Ajungem acasă, dar Matei se oprește la hambar. Îmi spune să merg mai departe, deoarece vrea să fie singur.
- Să o sun pe fata din brutărie vă vină să stea cu tine?
- Despre ce vorbești? mă întreabă Matei
- V-am văzut împreună!
- Vorbești despre lucruri pe care nu le înțelegi, Bianca!
- Nu înțeleg de ce vrei să ți totul ascuns...
- Eu nu înțeleg de ce te implici în viața mea!
- Nu mă implic!
- Ba da!
- Fă ce vrei! Îi spun și intru în casă
Nu am nimic cu acea fată, dar nu înțeleg de ce încearcă s-o țină ascunsă... Oare o iubește? N-aș suporta, ca el să repete greșelile mele, eu m-am îndepărtat de cel pe care îl iubesc, în speranța că voi fi fericită...
O nouă zi la școală! Mă pregăteam să-mi încep lucrul de zi cu zi, când aud bătăi la ușă.
- Intră! îi spun
- Bună, sunt Lavinia!
- Bună, ai venit să-ți iei copilul?
- Nu, copilul meu nu merge nicăieri în următoarele câteva luni. îmi spune și își atinge burta zâmbind. - Locuiești cu Sofia, nu-i așa? mai adaugă ea
- Da...
- Am crescut jucându-mă în curtea ei... Trebuie să plec! se scuză ea și părăsește încăperea.
Totul mi s-a părut foarte ciudat. Toată ziua m-am gândit la ce-a vrut să spună de fapt. Timpul a trecut și a trebuit să fug spre han.
- Cum a fost la școală? mă întreabă domnul Alin
- Mi-aș dori să-i pot ajuta cumva pe copii...
Domnul Alin lasă capul în jos și nu spune nimic. Îi puteam citi pe chip îngrijorarea...
A fost o zi scurtă azi. Am mers la brutărie pentru a cumpăra niște produse de patiserie pentru Sofia, după care m-am dus acasă.- Mamă! Am ajuns!
- Ai venit devreme!
- Uite ce ți-am adus!
- Frumos din partea ta că te-ai gândit la mine... îmi spune Sofia
- L-ai văzut pe Matei?
- Era la grajduri, te poti duce să-l saluți!
Mă îndrept spre grajd, dar nu-l găsesc acolo. Dar aud zgomote din hambar... Când intru o văd pe Lavinia având o discuție aprinsă cu Matei.
- Tu ești tatăl copilului, Matei! De ce nu mă crezi?
- Ce faceți aici! spun, dând buzna înăuntru
Amândoi își întorc privirile spre mine și rămân tăcuți.
- Bianca, când ai ajuns? mă întreabă Matei
- Aveți un copil?
- Nu-i adevărat! spune Matei
- Ba da, eram un cuplu înainte să plece în oraș! spune Lavinia.
Lavinia se îndepărtează plângând, iar eu am rămas să-l privesc pe Matei, cu dezgust.
- Fi sincer! E adevărat?
- Am fost un cuplu, dar ne-am despărțit cu mult timp în urmă!
- Și copilul?
- N-are cum să fie al meu!
Îl las cu vorbele în vânt și mă grăbesc să intru în casă. În drum spre camera mea, o văd pe Lavinia plângând lângă Sofia. Curiozitatea m-a împins să intru și eu în discuția lor.
- Vă supărați dacă stau și eu? le spun și mă așez pe canapea înainte de răspunsul lor
- Bianca, nu cred că ști despre ce e vorba! îmi spune Sofia
- Ba știe... A auzit discuția mea cu Matei! spune Lavinia
- Sunt atât de revoltată pe el! spune Sofia
- Mă întreb dacă totul este adevărat! mă trezesc vorbind
- Crezi că spun minciuni?! îmi spune Lavinia
- Aș vrea să aflu mai multe...
- Nu te privește pe tine! îmi spune ea revoltată și pleacă trântind ușa
- Bianca, de ce faci mereu așa? îmi spune Sofia
- Acestă fată nu-mi inspiră încredere...
CITEȘTI
Într-o altă viață
RomanceDacă am fi conștienți de cât de repede trece timpul și cât de scurtă este viața, probabil am iubi mai mult și n-am mai da cu piciorul la fericire, crezând că se găsește pe toate drumurile. Andrei " - Să nu renunți la mine mi-ai spus atunci când ai...