Izuku Midoriya
Zielonowłosy zaczął coraz częściej przychodzić do pracowni, aby polepszyć czy naprawić swój strój lub zazwyczaj po prostu sprawdzić jak się miewasz.
Shoto Todoroki
Siedzi na każdej lekcji, tuż obok Ciebie, co za tym idzie nieraz zdarza mu się wypytywać o to co właśnie powiedział nauczyciel czy przypadkiem nie ma czasem drugiego długopisu. Dziewczyna za każdym razem krótko uprzejmie odpowiadała, lecz ostatnio zauważyła, że chłopak albo celowo nie przynosi długopisu, albo ma, tylko schowanego w plecaku. Uznała to za miłe, ale jednocześnie nieco irytujące. Jednak nie skomentowała tego.
Katsuki Bakugo
Przez to, że miałaś raczej przyjazne stosunki z resztą klasy, atakował Cię za każdym razem jak tylko rozmawiałaś lub jadłaś wspólnie z Izuku lub Todorokim. Skończyło się to tak, że raz nie wytrzymując usiadłaś naprzeciw niego na stołówce, mierząc go zła wzrokiem. Zirytowany zaczął wrzeszczeć, abyś przestała. Ku zdziwieniu innych od tamtego momentu zaczęliście wspólnie jeść wraz z Kirishimą, Denkim i Sero oraz nieraz Miną.
Denki Kaminari
Denki na co dzień jest sympatycznym chłopakiem, więc nawiązanie z nim rozmowy nie było problemem. Wasze wspólne przekomarzanie zaczęło się od tego, gdy znów użył za dużo mocy i zaczął się dziwnie zachowywać. Wtedy niewiele myśląc zrobiłyście mu z Jiro zdjęcie, wybuchając za każdym razem śmiechem. Ku twojemu zgorszeniu, kiedy raz zasnęłaś na kanapie, też tobie zrobił, i to nie jedno...
Tenya Iida
Rozmawialiście często ze sobą na temat książek
Eijiro Kirishima
Jako, że byłaś kuzynką Bakugo, jego najlepszego przyjaciela, którą blondyn jednocześnie omijał w szkole, a jednocześnie bronił jak oka w głowie, Kirishima został zobowiązany do częściowego pilnowania Ciebie, przed (jak określił to Bakugo "Rzekomymi potencjalnymi podrywaczami, jeśli o ile jacykolwiek się znajdą..."). Szybko przekonał się, że jesteś bardzo sympatyczną i zabawną dziewczyną.
Shõta Aizawa
Jako nauczyciele nie było możliwości, abyście nie mieli ze sobą żadnego kontaktu. Często przyłapywałaś jego uczniów, a on nieraz twoich... z tą różnicą, że do twoich bez żadnego większego powodu się przyczepiał. Uważałaś to za jedynie pretekst, aby przyjść do Ciebie, ponarzekać, a później posiedzieć z tobą i zobaczyć co robisz.
Dabi
Od początku nie polubiła Togi, przez co za każdym razem jak była niej zbyt blisko, wzdrygała się. Dabi widząc to, jakby od niechcenia, przyciągał Cię do siebie, zaczynając rozmowę o byle czym, milczał, albo uśpiona zasypałaś na jego ramieniu co mu kompletnie nie przeszkadzało.