Draco seděl ve své zvířecí podobě a v tlamě žral kousky masa. Před ním seděla Hermiona a četla si. Vtom se tam objevila Pansy, nestačila ani vykřiknot a stvůra jí prokousla hrdlo.
,, Draco!," vykřikla Hermiona vyděšeně, což vrátilo blonďáka do své lidské podoby.
,, Nešlo to kontrolovat," zašeptal nešťastně mladík. Hermiona k němu přešla.
,, Spolu to zvládneme," povzbudivě se na něj usmála. Cho Chang se našla taky před pár dny, ale profesoři to připsali nějaké zrůdě v lese, čímž nebyli daleko od pravdy. A teď Pansy. Ta však bude větší průšvih.
----
Hermiona a Draco se vraceli z lesa, hnědovláska držela blonďáka, jelikož se začal hrozně třást po zabití Pansy a to nebylo v žádném případě dobře. Zavedla ho na jejich kolej, jejich profesorka věděla, že není Draco v pořádku, a tak jej nechala. Nebelvírka ho posadila na gauč a šla mu udělat čaj. Mladík celou dobu zarytě mlčel.
---
Harry zrovna vyšel z pokoje a uviděl na gauči strhaného Draca. Rychle si k němu sedl.
,, Zlato? Copak je?," ptal se hned a sáhl mu na čelo. Bylo jen teplé. Draco jen zavrtěl hlavou a schoulil se do sebe. Harry se zamračila. Co se sakra děje?
Po chvíli přišla jeho kamarádka a podala blonďákovi hrnek s čajem. Ten si ho od ní vzal a chabě se usmál a napil se čaje.
,, Hermiono, co se stalo?," zeptal se starostlivě Harry.
,, Ještě není čas, aby ses to dozvěděl, Harry," zakroutila hnědovláska hlavou a Harry se opět zamračil. Proč mu nikdo nechce nic říct?
---
Draco spal vedle Harryho, který jej objímal a spal také. Náhle se ozvalo hlasité odkašlání, což oba chlapce nemilosrdně probudilo. Oba uviděli naštvanou Ginny.
,, Ginny? Co se děje?," promnul si Harry oči.
,, Kvůli vám je Ron na dva měsíce vyloučen," zavrčela na ně vztekle.
,, Za to si může sám," odsekl blonďák povýšeně. To Ginny snad ještě víc nakrklo.
,, Víš, co ti tvůj milovaný přítel neřekl?," začala se vítězně usmívat, ,,tohle" a rychlým pohybem odhrnula Dracovi levý rukáv, kde se odhalilo znamení Zla. Harry strnul a vystřeštil oči.
,, Draco, jak jsi mohl?," odsunul se od něj a zavrčel na něj.
,, Harry, já -," chtěl se blonďák nějak bránit, ale Ginny mu skončila do řeči.
,, Nech si ty řeči, Smrtijede a vypadni," přitiskla se zrzka k Harrymu. Dracovi vyhrkly slzy do očí a rozběhl se pryč. Slzy mu začaly stékat po tvářích a on utíkal na záchod. Vytáhl z kapsy nůž a vytáhl si rukáv. To Znamenía mu dělalo jen samé potíže. Vzlykl, natáhl se a začal se řezat.
---.
Hermiona vešla do Společenky a viděla spícího Harryho a vedle něj přitisknutou Ginny.
,, Harry!," zavolala na něj zamračeně. Oslovený sebou trhl a podíval se na ni.
,, Kde je Draco?," zeptala se podivně chladně. To však černovláska nezastrašilo.
,, Myslíš toho uplakánka?," odfrkl si Nebelvír posměšně. Hermionina tvář náhle zpřísněla.
,, Harry Jamesi Pottere, co jsi mu udělal?," zasyčela na něj hrozivě.
,, Je to Smrtijed," pokrčil rameny, jakoby to vše vysvětlovalo, ,,čímž mě zradil". Hermiona se k němu nahnula.
,, Ty jsi neskutečný idiot, Harry," sykla na něj, ,,Draco si tě nezaslouží". Harry prudce vstal, tím probudil Ginny.
,, Je to zatracený Smrtijed!," rozkřikl se na ni dotčeně.
,, Není, Harry, není! A víš, proč? Protože mu to udělal jeho pošahaný otec a kdyby odporoval, tak by ho zabil!," zvýšila hlas hnědovláska, přičemž si uspořádala klid.
,, Nechoď mi na oči," mávla nad ním znechuceně a odešla. Harry se na moment cítil provinile. Opravdu ho takhle podcenil?
---
Hermiona si kousala nehty a hledala Draca. Měla hrozný strach, že si něco udělal. Pak jí napadlo, že by mohl být na záchodě. Rychle se tam rozběhla. Měla pravdu, uviděla jej na zemi, ruce úplně rozřezané do krve.
,, Draco, bože můj," sehnula se k němu a zatřásla a ním. Draco otevřel oči a uviděl Hermionu.
,,On mě nesnáší," zašeptal s prázdným pohledem, ,,Já už chci umřít, už nechci nic cítit," padaly mu další slzy po tvářích.
,, Takhle nemysli, Draco," vyděsilo to hnědovlásku. Ten Harry to absolutně pokazil! Tak ho zvedla a rozhodla se, že ho dovede za Lenkou. Vzala ho tam.
,, Proboha, co se mu stalo?!" běžela k nim hned blondýnka. Nebelvírka jí vše vystvětlila a Lenka jí pomohla blonďáka uložit obvázat řezy.
---
Harry přemýšlel, zda udělal dobře, že Draca hned takhle nařknul. Co když vážně za tím vězel Lucius? A zrovna dovnitř vešla Hermiona.
,, Našla si ho?" vyhrkl Harry nevědomky.
Hermiona kývla hlavou, aniž by se na něj podívala.
,, Řezal se kvůli tobě, Harry. Snad budeš mít dostatečně svědomí, aby sis uvědomil, kde je chyba," pronesla ledově a odešla. To Harryho dostalo do kolen. On se kvůli němu řeže?!
---
T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
FanfictionDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...