Selam!
Nasılsın?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Umarım beğenirsiniz <3
Keyifli Okumalar...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Birkaç bölüm izledikten sonra Nick denen şerefsize gıcık olmuş, Eddie'ye de aşık olmuştuk.
Şu anda da herkes uyuduktan sonra tuvaletim geldiği için aşağı iniyordum. Yatmadan önce yap işte çişini niye uykunu bölüyorsun ki!
Yürüken bir takım ayak sesleri duydum. Ya evde hırsız varsa?
Salak salak konuşma evdekilerden biridir.
Ses salondan geliyordu o yüzden filmlerdeki salak kızlara ne kadar kızsamda salona yöneldim. Çünkü ben onlar gibi çelimsiz değilim. Kodum mu oturturum.
Fakat ne olur ne olmaz, göte gelmeyeyim diye kenarda gördüğüm beyzbol sopasını elime aldım.
Arkadan sessizce yaklaştığımda hâliyle beni görmedi. Tam bir hırsız tipi vardı.
Arkası dönük.
Siyah, kapüşonlu hırka ve siyah eldiven giyiyordu. Yani... Duh!
Elimdeki sopayı birden kafasına geçirdim. Yere yığıldı. Çok az bir ihtimal ama belki Çınar'dır diye sırt üstü çevirdim ama değildi.
Eee, ne yapacağım şimdi?
Öldü mü lan acaba?
Ölmediğini teyit etmek için nabzına baktım. Şükür ki yaşıyordu. Sadece bayılmıştı.
Yukarı çıkıp Çınar'ın odasına girdim. Evet, onu uyandıracaktım. Evdeki tek erkek oydu sonuçta. Hem o kasları boşuna yapmamıştı. Kullansındı.
Sessizce; "Çınar." dedim ama tabi ki uyanmadı. Ne bekliyordum ki. Bu sefer omzunu yavaşça (!) sarstım. "Çınar!" Bir şeyler mırıldandı ama hâlâ uyuyor.
"Lan Çınar!" dedim ve hızlıca ittim. Sonunda uyanmıştı ve şaşırtıcı bir şekilde sesli tepki vermedi. "Noluyor lan? Arya senin ne işin var burada? Artık gerçekten sapık bir takipçi olduğunu düşüneceğim."
Gerçekten gerizekalıydı. Gözlerimi devirdim. "Hayır salak çocuk. Aşağıda biri var. Yani baygın." Anlamamıştı. "Neden baygın?"
Soracağın soru bu mu gerçekten.
"E, bayılttım."
Vereceğin cevap bu mu gerçekten.
Kafası iyice karışmıştı. "Ben gece susadım ve aşağı indim. Ama salonda biri vardı. Bende senin olduğunu tahmin ettiğim beyzbol sopasıyla adamın kafasına -merak etme ölmedi- vurdum. Ne yapacağımı bilemediğim için de seni uyandırdım." Tabiki de ona çişimin geldiğini söylemedim.
"Hırsız mı?"
"E, yani." Gerçekten saf mıydı yoksa uykulu olduğu için mi böyleydi?
Bu arada yeni uyanmış bir Çınar Yılmaz gayet tatlı oluyor arkadaşlar bilginize. Yanaklarını mıncıklamamak için kendimi zor tutuyorum. Şerefsizin evlâdı zaten yakışıklı- Biraz daha suratına bakarsam eriyeceğim sanırım.
Yakışıklı olması kibar olduğu anlamına gelmez.
Yüzüne bakmamak için kafamı eğdim ama bu seferde görüş açıma baklavaları girdi. Şey, onları yiyebiliyor muyuz?
Ne diyorum ben ya!?
Yatmadan önce Paul Wesley'i izlemek bana iyi gelmiyordu sanırım.
O önden ben arkasından aşağı indik. Nasıl vurduysam hâlâ bıraktığım gibi duruyordu.
"Aferin Arya. Ne bok yiyeceğiz biz şimdi."
"Canım eve hırsız girmesi benim suçum mu?"
"Ama şu an bu adamın baygın burada yatması evet, senin suçun." Kahretsin ki bu doğruydu. "Annemleri uyandırsak?" diye bir fikir sundum. "Oldu! Mahalle ayağa kalksın sonra."
"Ben en azından düşünüyorum sen onu da yapmıyorsun."
"Hayret sen düşünebiliyor muydun ya?" Ona doğru bir adım attım. Fazla oluyordu bu çocuk. "Bana bak-"
"Ne oluyor burada?" Ve... Esma Çevik girer. "Çocuklar ne yapıyorsunuz bu saatte burada?" İmâ ile bize baktı. Ay yok artık daha neler!
Hırsızın önünde durduğumuz için daha görmemişti. Kenara çekildik. "Bismillahirrahmanirrahim! Arya eve erkek mi attın evladım!?"
Evet arkadaşlar annemin bana olan güveni sonsuzdur. Teşekkürler.
"Anne saçmalama. Eve hırsız girmiş ben de birden görünce yanlışlıkla bayıltmış bulundum."
"Yanlışlıkla? Nasıl yanlışlıkla yapmış olabilirsin anlatsana biraz?"
"Çocuklar şu an bundan daha önemli bir şey var." Eliyle adamı gösterdi. "Bu."
***
Annemden sonra bizim sesimize Nihal Teyze ve Çağla da uyanmıştı. Birkaç saat içinde de polis geldi. Beni bir merkeze götürmüş ifademi alıyorlardı. Aynı şekilde Çınar, Çağla, Nihal Teyze ve annemi de.
Çınar'ın tatlılığını ve baklavalarını es geçerek her şeyi anlattım. Umarım eksik ifade vermekten ve adalete engel olmaktan beni içeri atmazlardı.
"Çağla, Çınar neler oluyor burada?" 20'li ya da 30'lu yaşlarında olduğunu düşündüğüm genç ve karizmatik bir adam odadan içeri girdi.
"Dayı?"
••••••••••
Nasıl buldunuz?
Günün ikinci bölümü geldi. Bugün bir bölüm daha gelecek, bekleyin.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere <3
Takipte kalın!
Seviliyorsun...
~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI | Texting
Literatura KobiecaArya, Ankara'dan İstanbul'a taşınırken arabada canı çok sıkılır ve online bir arkadaşlık uygulamasından birilerine yazmaya, onlar ile kafa bulmaya karar verir. Ama aynı zamanda yeni taşındıkları apartmanda bir belası vardır. Karşı komşularının oğlu...