0.8

955 74 74
                                    

Selam!

Nasılsın?

Multimedya: Arya ve Emre

Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz <3

Keyifli Okumalar...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Çınar kalk."

"Çınar!"

Sabah kalkmış, üzerimi giyinip Çınar efendiyi beklemeye koyulmuştum. Avm'ye gidecektik ya.

Fakat bir saat oldu, iki saat oldu paşam hâlâ yatıyor. Saat 3 oldu be 3. Çağla gideceği yere gitmiş, annemler pazar alış verişine çıkmış, biz hâlâ evdeyiz!

Aklıma gelen fikirle Çağla'nın odasına çıktım. Dediğine göre Çınar'ı uyandırmak zor olduğu için -bizzat deneyimledim- şu maçlarda kullanılan kornadan almış.

Masasının üzerinde duran, Allah'ın bir lütfu olan şeyi elime aldım ve hızlı fakat sert adımlar ile odasına yürümeye başladım.

Giderken kulaklıklarımı almayı da ihmal etmedim.

Kapıyı açıp içeri girdim. O maay... Tişörtsüz yatıyordu. Kış günü olmaz ama. Hasta olursun falan. Ben bakarım.

Kendine gel Arya.

Çınar'ın karın kaslarından kendimi alıp, kulaklıklarımı da taktıktan sonra kornayı havaya kaldırdım.

3...2...1...

Sertçe kapağa bastırdım ve ortaya pek duymama rağmen kötü ve gürültülü bir ses çıktı. Onu düşünemiyorum.

Birden yerinde sıçrayarak uyandı. "Çağla kızım yapma diyorum sana şunu!"

"Yanlış tahmin."

Ayağa kalktı ve bana baktı. "Sen çok oluyorsun ama!" Hah! Ben çok oluyormuşum. Sen kendine bak be.

"Boş yapma da hazırlan. Daha seninle bir günümü mahvedeceğim." Ben odadan çıkarken güldü.

***

Sonunda hazırlanıp indiğinde gitmek için ayaklanmıştım ki; "Bence otur. Daha kahvaltı yapacağım."

"Ne demek daha kahvaltı yapacağım!" Sesimi kalınlaştırarak konuştuğumda güldü. "Karnım aç ve yemek yiyeceğim demek." dedi ve mutfağa yöneldi.

Of!

Arkasından gittiğimde menemen yapmak için malzemeleri çıkarıyordu. Yani tezgaha koyduklarından menemen yapacağını anlamıştım.

Bıkkınca sandalyeye oturdum. Bir saat bunu bekleyecektim birde.

Tavaya son olarak yumurtayı da kırdıktan sonra ekmek aldı ve masaya geldi. "İster misin?"

"Zıkkım ye."

"Bu istemiyorum demek oluyor herhalde. Peki, sen bilirsin." deyip güldü. Neden bu kadar çok gülüyordu?

"Annemler nerede?"

"Nihal Teyze senden ne kadar bıktıysa, kadın erkenden gitti." Gözlerini devirdi. "Nereye gitti?"

KOMŞU KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin