Izuku Midoriya
Zaczyna się stresować, zakłopotany nie wiedząc co zrobić. Ku Twojemu zgorszeniu zaczyna mamrotać do siebie, czerwieniąc się. W takich chwilach musisz odłożyć swe uczucia i emocje na bok, aby uspokoić Izuku, gdyż zaczyna świrować.
Shoto Todoroki
Patrzy na Ciebie niezrozumiale, pytając czy coś Cię boli, z powodu, że Twoja twarz robi się cała czerwona i masz zacięty wyraz twarzy.
Katsuki Bakugo
Widząc Twoje zdenerwowanie, aby Cię specjalnie jeszcze bardziej zdenerwować, kontynuuje rozmowę, pytając Cię co chwilę czy czasami nie masz coś do dodania, nawet nie dając Ci się wypowiedzieć.
Denki Kaminari
Zaczyna się stresować, szybko próbując Cię uspokoić, mówiąc głośno, że to nie powód do zazdrości, przez co obrywa mu się, na co szybko przeprasza.
Tenya Iida
Stoi skołowany, odnajdując Twój wzrok, przez który zatrzymuje się i nie potrafi wydobyć z siebie żadnego słowa.
Eijiro Kirishima
Zaczyna Cię dźgać w policzek, które zazwyczaj nadymasz, gdy jesteś zazdrosna. Chcesz go od siebie jak najszybciej odsunąć, lecz nie pozwala Ci na to, uśmiechając się gromko.
Shõta Aizawa
Wzdycha głośno, po czym przekręca oczami, klepiąc Cię od niechcenia po głowie i odchodzi, przez co jedynie potęguje Twoją złość.
Dabi
Przygląda Ci się bacznie, mówiąc, że wyglądasz uroczo, gdy jesteś zazdrosna.