Matei iese din cameră, iar eu încerc să mă liniștesc. Am încercat să evit pe toată lumea și am mers direct la muncă, dar nu m-am simt în largul meu. M-am gândit toată ziua la tot ce spunea Matei... Iar când am ajuns la han aveam aceiași stare.
- Te simți bine? mă întreabă domnul Alin
- Da, nu trebuie să vă faceți griji!
- Îți poți lua liber dacă vrei...
- Nu, eu...
Înainte să-mi pot termina propoziția, în han își face apariția o față cunoscută. Am simțit fiori reci pe toată sira spinării... Cel de care " noua mea inimă " este îndrăgostită se află în fața mea...
- Bună ziua! Este...
- Andrei?!
- Bianca! Ești chiar tu?
Am rămas nemișcați, privindu-ne... Am tot încercat să neg că încă îl iubesc, dar... se pare că era nevoie doar să apară în fața mea. A reușit să-mi de-a lumea peste cap doar cu o privire, așa cum el pățea adesea din cauza mea, de fiecare dată când plecam și apăraream din nou în viața lui...
Merg grăbită spre el și el strâng cu putere în brațe.- Mă bucur că te-am găsit în cele din urmă. Am venit aici după tine! îmi spune Andrei
- Ai venit pentru mine?
- Da, te-am căutat de îndată ce am aflat tot ce s-a întâmplat cu tine si cu tatăl tău.
- Nu pot să cred...
- Nu te mai las o secundă aici! Nu ești făcută pentru locul ăsta! îmi spune Andrei
- Dar m-am schimbat mult. Îmi place cine sunt acum!
- Vorbești serios? Chiar poți trăi aici?
- Am o viață nouă... O dată cu această inimă mi s-a dat șansa să văd lucrurile altfel. Și... îmi pare așa de rău pentru tot ce ți-am făcut!
- Nu credeam că o să aud vreodată aceste vorbe de la tine...
- Știu, dar s-au schimbat multe... Eu m-am schimbat!
- Îmi acest caz, mi-ar plăcea să te cunosc din nou! îmi spune Andrei
- Va trebui să aștepți, tocmai mi-a început tura!
Andrei începe să râdă:
- O să aștept!O dată cu apariția lui Andrei, am uitat cu totul de problemele pe care le are Matei cu acel copil. Vreau să mă revanșez față de Andrei, i-am făcut mult rău... Dacă ar decide să mă alunge definitiv din viața lui, va trebui să-i respect decizia... Nu mi-am dat niciodată seama că îmi e frică să-l pierd...
Mi-am petrecut restul serii vorbind cu Andrei.- E deja foarte târziu! Tata va fi îngrijorat! îi spun
- Eu... Vreau să te strâng în brațe înainte să pleci.
Ma îmbrățișat strâns. Am simt căldură, dar și liniște. Am uitat ce mă făcea să mă întorc mereu la el... În brațele lui găseam liniștea și iubirea de aveam nevoie.
Telefonul începe să vibreze, aveam un mesaj de la Sofia.- Trebuie să plec!
- Te duc eu acasă!
L-am lăsat să mă ducă acasă, dar am rămas surprinsă când am văzut că știa deja unde locuiesc.
- Ce se întâmplă aici? Cum de ai știut unde stau?
Sofia, vine spre mine de cum mă vede.
- Bună, Andrei! Nu mă așteptam să te văd!Îl îmbrățișează pe Andrei și îmi aruncă o privire scurtă. De unde se cunosc ei??
- Când ai ajuns? Îl întreabă Sofia
- Astăzi!
- Cred că îți e foame! Hai să mănânci cu noi!
Am urmat-o pe Sofia până în casă și ne-am așezat la masă. Nu știam de unde se cunosc ei, dar aveam de gând să-i întreb după cină.
Chiar în timp ce mă pregăteam să mănânc, intră Matei. Pot simți tensiunea în aer în timp ce ei se privesc. Probabil Andrei încă îl urăște pe Matei încă din acea zi în care l-am înșelat.- Ce face ăsta aici?! spune Matei
- Ai grijă cum vorbești! spune Sofia
- Are dreptate, nu am ce cauta aici! spune Andrei și se îndreaptă spre ieșire
- Andrei! îl strig și merg după el
Nu-mi permit să-l pierd din nou...- Nu trebuie să vi după mine! îmi spune Andrei
- Ba da, trebuie!
- Nu cred că a fost o idee bună să vin până aici după tine...
- De ce spui asta?
- Bianca... vreau să te cred că te-ai schimbat, dar îmi e teamă!
- Nu te-aș mai răni vreodată!
- As vrea să te cred... Vino cu mine!
- Andrei...
- Nu este locul tău aici!
- Îmi place aici... am nevoie de puțin timp să mă gândesc dacă vreau sau nu să trăiesc din nou în oraș!
- Atunci am să plec! Îți las cât timp ai nevoie.
CITEȘTI
Într-o altă viață
RomanceDacă am fi conștienți de cât de repede trece timpul și cât de scurtă este viața, probabil am iubi mai mult și n-am mai da cu piciorul la fericire, crezând că se găsește pe toate drumurile. Andrei " - Să nu renunți la mine mi-ai spus atunci când ai...