v minulém díle se událo:"Po tom co jsi předvedla ti dopuručuju před strigoji utíkat. Teď udělej deset koleček."
A tak to pokračovalo celou hodinu. Jestli si myslela, že ji bude šetřit, tak jí rychle vyvedl z omylu. Byl naštvaný. Nedivila se. A taky se zajímal o její pouto, ale o tom mu nic neřekne. Nesmí.Hned po tréninku šla za Lissou. Celé její tělo ji bolelo."Au.""Přesně, tak se cítím.""Vypadám, jak se cítím."Vcházely do kostela a Natalie stála mlela tu svou."Když mluvíme o mimoškolních aktivitách. To je Jess? Je víc sexy."Protože má vzhled Zeklosů, řekla si v duchu, ale podle jejího mínění zdaleka neměl na Ivana."Jo. Jess pořád vede na akademii v erotických snech.""Má, ale děsný charakter.""Jess má charakter? To jsem nevěděla. Nesuď knihu podle obalu.""Víš, že jsme v kostele?"Dimitrij to celé slyšel. Děvčata si ho nevšimly, protože uměl být velice tichý, když chtěl. To o čem se bavily se mu nelíbilo. Jess Zeklos měl hroznou pověst a on nechtěl, aby se s ním jeho Roza zapletla. To si on pohlídá. Pak se zarazil. Jeho Roza?"Je ti jasné, Rose, že ani stěny kostela nemůžou ochránit pravého hříšníka před blesky?""Drž mi místo v dhampírské sekci, blbečku."ooOooPři polední obchůzce si všiml Rose, jak se plíží na morojskou kolej a proto se tam ihned vydal. Dost ho naštvalo, když jí našel na klíně Jesse Zeklose, který se jí snažil kousnout. Ihned ho z ní schodil a Alberta ho vyhodila. Chtěl jí vynadat, ale všiml si, že se podivně napnula a vůbec ho nevnímala."Lisso, co to děláš?"Pak sebou zničeho nic škubla."Rose?""Lissa má potíže."Na nic nečekala a rozeběhla se pryč a on za ní. Tohle mu musela vysvětlit. Dohnal jí před pokoji Lisy, která klečela na zemi a na jejích dveřích byla pověšená mrtvá liška s rozpáraným břichem. Rose jí okamžitě pomohla na nohy a vedla jí do jejího pokoje."Slyšela jsem hluk, tak jsem se šla podívat. Bylo tam tolik krve. Už to zase začíná, co? Snažila jsem se jí vrátit život...ale..bylo příliš pozdě."To mu nedávalo smysl. O čem to mluvily? Rose vypadala, že ví o čem to mluví. Ta mezitím k ní poslala jejího kocoura a vyšla ven. On jí byl hned v patách. Viděl směr jejího pohledu a viděl, že si všimla sedativ, co měla ředitelka pro Lissu."Sakra co to Kirová vyvádí? Nedovolím, aby Lisse..""Dá Lisse sedativa a vylepšíme profil jejího strážce. Náš bezpečnostní systém drží zpátky strigoje, ne šikanu puberťáků.""Šikanu? Ty si myslíš, že to všechno je...""Rose!""Promiň. Děkuju, že si nic neřekl Kirové o..""Byla hloupost, že jsem připustil, že už máš blbinky sedmnáctek za sebou.""Hmmm, slunce...hezké. Chybí mi. Rozvrh vampírů je stupidní."Užíval si pohled na její tvář a spokojeně se usmíval. Takovou ji měl rád. Ne, takovou jakou byla v posledních dnech. Vůbec její chování nechápal."Podstupujeme jen malou oběť.""I velkou. Moje blbinky sedmnáctek už mám za sebou.""A co před hodinou? Chceš říct, že najednou ji dospělá a odpovědná?""Jen ti říkám, že chci být a musím být. Nauč mě víc než běhat do kola. O tom, jak utíkat vím dost a příští hodinu mě uč bojovat!"Naštvaně odkráčela a on si uvědomil, že se jí na pár věcí chtěl zeptat.ooOooZnovu spolu trénovaly, ale tentokrát už boj. Byla dobrá a rychle se dostávala zpět do formy, když se vracely do akademie, tak to nevydržel."Rose, počkej.""Co se děje?""Řekneš mi víc o tom poutu?""Proč bych měla?""Jsem na vaší straně. Chci vám pomoci.""Všimla jsem si.""Co tím chceš říct?""Odvedl jsi Lissu zpět na místo, kde jí chtějí ublížit a já ti mám být vděčná a poskytnout ti informace, aby pak mohly skončit u toho, kdo jí chce ublížit? Zapomeň.""O čem to mluvíš?""Nic ti neřeknu, Dimitrij.""Dříve jsi mi důvěřovala.""Dříve nebyla Lissa v nebezpečí.""Chci ti pomoct, ale pokud mi to nedovolíš, tak nic nezmůžu.""Tak se nesnaž. Slíbila jsem, že Lissu budu chránit a to dělám. To je jediné, co ti řeknu."Chtěla odejít, ale chytil ji za ruku."Nejsem tvůj nepřítel."
ČTEŠ
VA-Osudové setkání
VampirosAutorka: love-little-angel Každý ví, že se Rose a Dimitrij do sebe zamilovali poté, co ji a princeznu přivedl zpět na akademii. Co kdyby to, ale bylo úplně jinak? Co kdyby se setkaly už o pár let dříve? Rosemarie Mazur-Hathawayová už od malička jezd...