Draco oběma dívkám poděkoval, zase se usmíval a šel s Harrym ven. Tam si sedli a líbali se, otírali se nosy a bavili se. Bylo to příjemně strávené odpoledne. Harry se postaral o Dracovi ruce, které začali opět krvácet a pak šli dovnitř.
---
Draco zrovna odcházel od otce celý od krve, protože schytal trest za zabití Astorii. Vlekl se k hradu a snažil se potlačit tu strašnou bolest. Vešel do zámku a najednou ucítil strašnou bolest v žaludku. Nahnul se a začal zvracet. Neuvědomil si, že už je ráno, měl totální okno v čase. Uviděla ho Lenka a rychle k němu běžela.
,,Draco, jsi v pořádku?," podepřela jej hned a pak si všimla, že je celý od krve a rychle jej vedla na ošetřovnu. Tam Draca ošetřila ty rány po biči. Nevolnost připsala ztrátě krve, a tak Draco zůstal pár dní na ošetřovně.
---
Harry šel za Dracem na ošetřovnu, blonďák znovu skončil od krve. Draco zrovna seděl a objímal kýbl a byl celý zelený. Měl zase víc jizev na obličeji.
,, Jak je ti?," sedl si k němu s ustaraným výrazem.
,, Hrozně blbě," přiznal Zmijozel bez okolků. Pak zezelenal ještě víc a začal zvracet. Harry trpělivě počkal až přestane.
,, Promiň" utřel si mladý aristokrat ústa. Harry mu vyhrnul triko a chtěl mu zkontrolovat tričko, avšak Draco zničehonic hrdelně zavrčel a prudce odtrhnul Harryho ruce ze svého břicha. Blonďák v sobě cítil jakýsi pud sebezáchovy i ochranitelský, které se vzali kdoví odkud. Harry se na něj zmateně podíval.
,, Udělal jsem něco?," otázal se skutečně zmateně. Draco si zkřížil ruce na břiše a neodpověděl.
---
Harry šel zrovna za Ginny, prý se mu chtěla omluvit. Ta mu podala jakýsi pití, tak se napil. Pak k ní ucítil lásku a hned se s ní začal líbat. Zrzka spokojeně zavrněla, konečně byl zase její!
---
Draco se cítil celý den neskutečně špatně, i když měl rány ošetřené. Stále nechápal, proč nenechal Harryho sáhnout na břicho, proč cítil ten divný pocit? Zrovna k němu přišla Hermiona.
,,Neudělali ti něco s břichem?," zeptala se jej starostlivě.
,, Asi jo" pokrčil rameny blonďáčel. Udělalo se mu zase špatně a vyzvracel se. Hnědovláska ho ustaraně sledovala. Co mu může být? Pak Dracovi dala nějaké léky a odešla. Blonďák se rozhodl projít. Vtom uviděl Harryho, jak se líbá s Ginny a popadl ho starý známý vztek. Rozešel se razantně k Harrymu.
,, Je konec, ty cheatere," zavrčel na něj naprosto nelidsky. Harry se odtrhl od Ginny a posměšně se ušklíbl.
,, Kdo by chtěl chodit s takovým ubohým Smrtijedem?,". Draco v jeho očích uviděl růžové záblesky a hned to pochopil. Proto si ho přitáhl k sobě a vášnivě jej políbil.
---
Harry se v tu ránu vzpamatoval.
,, Ginny, tímhle je mezi námi konec," zavrčel na ni zlostně a přitáhl si blonďáčka do polibku. Ten mu ho radostně oplácel. Zase se mu však udělalo špatně, takže se chytl za břicho a rozdýchaval to.
,, Draco, v pohodě?" chytl ho černovlásek za ruku. Draco se podíval do jeho zelených očích a pak začal dávivě zvracet, což Harryho hrozně vyděsilo.
---
T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
FanficDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...