Draco se prudce narovnal a uviděl před sebou zelené oči Hrdiny, jenž se mu líbil už od třetího ročníku.
,, Jsi v pořádku? Prostě ses tady složil" promluvil ustaraně Potter.
,, Jo, jasně," vydal ze sebe Draco a skryl čerstvé Znamení.
,, Fajn. Teď mi vysvětli co tady dělal tvůj otec se Smrtijedem a co ti udělal," jeho výraz se změnil v tvrdý a nepřípustný.
---
Draco se prudce nadechl.
,, Tys mě sledoval?," přimhouřil na černovláska oči.
,, Jistěže ne, prostě jsem tady prošel a uviděl vás" odvětil Potty pohoršeně, ,,mimochodem, co se ti stalo s tváří?, ".
Draco se zarazil a podíval se na něj.
,, T-tys to viděl?," zašeptal těžce, ale oddechl si, když černovlásek zavrtěl hlavou.
,, Ne, ale očividně to bylo něco vážného," změřil si Draca podezřívavě, ten se falešně usmál, ale nic neříkal. Pak se prostě zvedl a odkráčel.
---
Uběhl týden a Draco se zrovna šoural po cestě k Zapovězenému lesu a do Bradavic. Z obličeje mu tekla krev a měl špatně zhojené rány na těle, jemuž se každou chvíli mohly zase otevřít, a proto si rychle pohl ke hradu. Vstoupil do hradu a shodou náhod narazil do Pottera.
,, Malfoyi," vydechl překvapeně, když uviděl jeho tvář, ,,co se ti, sakra, stalo?".
Draco se odmlčel a sáhl si na tvář a bolestivě ji stáhl. Už cítil, že se ta věc, co do něj dávali, pomalu ale jistě probouzí.
,, Co tu děláš ty?," opáčil blonďáček nakonec, ignorujíc jeho otázku. Harry se zamračil a prohlédl si ho. Měl strašlivě zkrvavený obličej, ale nemohl rozeznat od čeho.
,,Pojď, zavedu tě na ošetřovnu," pobídl ho černovlasý nakonec. Draco kývl hlavou a Harry jej tam zavedl, přičemž se neubránil stále se na mladého aristokrata ustaraně ohlížet. Poté, co Draca ošetřila madam Pompfrey, se vydali oba rivalové zpátky.
,, Takže mi neřekneš, jak se ti to stalo?" ozval se Harry po chvíli ticha. Draco zavrtěl hlavou, nechtěl o tom opravdu mluvit s Hrdinou.
,, Tak jinak. Co kdybychom zahodili naše nepřátelství?," otočil se na něj Nevelvír a kouzelně se usmál. Tomu Zmijozel neodolal a taky se usmál.
,, Jasně, proč ne" a podali se ruce, v nichž cosi zajiskřilo. Snad náklonnost obou chlapců?
---
Draco ležel na zemi na záchodě a byl zase od krve. Zmlátilo ho pár sedmáku a on se nebyl schopen bránit, i když se v něm v jeden moment probudila jakási síla, která se však nestihla projevit. Blonďáček se nyní nemohl ani zvednout, jak byl pomlácený. Ani si nevšiml, že do místnosti někdy vstoupil.
,, Draco, u Merlina, co se ti zase stalo?,".
Byl to opět hlas Pottera - vlastně Harryho.
,, Z-zmlátil mě nějací s-sedmáci" vydal ze sebe těžce. Harry se hned zamračil a pomohl mu ma ošetřovnu. Tam s tím zůstal, Draco mu byl nevýslovně vděčný, jejich náklonnost nyní byla krásně vidět.T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
FanfictionDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...