Jak minęła wam wasza mini wigilia?

1K 33 0
                                    

Izuku Midoriya

Chodzicie do innych klas, jednak wręczyłaś mu własnej roboty prezent, obserwując jego zakłopotanie i rumieńce, gdy wręczał Tobie swój.

Shoto Todoroki

Przez całe spotkanie w klasie siedział obok Ciebie, obserwując Cię bacznie kątem oka. Gdy w końcu cicho zapytałaś o co chodzi, nachylił się nad Tobą i chusteczką usunął z Twojej twarzy okruszki, po czym się odsunął.

Katsuki Bakugo

Zmusiłaś go, aby założył czapkę Mikołaja, gdy mięliście rozdawać klasie prezenty, chociaż miało to odwrotny skutek, niż zamierzałaś. Niemal rzucał prezentami w innych, krzycząc różne słowa oblegi. Jego temperament nagle znikł, gdy na uboczu po wigilii, przed szkołą, wręczyłaś mu własny prezent, całując szybko w usta. Czapka Mikołaja zsunęła mu się z głowy, patrząc na Ciebie oniemiały. Odkrzyknął coś ci na odchodne, po czym zaczął wracać do domu, przyciskając mocno do piersi prezent od Ciebie.

Denki Kaminari

Miał zapalić świeczki, a podpalił zamiast tego obrus w klasie. Skończyło się na szczęście bez zniszczeń i rannych, ale jadł z dala od innych za karę, z dala od ognia, przy parapecie.

Tenya Iida

Wszystko musiała przebiec perfekcyjnie w jego mniemaniu, lecz od początku wszystko nie szło po jego myśli. Kiedy już miał wyjść z siebie, złapałaś go za dłoń, mówiąc, że na tym polega swego rodzaju magia świąt, po czym podziękowałaś za jego starania, całując go w policzek. Zawiesił się, dukając coś pod nosem. 

Eijiro Kirishima

Rano wręczyłaś mu prezent, szybko składając życzenia, po czym odbiegłaś, pozostawiając go w osłupieniu. Miałaś jeszcze dużo do roboty we własnej klasie. 

Shõta Aizawa

Nie licząc małych wigilii klasowych, o ile wigilie w U.A można nazwać małymi... Urządziliście sobie, swoją własną, wręczając sobie nawzajem prezenty.

Dabi

Nic nie zrobiliście, ponieważ byliście zajęci czym innym. Za to z Togą, przyozdobiłaś nieco kryjówkę lampkami oraz ozdobami świątecznymi. Widziałaś po oczach niektórych, a raczej ich zachowaniu, że imo wszystko pragnęli tej małej wigilii i świątecznego klimatu.

Preferencje z BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz