°Suffering°

19 1 0
                                    

Draco měl dobrou náladu, dokud ho nechtěli opět ti samí sedmáci zmlátit. To už se rozzlobil a na povrch vyplula ta zbraň, jež s Draca udělali. Proměnil se do odporného monstra: Z červených očích, jež pohltil plamen, mu tekly černé slzy, z úst mu visely mohutné a ostré tesáky. Na hlavě mu vyrostli rohy a na rukou mu zely strašlivé černé pařáty, černá se táhla přes loket, skoro až k rameni. Že zadu mrskal srdcovitým ocasem, na němž byly ostny. Draca zcela pohltila zuřivost a on se na sedmáky vrhl a pozabíjel je.
---

Draco se po chvíli přeměnil a uvědomil si co udělal. Oni z něj udělali vražedné monstrum! Do učí mu vyhrkly slzy a rozběhl se pryč. Z učí mu padaly slzy a bezhlavě utíkal vpřed, chtěl od všeho pryč. Pak už nemohl a někam se sesunul a brečel. Jeho otec z něj nechal prostě udělat nestvůru, která prahne po krvi. Nemohl se prostě s myšlenkou srovnat. Po chvíli usnul s vyčerpaní.
---
Harry zrovna hledal Draca, protože ho nemohl nikde najít. Měl už půl hodiny zpoždění, černovlasý měl strach, že se mu něco stalo. Šel chodbou a vtom uviděl blonďáka na zemi. Měl zase svou pásku a masku, ovšem pod páskou mu stékaly pramínky krve a i z odhalého oka. Nikdy si toho nevšiml. Sehl se k němu a zatřásl s ním.
,, Draco, prosím, probuď se," objevila se mu v hlase zoufalost. Oslovený sebou v tu ránu trhl a prudce se posadil.
,, V pořádku, nic se neděje," usmál se chlácholivě Harry. Když Draco uslyšel hlas svého crushe, tak mu do očí opět vyhrkly krvavé slzy a on se rozbrečel. Harryho to vyděsilo a přitiskl si ho na hruď a utěšoval.
,, Draco, co se stalo?," oslovil Zmijozela po chvíli, když přestal plakat a jen popotahoval.
,, J-já nemohu, H-Harry. Nenáviděls bys mě," opět se strhla vlna pláče.
,, Draco, podívej se na mě," donutil ho černovlásek podívat se mu do očí tím, že mu zvedl bradu, ,,nikdy tě nebudu nenávidět, slyšíš?," usmál se tak krásně, že na něj Draco nemohl přestat civět a Harry si toho všiml, a tak se začal naklánět a jejich rty se přitiskly na sebe. Ona nemohli uvěřit, že se tohle děje. Polibek postupně začal nabívat na síle, ale Draco se odtrhl, když ucítil jak se v něm vzedmula síla onoho stvoření. Cítil, že ho tím volá pán Zla, tak se od Harryho odtrhl a prostě utekl, protože to velmi bolelo, když tam nešel. Harry nerozuměl, proč od něj tak rychle utekl. Udělal snad něco špatně?
---

Blonďák běžel po chodbě a běžel k lesu, kde již stál otec a tentokrát Bellatrix.
,, Proč jste ze mě udělali monstrum?," zeptal se na rovinu.
,, Jsi naše tajná zbraň, synu, stvůra, která všechny zabije," pošahaně se usmíval Lucius Malfoy.
,, Ale já jí být nechci!" vykřikl dotčeně Draco.
,, Ty nebudeš určovat, co nechceš," chytl ho jeho otec za krk a mrskl s ním a dal mu na krk věc, v níž byl elektrický výboj, který mladý aristokrat hned ucítil. Lesem se nesla jen jeho bolestivý výkřik.

His soul [Drarry] Where stories live. Discover now