W jakich okolicznościach po raz pierwszy Cię pocałował?

1.1K 45 9
                                    

Izuku Midoriya

Próbowałaś uspokoić chłopaka, przed wywiadem do lokalnej gazety. A to, że ostatnio miałaś wielką chrapkę na filmy romantyczne, do głowy przyszedł Tobie ten głupi pomysł. Zwracając się do chłopaka po imieniu, odwróciłaś jego twarz w swoim kierunku, po czym zbliżyłaś się ku niemu. Chłopak wydukał jedynie Twoje imię, nim złączyłaś wasze wargi w dość nieporadnym pocałunku. Gdy się odsunęłaś od niego, w nadziei, że choć trochę nabrał pewności siebie, zemdlał z tych wszystkich wrażeń.

Shoto Todoroki

W ostatnich dniach, chodziłaś strasznie przygaszona i jeszcze bardziej nieśmiała niż zwykle. Co nie umknęło uwadze Shoto. Wpadł na pewien pomysł, że wasz pocałunek powinien Ciebie rozchmurzyć. Dlatego nie zważając na korytarz pełny uczniów, a co gorsza waszą klasę tuż obok, chwycił Cię w talii, aby przyciągnąć do siebie i pocałować. Ze stresu i tak nagłego aktu cała się spięłaś, po czym uciekłaś, pozostawiając zaskoczonego chłopaka za sobą.

Katsuki Bakugo

Gdy pocałowałaś swojego chłopaka w policzek, stało się to obiektem żartów z Twojej strony, gdyż po tym nagłym akcie uczuć, poczerwieniał na uszach, mimo, że starał się to ukryć. Dlatego rozdrażniony, gdy byliście u niego w pokoju, słysząc twój nagły śmiech, powalił Cię zły na łóżko, mając ochotę przydusić się poduszką. Jednak przyszedł mu pewien pomysł do głowy. Uśmiechając się pewnie, przygwoździł Cię do materaca, całując. Gdy się od Ciebie odsunął, uśmiechnął się zwycięsko, widząc Twój wzrok. I to dopiero w tamtej chwili postanowił przydusić Cię poduszką, aby wstać i zadowolony wyjść do łazienki.

Denki Kaminari

Zważając na Twoją umiejętność, zabawne było to, że zarówno on jak i niekiedy ty, baliście się ciemności. Dlatego podczas festiwalu, w domu strachów, przysunął się do Ciebie. Pragnął wyszeptać żartem, że wszystko będzie dobrze. Jednak zamiast twojego ucha napotkał Twoje usta. Chłopak wrzasnął, po czym przepraszając, pociągnął Cię dalej, aby znów wrzasnąć, gdy napotkał wyskakujący manekin wampira.

Tenya Iida

Był zbyt nieśmiały, aby zainicjować pierwszy pocałunek, tak jak jest on przedstawiony w filmach. Wyidealizowany, szaleńczy, namiętny. Pewnego dnia, gdy odrabialiście razem lekcje w jego pokoju, nachylił się nad Tobą, z zamkniętymi oczami, aby cmoknąć Cię w usta. Z początku nie wiedział, czemu ludziom się to podoba, zastanawiając się, że mało prawdopodobne jest to, że po przeczytaniu tylu poradników na ten temat, zrobił to źle. Jednak gdy złapałaś go za barki i nie pozwoliłaś mu się odsunąć, z motylami w brzuchu, odwzajemnił pocałunek.

Eijiro Kirishima

Wbił sobie do głowy, że Mało Męskie byłoby to, że to ty zainicjowałabyś pierwszy pocałunek. Podczas cotygodniowego sobotniego maratonu filmowego, gdy wszyscy już poszli (bo film był dla nich zbyt nudny), został z Tobą, gdy jako osoba zaproszona nie chciałaś tak wybrzydzać. Poza tym, nie wiadomo dlaczego, film Cię zaciekawił. Dlatego korzystając z okazji, przysunął się do Ciebie. Czując motyle w brzuchu i to jak blisko jesteś niego, ręce zaczęły mu się trząść. Niby przypadkiem Cię objął, przysuwając do Ciebie. Oczekiwał twojej twarzy, wpatrzonej w jego. Zamiast tego zobaczył, Ciebie wciąż zafascynowaną filmem, nawet nie zauważając jego starań. Kirishima u progu cierpliwości, z nagłego przypływu paniki, powalił Cię na kanapę i niewiele myśląc pocałował Cię. Jakie było jego zmieszanie, gdy nie dostrzegł tego, że nie zostaliście wcale sami, i na fotelu obok z dwuznacznymi uśmiechami patrzyli na was Mineta i Denki.

Shõta Aizawa

Nie wiedziałaś dlaczego, ale pomyślałaś, że była to właściwa chwila. Sprawdzał on sprawdziany swojej klasy, siedząc nad nimi od godziny, mamrocząc co chwila jakieś słowa pod nosem, kreśląc słowa na kartkach. Miał w zwyczaju takie rzeczy pozostawiać na ostatnią chwile. Widząc jego starania, podeszłaś do niego. Spojrzał na Ciebie, zmęczonym wzrokiem, oczekując jakiegoś koślawego komentarza z Twojej strony. Jego było jego zdziwienie, gdy poczuł Twoje wargi na własnych. A Aizawa takich okazji, nigdy łatwo nie przepuszczał. Dlatego jego uczniowie usłyszeli następnego dnia wytłumaczenie, że zostawił ich sprawdziany w domu.

Dabi

Podczas waszej kłótni. Zła, chciałaś odejść, lec ten zły złapał brutalnie twoją twarz, aby obrócić Cię w swoim kierunku i niedelikatnie pocałować, wpychając swój język do Twoich ust. Mimo Twojego sprzeciwu i uchwytu na ręce, nie przestał. Nie dając Ci złapać tchu, oderwał się od Twoich warg, gdy w pełni się zadowolił. Odprowadził Cię z uśmiechem, widząc łzy w kącikach twoich oczy. Łzy bezradności.

Preferencje z BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz