Jak zareagowali inni na wasz związek?

1K 41 2
                                    

Izuku Midoriya

Nikt nie mógł uwierzyć, że taka nieśmiała klucha względem płci przeciwnej, ma dziewczynę. Niektórzy koślawo podejrzewali jakiś cud, że takie wydarzenie miało miejsce. Inko poznając Cię oraz jak uroczą dziewczyną jesteś, była wniebowzięta.

Shoto Todoroki

Przeczuwali, że waszą dwójkę coś wiążę, ale nigdy, że w ten sposób romantyczny. Dziewczyny były wniebowzięte, gdy się dowiedziały, wypytując Cię o najróżniejsze aspekty waszego związku. Jego ojciec to zignorował, matka zaś po dowiedzeniu się i poznaniu Ciebie, od razu Cię polubiła, w dodatku widząc jak jej najmłodszy syn na Ciebie patrzy.

Katsuki Bakugo

Czuli, że coś się święci, ale wcześniej U.A. wysadzone w powietrze niż wasz związek. Na początku w jego stronę zaczęło się koślawymi uwagami od jego przyjaciół, ale szybko umilkli, gdy wściekły blondyn ich dopadł. Jego rodzice byli zdumieni, a zarazem szczęśliwi, gdy nie okazałaś się kropka w kropkę drugim Bakugo. Co prawda charakterek nieraz miałaś zależnie od sytuacji, ale to ty byłaś tym głosem rozsądku, którego nieraz mu brakowało. Jego matka od razu Cię dopadła zagadując, gdy przyszłaś do niego w odwiedziny, na co od razu zaczęli się kłócić. Jego ojciec  jakby nigdy nic, zupełnie do tego przyzwyczajony zaproponował herbatę, po czym udaliście się do kuchni, podczas gdy tamta dwójka jeszcze skakała sobie do gardeł.

Denki Kaminari

Przeczuwali, że to się wydarzy i czekali już tylko jak sami do tego dojdziecie i zrozumiecie wasze uczucia względem siebie.

Tenya Iida

Podeszli do tego zwyczajnie, bez większego cudaczenia.

Eijiro Kirishima

Oprócz wybuchu Bakugo, który groził Eijiro, że jeden jego zły ruch względem Ciebie i zginie oraz tego, że zaczął was baczniej obserwować... To nic szczególnego się nie wydarzyło. Monoma się też tylko wydarł z balkonu, gdy Kirishima czekał na Ciebie pod twoim akademikiem, że żywcem go nie wezmą i klasa 1 A znów oszukuje, po czym zaczął w nim rzucać rzeczami. A tak to zupełnie nic...

Shõta Aizawa

Byli tym zaskoczeni, szczególnie uczniowie,  gdyż nie widzieli, aby Aizawa względem Ciebie publicznie okazywał jakichkolwiek uczuć.

Dabi

Znając charakter waszego codziennego życia, czarnowłosy zaczął mieć Cię jeszcze bardziej na oku. Z jednej strony dając Tobie wolną rękę, z drugiej pojawiając się w tyle, gdy wyczuwał zagrożenie. Co za tym idzie, Toga nie dawała wam spokoju, innym było to zupełnie obojętne.

Preferencje z BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz