1.2

811 74 48
                                    

Selam!

Nasılsın?

Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz <3

Keyifli Okumalar...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Gereksiz insanların ilişkilerini dinlemek istediğimi sanmıyorum...

Gereksiz insanlar...

Gereksiz...

Sen kimsin de bana gereksiz diyorsun lan düdük!? Senin o kolunu alır, birbirine geçirir, ters çevirir- terbiyem bu cümleyi bitirmeye yetmedi.

Çınar Bey dediği gibi Çağla'yı da alıp gitmişti. Bu söylediklerinden sonra beni bekleyeceğini sanmıyordum zaten ama saat geç olmuştu beklesen ölür müsün? Bu kadar da aptal bir ayı olunmaz.

Allah'tan Emre ile Berk vardı da beni yalnız bırakmadılar. "Çınar'ı kafana takma. Bir şeye sinirlenmiştir sana patlamıştır. Boş ver." Öyle kolay olmuyor o işler canım.

"İyi de, başka bir şeye sinirlendiyse sinirini niye benden çıkarıyor? Stres topu muyum lan ben?"

Berk bana sarıldı. "Aşkilotam cidden boş ver. Yarın kendine gelir. Gelmezse de getiririz." Güldü. Niyeti kötü olmadığı için bu kadar rahattım.

Gelsin bakalım kendine.

***

"Aryacığım! Geldin mi?" Tipik Türk sorusu. "Ben bu soruyu cevaplamaktan bıktım, sen bıkmadın anne!"

"Ne var kız! Biraz kibar anne olalım dedik. Ne var yani? Ergene bak."

"Ama anne senin benden daha iyi laf sokman bu ilişkiyi bozar. Benden söylemesi."

"Kız sen regl misin? Ne bu atar?"

Sinirli sinirli odama çıkarken annem de peşimden geldi. "N'aptınız bakayım. Anlat hadi."

"Sohbet ettik işte."

"Çınar ile Çağla senden önce geldi. Niye onlarla gelmedin?"

"Canım istemedi. Alışmışım tek tabanca takılmaya. Bastım tekmeyi."

"Manyak. Vallahi manyak." dedi ve söylene söylene odadan çıktı. Arkasından bağırdım. "Çünkü senin kızınım!"

Annemi kızdırmaya bayılıyorum.

Aşağı, su içmeye inerken zil çaldı. Kapıyı açtım. Gelen Çağla'ydı. "20 dakika önce beraberdik Çağla. Çok mu özledin beni?"

Beni umursamayıp içeri geçti. Anneme selam verip odama çıktı.

"Ne oldu Çağla."

"Ben Onur'a yazdım."

"E, ne güzel işte." Nefesini verip yatağa sırt üstü atladı. "Ama öyle değil."

"Bilinmeyen olarak falan mı yazdın?" Yerinde doğruldu. "Saçmalama kızım ben direk belli ederim."

Peki, ne olmuştu?

"Söylesene kızım. Çatlatma insanı."

"Görüldü attı."

"Ne yazdın da görüldü attı?"

KOMŞU KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin