°The Smell Of Blood°

16 1 0
                                    

Blonďák běžel po chodbě a běžel k lesu, kde již stál otec a tentokrát Bellatrix.
,, Proč jste ze mě udělali monstrum?," zeptal se na rovinu.
,, Jsi naše tajná zbraň, synu, stvůra, která všechny zabije," pošahaně se usmíval Lucius Malfoy.
,, Ale já jí být nechci!" vykřikl dotčeně Draco.
,, Ty nebudeš určovat, co nechceš," chytl ho jeho otec za krk a mrskl s ním a dal mu na krk věc, v níž byl elektrický výboj, který mladý aristokrat hned ucítil. Lesem se nesl jen jeho bolestivý výkřik.

---
Draco se opět pomalu sunul k hradu, bolelo ho celé tělo, především krk. Zrovna vešel do společenské místnosti a uviděl Pansy. Tvářila se poněkud naštvaně.
,, Kde jsi zase byl?," zeptala se příkře.
,, Pansy, já -" nedostal se ke slovu.
,, Co se s tebou děje? Jsi pořád v tahu," vyjela na něj opravdu naštvaně. Draco si jen unaveně přejel po obličeji a zastavil se u elektrického obojku. Rychle nahmátl šálu a obmotal si ji okolo kru a zmizel v pokoji. Celý večer nemohl spát.
---

Harry ustaraně pocházel po koleji. Měl hrozný strach o Draca a Hermiona to viděla.
,,Děje se s ním něco vážného, Harry" promluvila na něj věcně.
,,Já vím, 'Miono, rád bych zjistil co, ale nemluví se mnou," prohrábl si Harry nervózně své černé vlasy.
,, Třeba opravdu nemůže, tudíž by měl mít někoho, kdo by mu to usnadňoval," mrkla na něj Nebelvírka spiklenecky. Harry se na ni vděčně usmál.
,, Máš pravdu. Ostatně jako vždy," krátce ji objal a ona už jen pobaveně sledovala jak jí její prchlivý kamarád mizí z očí.
---
Draco seděl v knihovně a soustředil se na knížku. Hledal jestli existuje někdo jako on. Znenadání ucítil velmi známý parfém a vzhlédl a spatřil Harryho.
,, Harry," vydechl překvapeně. Oslovený se nádherně usmál a sedl si k němu.
,, Draco, chci vědět, proč si včera utekl," nasadil vážný výraz. Blonďák hlasitě polkl a začal si hrát se svými vlasy.
,, Já jsem byl zmatený. Nevěděl jsem, co to je za pocit," zahuhlal téměř neslyšně. Lež mu krásně sklouzla z rtů.
,, A teď už víš?," zablesklo se Harrymu v očích touha. Draco se ošil a dlouze se mu zadíval do očí.
,, Ano.,".
Tahle odpověď Harrymu úplně stačila a nahnul se, aby Draca políbil. Ten se nechal a přitiskl se k Harrymu blíž. Vzápětí nastala válka jazyků a oba si sebe ten večer moc užili.
---
Draco večer opět kráčel lesem. Chtěl se jenom tak projít, pročistit si hlavu. Byl nevýlovně šťastný, že mu Harry vrátil jeho city a nyní spolu chodí. Najednou ucítil hroznou touhu po krvi. Uviděl někoho na cestě a vrhl se na něj ve své podobné monstra, aniž by to stačil kontrolovat. Poté, co se dostatečně nasytil, zjistil, že to byla Cho Chang. Opět byl málem na prášky a utekl odtamtud. Uběhl pár metrů a sesunul se vyčerpaně na zem.
---
Hagrid zrovna šel s Tesákem na obchůzku kolem lesa. Náhle uviděl někoho na zemi. Přišel blíž a uviděl mladého Malfoye, tváře měl pokryté krví a bylo vidět, že je v bezvědomí. Mohutný muž k němu přišel a zvedla ho, nesouc jej na ošetřovnu.

T.B.C

His soul [Drarry] Where stories live. Discover now