece ceva în această firmă, iar tatăl meu nu știe nimic. Încercam să descopăr câte ceva, dar în birou intră o brunetă.

- Bună, sunt Alina! Ai nevoie de un contabil?

I-am dat un singur lucru de făcut lui Ovidiu... Sper că o duce capul!

- Desigur!

Îmi văd de treabă și o observ cum se joacă cu părul său, iar pe mine mă privește răutăcios.

° Bianca

Ovidiu mi-a spus că urma să pună un plan la cale, prin care tata l-ar fi dat pe Matei afară din firmă. Știam că este vorba de o brunetă, iar el ar fi căzut, cu siguranță, în capcana noastră.
M-am hotarat să merg și eu la companie să văd ce se petrece, sunt hotărâtă să-mi las amprenta.
Am ajuns în biroul lui Matei, mândră și încrezătoare, dar el nu era deloc încântat să mă vadă.

- Ce faci aici? mă întreabă el

- Pot veni când am chef aici!

- Doar nu intra în biroul meu, prefăcându-te că te-ai pierdut. Știu că ai venit să mă vezi!

- Crezi că sunt disperată după tine?

- Erai destul de interesată de mine în acea seară.

Matei îmi conturează ușor buzele cu degetul. Știam ce intenții are; și aproape că aș fi acționat și eu într-un fel... Rămân nemișcată în timp ce el își duce buzele spre colțul gurii mele. Dar gândul că ar putea să intre cineva și să ne vadă mă face să-l împing.

- Te-am emotionat? mă întreabă el

- Ești nebun! Ar fi putut să intre cineva.

Nici nu termin bine fraza, că se aud bătăi la ușă. Era contabila.

- Am adus documentele pe care mi le-ai cerut. spune ea

Încerc să realizez ce se petrece și mă uit la domnișoara brunetă care stă lângă ușă.
- Ești noua contabilă?

- Da!

- Eu am o întâlnire importantă! spune Matei

Matei pleacă în sala de ședințe, în timp ce eu mă uit la figura acelei fete, care pare atât de perfectă. E mult mai frumoasă decât credeam... Îmi trec mâna prin păr și părăsesc și eu biroul să-l caut pe Ovidiu.
Am intrat în biroul său fără să bat la ușă, iar el părea destul se speriat.

- Bună, Ovidiu!

- Ce faci aici? mă întreabă el

- Am vrut să văd cum merg lucrurile.

- Și de ce ești tristă?

- Noua contabilă e foarte frumoasă! Am văzut destule, o să plec acasă.

Când am ajuns acasă, am așteptat toată ziua să primesc un răspuns de la Ovidiu. Dar răspunsul nu a fost tocmai pe placul meu, orice ar face nouă contabilă, Matei, nu-i dă importanță. Este ciudat... o parte din mine se bucură că el nu cedează tentației.

Într-o altă viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum