Hej älskling.❤️😍 Kan du inte komma hem? ❤️Det blev så fel.😭 Kan vi inte prata igenom det här? Jag saknar dig så sjukt mycket❤️❤️❤️
Och skickat. Stefan lägger ner mobilen och hoppas att hon ska svara. Han vill verkligen få hem henne. Vem annars ska vara hans kock, sexleksak, slagdocka, städare och kärleks givare? Det tar lång tid att bryta ned en ny och det vet han. Han vill heller inte att hon ska tro att hon kan komma undan. Han hatar hennes beteende och det kommer hon inte undan med. Men är det något mer? Något som han kanske inte vet om? Kan det vara så att hans kalla stenhjärta faktiskt känner något för detta objekt? Detta objekt som en gång i tiden var en kvinna som inte alltid var rädd. Som kunde göra nästan vad hon ville utan att konstant tänka på vad som skulle hända. Det kan så vara. Även om han inte visar det på något sätt. Knappt för sig själv.
Det plingar till och han tar snabbt upp mobilen från vardagsrumsbordet. Sms från Mamma:
Har du pratat med henne än?
Stefan har sagt till henne att de gjort slut. Om han sagt att hon försvunnit hade polisen blivit inblandat och det är ju inte så bra. För Stefan alltså.
Sms till Mamma:
Nej, inte än. Behöver hitta rätt tid.
Hon tror att det var Felicia som gjorde slut och att han är helt förkrossad. Från vissa vinklar är det ju typ sant.
Sms Från mamma:
Gör det. Hon måste få reda på hur du känner. En dag kommer det att vara försent och du kommer att ångra dig för resten av livet.❤️
Varför måste jag ha en sån smart mamma? Tänker Stefan innan han skriver tillbaka att han ska göra det snart. Han trycker in på Felicia och ser att det är öppnat.
DET ÄR ÖPPNAT! YES! tänker Stefan. Hon har inte svarat än men det är en bit på väg.
Snälla älskling😭❤🙏Jag skäms jättemycket😭❤❤❤😘😘
YOU ARE READING
Att säga ifrån (Pausad)
RandomAtt säga ifrån kan vara svårt, men ibland behöver man göra det. Det kan kännas tungt men det kommer att bli bättre. Felicia är en helt vanlig 24:åring men hennes sambo Stefan är en galning som kontrollerar och misshandlar henne. Felicia vill inte s...