°First Time°

12 1 0
                                    

Harry neklidně chodil sem a tam. Draco večeru někam zmizel a on o něj měl strašlivý strach, hledal jej téměř všude. Nyní ho šla hledat i Hermiona. Uslyšel kroky a uviděl blonďáčka. Hned se k němu hrnul.
,, Jsi v pořádku? Co je tohle?," kontroloval jej hned, vida jeho černé krve kolem oka. Draco však neodpověděl, jen přitiskl rty na ty jeho. Harry se hned připojil a vyzdvihl ho, Zmijozel mu obmotal nohy kolem a oba se otírali o rty. Harry se s ním svalil do postele, stále líbajíc jeho hebké rty. Všiml si obvazů a trošku zneklidněl. Draco ho však líbal čím dál tím víc toužebně, tak se poddal.
---
Scéna 15+. You have been warned!!
Harry sundal Dracovi tričko a začal mu dělat motýlý polibky od krku až dolů. Blonďáček se pod ním svjíjel a vydával vzdychy. Kousl ho do krku a začal jej sát, což vyloudilo z Zmijozelových úst hlasité zasténání. Pak mu sundal kalhoty a začal mu mnout bouli v boxerkách, jenž mu sundal následovně a jazykem přejel po žaludu. Draco velmi hlasitě zavzdychal, když vzal Harry jeho mužství do úst a začal mu jej kouřit. Jakmile se mu mladý aristokrat udělal, tak si černovlasý sundal zbylé oblečení a strčil své mužství do Dracovi úzké dírky a prudce přirazil, což vyvolalo u muže pod ním slatsný vzdech. Nebelír si, ho otočil k sobě, začal jej líbat na opuchlé rty. Miloval, jak Dracova bledá pokožka přitom znachověla. Začal přirážet s větší vervou a blonďáka víc a víc sténal tou rozkoší. Vnikal do něj velmi tvrdě a Dracovi to očividně nevadilo. Když Harry uslyšel, jak se blonďák opět udělal, čímž začal do něj ještě tvrději vnikat a i on se do něj udělal. Pak spolu šli do sprchy, ale oba byli příliš rozpálení, tak do něj Harry vnikl znovu. A Draco již poněkolikáté vzdychal Harryho jméno, jak do něj tvrdě přirážet.
,, H-Harry," vzdychl Zmijozel opravdu nahlas a s prudkým vydechnutím vyvrcholil. Nebelír zavrčel a několikrát do něj prudce přirazil než do něj opět vyvrcholil. Pak se oba po umytí zvedli a oba vyčerpaně usnuli.
---
Draco sebou prudce trhl a pohotově si zacpal ústa, aby nezakřičel. Opět se mu zdál sen o sobě samém, ale opět za vize co mu ukázal pán Zla. Z očí mu začaly stékat slzy. Políbil Harryho na čelo, oblékl se a odešel.
---
Harry se probudil a hlasitě zívl. Hmátl vedle sebe a nahmatal jen chlad. Zamračil se a podíval sna druhou stranu postele. Draco někam zmizel. Tak se zvedl a oblékl si tepláky a Nebelvírskou mikinu a šel ho hledat.
,, Draco, zl-" zarazil se, když se k němu vrhla Ginny.
,, Harry, zlato, ani nevíš, jak mi bylo líto, že jsem se s tvou rozešla," dělala ze sebe úplně nešťastnou, ,,co kdybychom se k sobě vrátili?," nalepila se na něj a svůdně zamrkala. Harry nestačil nic říct, protože se mu přilepila na rty.
---
Draco zrovna šel za Harrym, když vtom uviděl, jak ho ta Weasleyová hladově líbá. Vzbudila se v něm taková zuřivost, že se jeho část vlka a celý démon vyplnila na povrch. A tak si čupl a prudce se objal nohy a křečovitě zavřel víčka, aby to ovládl.
,, Draco! Draco, co ti je?!," uslyšel vyděšený hlas Hermiony, která se naštvala na Ginny, ale když uviděla svíjejícího Zmijozela, tak se k němu vrhla.
Oslovený zprudka otevřel plamenné oči, z nichž začaly stékat černé slzy. Hnědovláska zalapala po dechu a ohromeně se odtáhla. Draco hmátl po ostrém předmětu a hbitě si jej zarazil do ramene. Hermiona vykřikla překvapením, když jí do klína spadl Zmijozel od krve a v bezvědomí.
---
Harry se prudce odtrhl od Ginny a odžduchnul ji stranou.
,, Draco, u Merlina!," spadl před něj na kolena a snažil se ho probudit.
,, On si vrazil nůžky do ramene," zašeptala omámená Hermiona. Harry se na ni zaraženě podívala a přitlačil ruce na Dracovi ránu.

His soul [Drarry] Where stories live. Discover now