°Not Sick°

15 1 0
                                    

Harry se v tu ránu vzpamatoval.
,, Ginny, tímhle je mezi námi konec," zavrčel na ni zlostně a přitáhl si blonďáčka do polibku. Ten mu ho radostně oplácel. Zase se mu však udělalo špatně, takže se chytl za břicho a rozdýchaval to.
,, Draco, v pohodě?" chytl ho černovlásek za ruku. Draco se podíval do jeho zelených očích a pak začal dávivě zvracet, což Harryho hrozně vyděsilo.
---
Harry vedl Draca hned do ošetřovny.
,, Neměl jsi chodit vůbec pryč," Látal blonďáka zamračeně.
,, M-myslel jsem, ž-že už j-je mi dobře," vydal ze sebe Draco ztěžka. Brýlatý mladík počkal až usnul a odešel pryč. Přemýšlel, co by tak Dracovi mohlo být. Dali snad do něj Smrtijedi něco? Neměl ani zdání, jakou měl pravdu.
---
Draco seděl na lůžku, dneska mu bylo jakž takž dobře, ale měl strašlivý hlas a jídlo měl dostat až za několik hodin a on byl tím pádem nevrlý. Při čtení prsty zabloudil na své bříško. Ucítil, že je lehce napuchlé a něco mu došlo. Vybavil si kousek článku, který četl o zmutovaných kouzelnících.

,Pokud se zmutovaný čaroděj vyspí s jiným čarodějem, může být březí. Platí to však i u mužů, u zmutovaných zvířat není vyloženě samice a samec. Tudíž si čarodějově, u nichž se skrývá zmutovaný tvor, měli dávat i na pohlavní styk,.

Draco se plácl do čela. Co když je vážně těhotný? Proč si na to při jejich styku nevzpomněl?! Proto se zvedl a odebral se do koupelny. Mávl hůlkou a vykouzlil si těhotenský test. Nadechl se a vydechl a přidal si odvahy. Sedl si na záchod a čekal na výsledek. Po chvíli tyčku vytáhl. Na testu se objevily dvě čárky. Dracovi se do očí vehnaly slzy a on se rozbrečel.
---
Hermiona vešla do ošetřovny a očima hned zabloudila k lůžku s blonďáčkem. Ten tam však nebyl. Zamračila se a šla se podívat na záchod. Tam byla tma, ale v rohu uviděla rudé oči. Tak nahmatala zapínač a rozsvítila. V rohu seděl Draco ve své zmutované podobě. Měl uši přizisklé k hlavě a ocas obmotaný kolem sebe. Vypadal jako zpráskaný pes. Nyní by to však vyznělo doslova a do písmene. Hermiona si k němu přiblížila a natáhla ruku. Darkwrk se natáhl a začuchal. Pak začal vrtět ocasem a vyplázl jazyk a lehl si jeho obří hlavou na dívky. Ta se usmála a začala mu probírat srst.
---
Harry se chystal na ošetřovnu za Hermionou a Dracem. Nikoho tam však nenašel, tak se podíval na záchod. Jeho kamarádka spala opřená o zeď a blonďáček byl stočen vedle ní. Černovlásek oba vzbudil a poslal je si lehnout.

His soul [Drarry] Where stories live. Discover now