Selam!
Nasılsın?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Umarım beğenirsiniz <3
Keyifli Okumalar...
••••••••••
Sabah alarm sesi ile gözlerimi araladığımda, alarmı erteledim. Sonra tekrar çalmaya başladığında ve ben ona adeta sanat eseri olabilecek nitelikte bir el hareketi çektiğimde, içeri annem girdi.
Hayattaki şansım ektedir.
Elimi yavaşça indirip şirince gülümsedim. Annem kaşlarını çattığında yataktan kalktım.
"Ağzını hâlâ pul biber ile doldurabilirim."
İçimden, pul biber ellerime hakim olamaz derken dışarıya bunu "Tamam anneciğim." olarak yansıttım.
Memnun olmuşçasına gülümsedi. "Hadi gel kahvaltı hazır." Odadan çıkarken arkasını döndü ve ekledi. "Her zamanki gibi bi' kuş sütü eksik."
Gülerek banyoya gittim. İşlerimi halletitiğimde üzerimi de giyinip aşağı indim.
"Güzel haberlerim var."
"Gönder gelsin sultanım."
Tabağıma yumurta koyarken, "Baban gelecek." dedi. "Süper haber! Ne zaman?"
"Tam gününü söylemedi ama bu hafta gelir." dedi ve haşlanmış olan yumurtamı ikiye böldü. İyi de ben yumurta sevmem!
"Anne yumurta sevmedigimi biliyorsun. Neden yapıyorsun?"
"Sucuklu yumurta yapınca yiyorsun ama?"
"Kendin söylüyorsun. Adı üstünde, 'sucuklu' yumurta."
"Okula giderken yapmam. Ağzın kokar."
"Hani dişlerimi fırçalıyorum ya anneciğim." dedim suratımı şekilden şekile sokarak.
"Onun kokusu çıkmıyor." dedi. "Çok konuşma okula geç kalacaksın."
Yavru kedi bakışlarım ile bir ona bir önümdeki yumurtaya baktım. Anladığını umarak şirince sırıttım.
Bir süre baktı ama en sonunda "Tamam yeme, hadi kalk." dedi.
Sevinçle ayağa kalkıp bir tane pişi ve salatalık aldıktan sonra annemi yanağından öpüp kapıya yöneldim. "Esma Sultan, sen mükemmel bir varlıksın."
Ayakkabılarımı giyip evden çıktım ve karşı kapının zilini çaldım.
Kapıyı, Nihal Teyze açtı. "Aryacığım biraz bekleyeceksin çünkü bizim rapunzel daha hazırlanamadı."
Rapunzel derken Çağla'dan bahsediyordu umarım yoksa 'Rapunzel Çınar' olarak hafızama kazınacaktı.
İçerden söylenerek Çağla geldi. "Ben değilim anneciğim prenses olan. Çınar Efendi hâlâ kravatını bağlamaya çalışıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI | Texting
Genç Kız EdebiyatıArya, Ankara'dan İstanbul'a taşınırken arabada canı çok sıkılır ve online bir arkadaşlık uygulamasından birilerine yazmaya, onlar ile kafa bulmaya karar verir. Ama aynı zamanda yeni taşındıkları apartmanda bir belası vardır. Karşı komşularının oğlu...