Am lăsat privirea în jos preț de câteva secunde după care i-am răspuns:
- Și eu am crezut... Era mai ușor să aleg când aveam totul la picioare, dar fericirea a fost temporară. Ar fi trebuit să mă bazez pe ceea ce simt!- Și acum ce simți? mă întreabă Andrei nedumerit
Acei ochi mari și negri îi străluceau atât de frumos...avea privirea unui om îndrăgostit care aștepta un sărut dăruit din suflet...
- Dacă ar fi să-mi ascult rațiunea...m-aș îndepărta de tine rușinată de ceea ce ți-am făcut. Dar am o inimă în pieptul meu care te iubește doar pe tine. Dar vreau să te întreb...cum de te-ai întors mereu la mine?
- Ce ar fi viața dacă nu ne-am asuma riscuri ? Riscând putem rămâne fericiți o viață! îmi spune Andrei
Îmi ia fața între palmele sale și parcă mă privește direct în suflet. Eram doar eu și cu el...
Nici n-am observat plecarea familiei mele...- Andrei ar trebui să merg acasă...
- Vin cu tine!
- Mă duc singură! Le-am facut destule...
Andrei mă lasă acasă și conduce mai departe spre Han. Intru în casă și îl văd pe tatăl meu privind furios în gol.
- Tată...ești bine?
- Nu pot să cred că am asistat la o nuntă în care Matei spunea că are sentimente pentru tine. M-am simțit umilit...
- Știu că pare ciudat...nici eu nu mă așteptam! Eu îl iubesc pe Andrei!
- L-a fel cum l-ai iubit și înainte?
- Tată m-am schimbat... Eu...
- Ar fi nevoie de mai mult decât niște simple vorbe ca să te pot crede!
Tata se ridică din fotoliu și urcă scările spre camera lui, lăsându-mă în mijlocul camerei cu explicațiile ne rostite. Încrederea trebuie câștigată în timp...chiar nu știu cum aș putea grăbi lucurile...
A trecut o lună de atunci... timp în care am aflat că am rămas însărcinată. De atunci chiar a fost nevoie să grăbesc lucrurile. M-am mutat cu Andrei în fosta mea casă și urma să ne căsătorim.
Încercam să mă obișnuiesc cu noua viață de familia, dar Delia, sora lui Andrei ne vizitează.
- Mă bucur să vă văd! V-am adus cadouri? Cum te simți, Bianca?
- Sunt bine...
- Mi-aș dori ca mama si tată să-și lase mândria și să participe la nunta voastră.
- Putem evita acest subiect? Chiar nu vreau să vorbesc despre ei! îi răspund puțin arogantă
- Hei, ați văzut știrile? intervine Andrei
- Ce s-a întâmplat? întreabă Delia
- A fost un cutremur devastator, fix în locul în care se află compania nostră parteneră.
- Sper că totul e bine... Putem să-i ajutăm cumva? îi spun
- Mă gândeam la acelaș lucru! spune Andrei
- Doar nu vrei să te duci acolo? spune Delia
- Trebuie! Mă ofer să-i ajut! spune Andrei
- Va trebui să ajungi înainte de nuntă... îi spun îngrijorată
- Nu-ți face griji, voi ajunge la timp!
Andrei mă sărută pe frunte după care se pregătește să plece.
Au trecut câteva zile de când a plecat Andrei, era chiar ziua nunții, iar eu nu reușesc să vorbesc cu el. Ar fi trebuit să ajungă, acasă, ieri.
- Bună dimineața! Sunt aici pentru a te ajuta cu ce ai nevoie! spune Delia și intră în cameră
- Ai reușit să vorbești cu Andrei?
- Nu... Dar știu că urma să aibe un zbor azi.
Era foarte ciudat că n-a vorbit cu nimeni și sunt destul de speriată, îmi fac griji...
- Fratele meu se căsătorește cu tine a două oară... Sunt îngrijorată deoarece prima dată a fost... spune Delia fără să continue fraza
- N-o să se întâmple!
- Oricum, merg s-o ajut pe mama ta!
Am tot încercat să dau de Andrei și într-un final am primit un mesaj: " mă duc spre aeroport voi ajunge curând. Te iubesc! "
La scurt timp am ales să din cameră.
- Bianca, unde este fratele meu? Are telefonul închis!
- Calmează-te, mi-a trimis un mesaj, va ajunge curând.
- Bine! răspunde Delia
- Este totul în regulă?
- Da, sigur...
Sofia se apropie de noi, iar Delia caută o scuză și pleacă.
- Acestă fată nu-mi inspiră încredere... Se comportă frumos cu tine doar din cauză că ești însărcinată.
- Nici nu mai contează! Vreau doar să ajungă Andrei ca să aibe loc nunta.
Au trecut ore fără să știu ceva de Andrei. Eram pe cale să anulez totul.
- Bianca, unde este Andrei? mă întreabă tata
- Nu știu, are telefonul închis...
- Doar nu crezi că îți plătește cu aceiași monedă, nu? mă întreabă tata
- Andrei nu ar face așa ceva!
- Ar fi trebuit să ajungă de mult! spune Sofia
- Mai încerc să-l sun...
Sunt pe cale să-l sun, când tatăl meu primește un telefon. Iar ochii îi se umplu de lacrimi, încerca să ne spună dar cuvintele parcă nu ieșeau.
- Tată, ce s-a întâmplat?
CITEȘTI
Într-o altă viață
RomanceDacă am fi conștienți de cât de repede trece timpul și cât de scurtă este viața, probabil am iubi mai mult și n-am mai da cu piciorul la fericire, crezând că se găsește pe toate drumurile. Andrei " - Să nu renunți la mine mi-ai spus atunci când ai...