*Surprise*

12 1 0
                                    

Harry se prudce odtrhl od Ginny a odžduchnul ji stranou.
,, Draco, u Merlina!," spadl před něj na kolena a snažil se ho probudit.
,, On si vrazil nůžky do ramene," zašeptala omámená Hermiona. Harry se na ni zaraženě podívala a přitlačil ruce na Dracovu ránu.
---
Draco ležel na lůžku a prohmatával si ránu, kterou si udělal sám, aby se přede všemi nepřeměnil. Vtom si k němu sedla nějaká osoba, tak se otočil. Seděla u něj Hermiona a divně se na něj dívala.
,, Děje se něco?," vyklenul obočí blonďák.
Hermiona se však natáhla a prudce mu zatlačila na ránu. Draco se neovládl a nelidsky zařval a ohnal se po ní pařáry, které nyní porůstaly jemnou černou srstí. Hermiona však stihla uhnout. Draco prudce vstal, byl již v polopřeměně. Měl již uši a krátkou srst. Stvoření na hnědovlásku zavrčelo.
,, Proboha," vydechla Hermiona zaskočeně. Draco otevřel tlamu a začal kousat obojek na krku, nevšímajíc si Hermiony. Neměl žádné příkazy od stvořitelů. Po chvíli se proto proměnil zpět.Draco seděl na zemi a záměrně se na Hermionu nedíval. Ta se zvedla a přisedla si k němu.
,, Teď mi vážně dlužíš vysvětlení," zašeptala vlídně. Blonďák však zavrtěl hlavou a odmítal cokoliv říkat. Nebelvírka si povzdechla a nechala jej.
---
Harry sledoval blonďáčka před ním a dumal, co s ním je. Měl zahalený celý obličej, jen jedno oko nezakrytý, aby mohl vidět. Choval se poněkud vyhýbavě, Harry nechápal proč. Draco byl již dlouho jeho přítelem a zajímalo jej, co se s ním děje. Opatrně se natáhl a stáhl mu masku i pásku a zalapal po dechu, jakmile uviděl ty zašité jizvy. Aristokrata to probudilo a Harry následně bolestivě dopadl na zem, zírajíc před sebe na naštvaného blonďáka.
,,Proč jsi to udělal?," zasyčel Draco přeskakujícím hlasem, jak byl naštvaný.
,, Na tobě někdo experimentoval..," vydal ze sebe Harry totálně zaskočeně. Dracovi došlo, že viděl ty jizvy a neměl, co na to říct. Harry si ho přitáhl k sobě.
,, Draco, kdo na tobě experimentuje?" zeptal se. Blonďák mlčel a schoulil se mu do náruče a zavřel oči. Harry si vzdychl a kolébal svého přítele ze strany na stranu.
---
Draco běžel ze Zapovězeného lesa ve své podobě Darkwrka, což znamenalo, že se jim to podařilo. Odrážel se svými mohutnými tlapami a v tlamě nesl pár obětí, které mu mu přidělil jeho pán. Zvíře je položilo na zem a začalo je konzumovat. Pak uslyšel zvuk a otočil směrem k němu hlavu a nastražil uši. Uviděl Hermionu, tak se sklidnil a proměnil se zpět a vzal si další kus masa.
,, Už mi to došlo, Draco," podívala se na něj Hermiona a Dracovi zaskočilo a podíval se na ni se strachem vepsaným v očích.
,, A hodlám ti pomoc," dodala s úsměvem.
,, Díky," usmál se na ní nazpět. Draco jedl syrové maso s krví a povídal si s Hermionou. Pak si však všimla toho obojku.
,, Oni ti dali elektrický?" pronesla překvapeně. Draco zdráhavě přikývl a Hermiona jej objala.
---
Harry se díval na pozvánku v jeho rukou a váhal, jestli má Draca pozvat. Pak se jeho blonďák objevil s krásným úsměvem. Černovlásek se usmál taky a políbil ho.
,, Ty, Draco, půjdeš se mnou na ples jako doprovod?," zeptal se Harry po chvíli váhavě. Zmijozel se zarazil a široce se usmál.
,, Ano, půjdu," zněla odpověď, jež vyvolala v Harrym obrosvou radost.

T.B.C

His soul [Drarry] Where stories live. Discover now