Z kim byłaś w drużynie podczas pojedynków klas i czym się wykazałaś?

543 16 0
                                    

Wracam z oglądaniem nowego sezonu, wracam także z rozdziałami tutaj! Kto tęsknił? 

Izuku Midoriya

Nie uczestniczyłaś w tych pojedynkach, ponieważ należysz do innej klasy o innym profilu

Shoto Todoroki

Drużyna druga. Mimo przegranej, wykazałaś się dużą zaradnością. Mnożyłaś i tworzyłaś iluzje swoich towarzyszy, skutecznie myląc wroga. Wiedząc, że Momo została pokonana, ruszyłaś na pomoc Tokoyamiemu, ale przybyłaś za późno.

Katsuki Bakugo

Drużyna piąta. Spowolniłaś innych do tego stopnia, że nie byli w stanie się ruszać. Wykorzystując ten moment, pochwyciłaś wszystkich. 

Denki Kaminari

Drużyna pierwsza. Stworzyłaś czarne przestrzenie oraz pochłaniałaś w nie innych członków, obezwładniając ich.

Tenya Iida

Drużyna trzecia. Twoja drużyna często wpadała w zasadzki drużyny przeciwnej, ale dzięki swojej mocy, przemieszczałaś ich, unosiłaś nad ziemią lub zamieniałaś miejscami, nawet w ostatniej chwili. Jednak z przeciążenia i zbyt intensywnego używania swojego daru, przy silniejszym uderzeniu zemdlałaś, mimo, że walczyłaś i prawie ściągnęłaś pozostałych na dół.

Eijiro Kirishima

Byłaś w grupie pierwszej, walczącej przeciwko drużynie Eijiro. Aktualnie potrafisz się zmniejszać do wielkości średnich owadów. Jednak ten wzrost wystarczył, aby przenieść się do drużyny wroga i poprzez swój mały wzrost, sabotować innych. W momencie zagrożenia, gdy mieliście przegrać, nagle urosłaś, podchwycając walczących członków klasy A.  Jednak twoja klasa została pokonana.

Shõta Aizawa

Jako nauczyciel nie uczestniczyłaś biernie w zajęciach

Dabi

Nie wiedziałaś, że zajęcia miały miejsce... w końcu jesteś złoczyńcą

Preferencje z BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz