W jaki sposób wyzna Ci miłość?

1.1K 76 25
                                    

Byłabym wdzięczna bardzo, jeżeli zostawicie po sobie, jakiś znak, chciałabym wiedzieć czy ktoś to w ogóle czyta, bo wkładam  w te preferencje dużo pracy...

Izuku Midoriya

Podczas waszego spaceru, kiedy zacznie mamrotać, wymsknie mu się, że chętnie przebywałby koło Ciebie jak najdłużej, a twoje wynalazki są równie niesamowite co ty.

Shoto Todoroki

Po ataku złoczyńców na obóz, zasłabniesz i stracisz przytomność, a rany dadzą o sobie znać. Przy twoim łóżku, gdy będziesz nieprzytomna. Ucałuje twoją dłoń, szepcząc, że zelży mu na Tobie.

Katsuki Bakugo

Poczuje napływ złości i zazdrości, gdy będzie świadkiem jak ktoś się do Ciebie zalecał. Był zły, bo nic nie mógł z tym zrobić, bo wiedział, że był dla Ciebie tylko przyjacielem. Gdy jego przyjaciele zapytają go po raz kolejny, dlaczego tak się denerwuje. Odpowie w złości, że mu na Tobie zależy i nie może znieść swojej bezradności. Gdy chłopak będzie chciał odejść, zobaczy Cię stojącą na korytarzu. Będzie chciał Cię ominąć, lecz nie pozwolisz mu na to, przytulając go do siebie.

Denki Kaminari

Pod wieczór, zdeterminowany, czując, że nie może się z tym dłużej ukrywać, zapuka do Ciebie do pokoju. Zamknie powoli drzwi i z ociąganiem usiądzie na łóżku. Zmartwiona zapytasz czy coś się mu stało, siadając koło niego. Ten przyciągnie Cię gwałtownie do Ciebie, szepcząc, że nie potrafi dłużej ukrywać uczuć do Ciebie. 

- Możesz mnie [T.I] wyśmiać, odrzucić lub zignorować, ale przynajmniej będę miał pewność dziewczyno, że będę pierwszym, który zamącił Ci w głowie...

Tenya Iida

Kiedy po uratowaniu Bakugo przyjdziesz do niego do szpitala, gdyż po tej chwili słabości jaka nastąpiła po uratowaniu Bakugo, tym razem przyszłaś go skarcić za jego lekkomyślność i o tym, że nic Ci nie powiedział. Gdy wejdziesz do jego pokoju szpitalnego, spojrzy na Ciebie, gdy staniesz nad jego łóżkiem. Wstanie, położy Ci dłonie na ramionach i nieco dygocząc, powie, żebyś się na niego nie złościła bo zrobił to, po części również dlatego, żeby Tobie nic się nie stało, bo wtedy nie wybaczyłby tego sobie. 

Eijiro Kirishima

Kiedy przyjdziesz do niego, podziękować za uratowanie kuzyna, na początku uderzysz go oburzona po głowie, mówiąc, że jak ostatni idiota bez namysłu się narażał. Zaraz po tym ze łzami w oczach przytulisz się do niego, drżąc, dziękując za uratowanie Katsukiego. Kiedy wyszeptałaś, że bałaś się, że coś Ci mu się stanie, nie wytrzymał. Odsunął się lekko od Ciebie, nachylił nad Tobą, łapiąc Twoją twarz w dłonie, aby powiedzieć z uspokajającym uśmiechem, że mimo wszystko i tak by wrócił do Ciebie i dla Ciebie, bo musi mieć Cię na oku ze względu swoich uczuć do Ciebie.

Shõta Aizawa

Podczas waszej kłótni. Gdy już miałaś od niego odejść, ten wymamrocze coś pod nosem. Za pomocą swoich bandaży złapie Cię i przyciągnie do siebie. Kiedy już miałaś na niego nawrzeszczeć, cały gniew zniknie w jednej chwili, gdy przytuli Cię mocno, szepcząc, że jesteś dla niego bardzo ważna i nie chce byś od niego odchodziła. Mówiąc to pocałuje Cię w czoło, czekając na Twój wybuch, który ku jego zdziwieniu nie nadszedł.

Dabi

Podejdzie do Ciebie i usiądzie blisko, całując Cię w policzek. Zaskoczona zapytasz, dlaczego to zrobił, na to ten z uśmiechem odpowie, że przecież może bez pytania całować swoją dziewczynę. Będzie to dla niego rzecz oczywista, czym zupełnie zbije Cię z  tropu.

Preferencje z BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz