Hagrid zrovna šel s Tesákem na obchůzku kolem lesa. Náhle uviděl někoho na zemi. Přišel blíž a uviděl mladého Malfoye, tváře měl pokryté krví a bylo vidět, že je v bezvědomí. Mohutný muž k němu přišel a zvedla ho, nesouc jej na ošetřovnu.
---Harry se hrnul na ošetřovnu, protože tam Draco opět skončil. Přišel tam a již pomalým krokem došel k lůžku. Utřel mu krvavé a sedl si na židli, načež blonďáka chytl za ruku. To Draca probudilo a on se opatrně posadil. Sáhl si na krk a ucítil tam opět ten elektrický náramek, chtěl se natáhnout po něčem, čím by to zakryl, ale pohled mu utkvěl na Harrym, který ho pozoroval.
,, Proč máš na krku ten náramek?"zeptal se jej hned.
,,Eh, to je taková ozdoba," vymluvil se Zmijozel. Harry poznal téměř ihned, že zalhal, protože pokaždé, když to dělal, tak si motal na prst pramen vlasů. A tak se nahnul a podíval se na ten náramek. Uviděl nějaký tlačítko a tak ho zmáčkl. V ten moment Draco vykřikl bolestí a sesunul se v agónii na lůžko. Černovláska to zděsilo a hned to vypl.
,, Promiň mi, Draco, to jsem nevěděl," omlouval se hned a vzal si ho do náruče a pokusil se náramek sudnat, avšak nešlo to. Draco byl stále v bolesti, bylo to vidět. Tak ho Harry políbil na rty a pak mu začal oblíbavat krk. Blonďák příjemně mručel, bolest úplně zmizela.
---
Hermiona dnes přišla místo Harryho za Dracem. Sedla si za ním a on odtrhl pohled od knížky.
,, Ahoj, Hermiono," usmál se na ni hned. Měl strašné kruhy pod okem a zakryté oko a nebyla mu vidět tvář, jen ústa.
,, Ahoj, Draco," oplatila mu pozdrav a sedla si k němu a udělala něco, co by nikdo jiný neudělal. Hbitě mu sundala pásku i masku. Draco ani nestačil zareagovat, jak byla rychle.
,, U Merlina, Draco, kdo ti to udělal?," byla skutečně zaskočená. Aristokrat sklopil hlavu na ruce.
,, Zabili by mne, kdybych ti to řekl," špitl upřímně.
,, Ach, Draco, ty musíš tak trpět," stiskla mu Hermiona ruku, ,,nech Harryho ať ti od té bolesti pomůže a hlavně mu to, co nejdřív ukaž," mile se usmívala a Draco se usmál nazpět a kývl hlavou. Pak si vzal své věci zpět. Večer opět musel na experimenty, bolelo to víc než předtím, málem ho zabili. Takže se vrátil na ošetřovnu skoro mrtvý.
---
Harry opět utíkal na ošetřovnu, když zjistil, že tam jeho přítel leží a prý málem umřel.
,, Draco, musíš mi říct, co se děje," naléhal na blonďáka, jakmile se probudil.
,, Někdy jo, Harry," usmál se chabě jeho přítel, bylo vidět, že je unavený. Tak so k němu černovlásek lehl a společně usnuli.T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
FanfictionDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...