Izuku Midoriya
[T.I] - chan - Po imieniu, jest zbyt nieśmiały, by nazywać Cię jakimś "słodkim" przezwiskiem...
Shoto Todoroki
[T.I] - Po prostu po imieniu, bo nie widzi sensu by Cię inaczej nazywać.
Katsuki Bakugo
Idiotka - Mówiąc to, zazwyczaj się irytuje, ale zdarzają się takie chwile, gdy nieco rumieniąc się, mówi to z czułością, zażenowany odwracając wzrok. Widząc to zazwyczaj się uśmiechasz, gdy poczujesz jak położy Ci dłoń na głowie, lecz nieraz nie wytrzymujesz i docinasz mu się koślawym komentarzem z uśmiechem, na co wykrzyknie coś niezrozumiałego i szybko wyjdzie.
Denki Kaminari
Dziewczyna - Robi to zazwyczaj po złości, zazwyczaj drażniąc się z Tobą, pokazując, że twoje przyduże bluzy i dresy oraz twój styl bycia jest mało dziewczęce i trzeba się domyślić, że nią jesteś. Jednak nie raz sprawiłaś, że chłopak robił się czerwony na twarzy oraz zaczynał się jąkać, to już był twój powód do droczenia się z nim.
Tenya Iida
Widząc, że pary tak robią szukał jakiegoś przezwiska dla Ciebie, lecz wydawało się to takie na... siłę. Skończyło się na tym, że zwraca się do Ciebie, nieświadomie, [T.I] - kun, gdy coś przeskrobie albo jest zawstydzony.
Eijiro Kirishima
Misiu - nazywa Cię tak głównie z powodu tego, że przez to, że rumienisz się przy tym, a nic nie sprawia mu takiej satysfakcji jak twoje zakłopotanie i czerwone policzki na twarzy... widząc to uśmiechnie się i przytula Cię mocno do siebie.
Shõta Aizawa
Zależy, gdy jesteście w pracy, czy sami. W szkole zwraca się do Ciebie oficjalnie, lecz gdy jesteście sami, zależy to jak Cię będzie nazywał od poziomu jego podirytowania...
Dabi
[T.N] - zaskakujące, że wymowa twojego nazwiska i twoja reakcja będzie zależna jedynie od jego humoru oraz tego jaki wydźwięk będzie miało w jego tonie...