1.6

768 59 93
                                    

Selam!

Nasılsın?

Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz <3

Keyifli Okumalar...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Çağla'nın anlatımıyla...

Hava hafiften esiyor diye çıkmadan kapının yanındaki hırkamı aldım.

Arya'ya da söylediğim gibi yürüyüşe çıkıyordum. Zaten ona da nezaketen sormuştum ama benim canım arkadaşım nasıl bir ruh halinde olduğumu anlayıp kafamı dinlemem için gelmemişti.

Kantindeki olanlardan sonra moralim gerçekten de bozuldu. Düşünün, bir çocuktan hoşlanıyorsunuz ama o sizi umursamayıp ters cevaplar veriyor. Nasıl hissederdiniz?

Sahile geldiğimde kimsenin olmadığı bir köşedeki banka oturdum. Kulaklıklarımı da çıkarıp müzik açtım. Gelen şarkıyla gülümsedim. Bu şarkıyı çok seviyordum.

#Teoman - Gemiler

Sürekli çala ayarlayıp geriye yaslandım. Hafif bir rüzgar, denizde dalga vardı.

Aklıma gelen Onur ile gülümsemem soldu. Gerçi ne zaman aklımdan çıkıyordu ki.

Onur'u yaklaşık 1 yıldır falan seviyordum galiba ve Çınar, Emre ve Berk yeni öğrenmişti. Bilerek onlara söylememiştim çünkü özellikle Çınar beni vazgeçirmeye çalışacaktı.

Ama ben vazgeçmek istemiyordum. Aksine, Onur da beni sevsin istiyordum ama olmuyordu. Ben çok mu çirkindim?

Saçmalama gerizekalı.

O gün Arya yanlışlıkla ağzından kaçırınca Çınar önce, ona soylemediğim için kızmış daha sonrasında da anlatmamı istemişti. Anlattığımda ise bir nebze olsun sakinleşmiş, ne olursa olsun ona haber vermem için sıkı bir şekilde tembihlemişti. Her abi gibi kız kardeşini koruyor ve sahipleniyordu. Gerçi aramızda sadece 2 dakika vardı ama olsun.

Bu söylediğimi Çınar'a söylemeyin bana abi diyeceksin diye gezinir ortalıkta. Aramızda.

Teoman tam, Sen geçerken sahilden sessizce... Gemiler kalkar yüreğimden gizlice... dediği kısımda önümden Emre geçti.

"Emre!"

Bana döndü ve kaşlarını çattı. Neden burada yanlız olduğumu sorguluyordu galiba.

"Ne işin var senin burada?"

"Herkese açık bir alan burası Emre gelmem çok doğal değil mi?" Gözlerini devirdi. "Neden yanlızsın anlamında sormak istemiştim."

"Sıkıldım." Yanıma oturdu. "Doğruyu söyle."

"Neden yalan söyleyeyim canım a-a?"

"Canın sıkkın olduğunda sahile gelirsin. Biliyorum."

Kahretsin ki beni çok iyi tanıyordu.

Beni neden çok iyi tanıyordu?

"Tamam belki birazcık, çok azıcık, ufacık olabilir." dedim baş parmağımı ve işaret parmağımı hafif birleştirerek.

KOMŞU KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin