Selam!
Nasılsın?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Umarım beğenirsiniz <3
Keyifli Okumalar...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Berk yardımına ihtiyacım var." dedi çocuk. Ona, yardım etmeyeceğini söylemişti çünkü çok geçmeden konuşmayı bitirmek istiyordu.
Aslında istemiyordu ama onun kim olduğunu bildiğini bilse sinirleneceğini ve üzüleceğini biliyordu. Artı olarak Çınar'a tavır alacaktı.
Yine de gönlü razı gelmedi ve fikrini değiştirdi. Soruların cevaplarını atacaktı.
"Oo, sarı papatya bizden yardım istiyor öyle mi?" Berk'in sarı papatya demesi ile Çınar, gülümsedi. 'Sarı papatya' lakabını ona Arya takmıştı. Herkesin içinde sinirleniyor gibi davranıyordu ama içten içe hoşuna gidiyordu.
Detayları atlayarak her şeyi anlattı Çınar, Berk ile Emre'ye. Emre de yanlarındaydı. 3 arkadaş kızlardan bir süre uzaklaşmak için Berklere gelmişlerdi. Evi diğerlerinden uzakta diye sürekli şikayet ediyordu zaten.
"Hmm... Bilemiyorum. Biraz düşünmem lazım." Berk'in kendini beğenmiş konuşması ile gözlerini devirdi Çınar.
"Sadece soruları atacaksın. Götün kalkmasın."
Berk, tek kaşını kaldırarak "Cevapları bana da atacaksan neden olmasın?"
"İyi."
Çınar konuyu bu noktada kapatmak istiyordu ama Emre engel oldu.
"Sen niye Alper ile yakınlaşmasını istedin?"
"Çünkü o zaman Arya olduğunu bilmiyordum. Konuştuğum her kimse o, onunla ilgilenecekti ve Arya Alper ile hiç konuşmamış, onu tanımamış, beğenmemiş olacaktı."
Berk, "Oha, çok mantıklı lan." derken Emre, "Arya'dan sanane. Kız istediği ile konuşabilir, sevgili olabilir." dedi.
Çınar, yüzüne çarpılan gerçekle yüzleşti. Genç kızdı, güzeldi, akıllıydı. Her erkeğin sevgili olmak isteyeceği biriydi Arya.
Ama sorun şuydu, Çınar'ı ne ilgilendiriyordu?
İlgilendirip ilgilendirmemesi umrunda değildi. Sadece Alper'i sevmiyordu. O, Arya'ya lâyık değildi.
"Alper'i sevmiyorum."
"Başka biri olsa sorun yok yani?"
"Of, Emre! Yeter artık. Nereye varacaksın bu sorularla?"
Emre bir şeyleri netleştirirken, Berk elinde mısır ve kolasıyla konuştuklarını anlamaya çalışıyordu ve pek dinlemediği için anlamamıştı. O da Elvin'i düşünüyordu. Acaba gerçekten düşündüğü gibi sessiz, masum biri miydi? Yoksa dışarıya mı öyle gösteriyordu?
"Hiç."
Emre'nin verdiği cevap ile gözlerini devirdi Çınar. Yeterdi bu konuyu konuştukları, uzatmanın anlamı yoktu.
"Ayrıca Berk, Arya sana sınavın nasıl geçti derse sakın iyi geçti deme. Yoksa anlayabilir."
***
Pilavlı Sohbet
Siz: Pişştt
Siz: nabünüz lan
Çılgın Kaplumbağam: öyle oturuyom
Çılgın Kaplumbağam: seen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI | Texting
Literatura FemininaArya, Ankara'dan İstanbul'a taşınırken arabada canı çok sıkılır ve online bir arkadaşlık uygulamasından birilerine yazmaya, onlar ile kafa bulmaya karar verir. Ama aynı zamanda yeni taşındıkları apartmanda bir belası vardır. Karşı komşularının oğlu...